سوپر ویزای کانادا

سوپر ویزای کانادا

سوپر ویزای کانادا


امروز با موضوع سوپر ویزای کانادا با شما هستیم.

مهاجرت به کانادا با سوپر ویزای کانادا

برای سهولت دیدار خانواده‌ها با شهروندان کانادا یا افرادی که اقامت دایم کانادا را دارند، قانون جدیدی در دسامبر 2011 تصویب شد و بر اساس این قانون، والدین و پدربزرگ و مادر بزرگ شهروندان کانادا و یا افرادی که اقامت دایم کانادا را دارند، می‌توانند بدون مواجه با مشکلات و پیچیدگی‌های اخذ ویزا، با دریافت سوپر ویزای کانادا، به کانادا سفر کنند.

وکلای مهاجرتی همکار گروه وکلای مهر، به بررسی شرایط صدور سوپر ویزای کانادا خواهند پرداخت.

نکات مهم سوپر ویزای کانادا

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

سوپر ویزای کانادا شامل چه افرادی می‌شود؟

شرایط درخواست سوپر ویزای کانادا چیست؟

هنگام درخواست سوپر ویزای کانادا ارایه چه مدارکی الزامی است؟

چه کسانی می‌توانند برای سوپر ویزای کانادا درخواست دهند؟

[/stextbox]

شرایط درخواست کنندگان سوپر ویزای کانادا

والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ شهروندان کانادایی و ساکنان دائمی ممکن است واجد شرایط درخواست سوپر ویزا باشند. درخواست این افراد نمی‌تواند به استناد بهداشت یا امنیت غیرقابل‌قبول باشد، بلکه ممکن است صرفاً شرایط خاصی برایشان در نظر گرفته شود.

لازم به ذکر است که تنها والدین، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها به همراه همسرانشان می‌توانند درخواست سوپر ویزا نمایند و هیچ یک از دیگر بستگان شامل این ویزا نمی‌شوند.

سوپر ویزا چیست؟

با ویزای بازدید‌کننده، فرد مجاز به 6 ماه اقامت در کانادا می‌باشد، اما با سوپر ویزای کانادا متقاضی می‌تواند به مدت 2 سال بدون نیاز به تمدید، در کانادا بماند.

سوپر ویزا ممکن است به صورت تک‌ورودی یا چندورودی اعطا شود. با سوپر ویزای چند ورودی فرد با هر بار ورود به کانادا می‌تواند به مدت 2 سال در کانادا بماند، ولی آنچه حایز اهمیت است اعتبار گذرنامه‌ی متقاضی است.

آفریقای جنوبی

در واقع یک ماه قبل از انقضای گذرنامه، سوپر ویزا هم باطل خواهد شد.

والدین و پدر و مادربزرگ شهروندان کانادایی و ساکنان دایمی می‌توانند ویزا را تا 10 سال چندین بار تمدید کنند. هزینه‌ی سوپر ویزای کانادا حدود 300 دلار می‌باشد و اگر احتیاجی به انجام آزمایشات پزشکی بود هزینه‌ی آزمایشات بر این مبلغ افزوده خواهد شد.

شرایط درخواست سوپر ویزا
روند درخواست سوپر ویزا شبیه به درخواست اقامت موقت (TRV) کانادا است؛ با این حال ارایه مدارکی دال بر اینکه والدین یا پدر و مادربزرگ شما در طول مدت اقامت خود حمایت کافی خواهند شد، لازم است.

این مدارک شامل موارد زیر می‌شود:

  • دعوت نامه از جانب فرزند یا نوه ساکن در کانادا
  • اسنادی که اثبات نماید فرزند یا نوه حداقل درآمد لازم را داشته باشد (که در جدول زیر آمده است)
  • اسنادی مبنی بر اثبات رابطه فرزندی مانند گواهی تولد
  • اثبات پوشش بیمه درمانی حداقل یکسال با شرکت بیمه کانادا
تعداد نفرات حداقل درآمد
یک نفر(فرزند یا نوه) 24600 دلار
دو نفر 30625 دلار
سه نفر 37650 دلار
چهار نفر 45712 دلار
پنج نفر 51846 دلار
شش نفر 58473 دلار
هفت نفر 65101 دلار
بیشتر از هفت نفر، به ازای هر نفر 6628 دلار

 

برای بررسی درخواست سوپر ویزا عوامل زیادی در نظر گرفته می‌شود و حسب مورد بسته به سفارتی که به آن مراجعه شده ممکن است شرایط خاصی در نظر گرفته شود. نکته‌ی حایز اهمیت در مورد صدور سوپر ویزای کانادا احتمال بازگشت شما به کشورتان است.

در واقع با مواردی چون داشتن روابط خانوادگی یا مالی در کشور خود می‌توانید نشان دهید که قصد ماندن در کانادا را ندارید. ضمن اینکه برای صدور سوپر ویزا باید هدف خود از سفر به کانادا را توضیح دهید. قبل از صدور سوپر ویزا حتما معاینه پزشکی از متقاضی انجام خواهد شد.

اقامت پس از تحصیل در کانادا

وکیل و مشاور حقوقی مهاجرت به کانادا در تهران

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و با حضور گروه وکلای مهر و همکاری با دفاتر مهاجرتی، آماده ارایه مشاوره تخصصی مهاجرتی به کانادا و اخذ سوپر ویزای کانادا می‌باشد.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای دریافت مشاوره کیفری با وکیل پایه یک دادگستری و عضو گروه وکلای مهر، همه روزه از ساعت‌های 19 الی9 و پنجشنبه‌ها15 الی9 با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

09120067665

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

09120067669

موسسه حقوقی مهر پارسیان

[/stextbox]

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *