شرایط ویزای توریستی انگلستان

شرایط ویزای توریستی انگلستان

 

سفر توریستی به انگلیس، دارنده یکی از قدرتمند ترین پاسپورت های دنیا، ممکن است مد نظر بسیاری از ایرانیان باشد. نحوه تکمیل فرم ویزای توریستی انگلستان و تهیه مدارکی که به اجابت درخواست ویزای توریستی انگلیس در سفارت خانه های این کشور کمک می کند، آثار و شرایط حقوقی و نحوه اعتراض به رد ویزای توریستی انگلستان و همچنین شرایط جدید حاکم بر نحوه صدور ویزای توریستی انگلیس، از جمله مسائلی است که دپارتمان حقوق بین‌الملل و حقوق مهاجرت گروه وکلای مهر، برترین گروه وکلای ایران و تحت نظارت مستقیم موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، مورد کنکاش قرار گرفته و به همراه پاسخ به سوالات درباره شرایط جدید ویزای توریستی انگلستان، به صورت مقاله ای مدون در اختیار عزیزان قرار خواهد گرفت.

 

درخواست ویزای توریستی انگلستان

دقت فراوان در نحوه ارائه درخواست ویزای توریستی انگلستان برای متقاضی و افراد خانواده وی، مهم ترین موضوع در این نوشتار است. توان اثبات داشتن علقه ها و وابستگی های عمیق، جهت بازگشت به ایران از مواردی است که باید مد نظر قرار گیرد. به صورت خلاصه باید عرض کرد که نحوه چیدمان مدارک باید طوری باشد، که وابستگی های شخص، مانع از اعلام پناهندگی در انگلیس با ویزای توریستی و عدم بازگشت به کشور مبدا باشد.

موسسات کاریابی در انگلستان

نوع شغل متقاضی و وضعیت مالی وی از دیگر نکات مثبت در درخواست ویزای توریستی انگلستان است که محمدرضا مهری بهترین وکیل مهاجرت در ایران درباره آن‌ها توضیح خواهد داد. سابقه سفر مسافرت خارجی و همچنین داشتن ئعوت نامه معتبر از عوامل مهم دیگر در صدور ویزای توریستی انگلستان می‌باشد.

 

پاسخ به سوالات برگزیده درباره شرایط جدید ویزای توریستی انگلیس

مدارک مورد نیاز جهت صدور ویزای توریستی انگلستان

سوال: هنگام درخواست وقت ویزای توریستی انگلستان، چه مدارکی باید تهیه شود؟ آیا صرفا ترجمه مدارک کافی است و یا باید ترجمه مدارک به تایید وزارت خارجه و داگستری و سفارت انگلیس در تهران برسد؟

پاسخ: داشتن مدارک معتبر شغلی که قابلیت استعلام داشته باشد، گواهی تمکن مالی و گردش واقعی حساب بانکی، گواهی پرداخت مالیات، سند مالکیت ملک، اسناد داشتن حساب سپرده بانکی به همراه گردش حسابی که سود بانکی به ان واریز می‌شود، از جمله مدارکی است که در صورت داشتن دعوت نامه ویزای توریستی انگلستان، می‌تواند شانس شما را برای دریافت این نوع ویزای افزایش دهد. دقت داشته باشید که از حساب سازی و گردش بی استناد حساب بانکی اجتناب فرمایید.

ترجمه مدارک بدون تایید دادگستری و وزارت خارجه و همچنین سفارت انگلستان برای ویزای توریستی انگلستان کافی است.

 

سوابق مسافرت های خارجی موثر در ویزای توریستی انگلستان

سوال: اگر کسی سفرهای متعدد به خارج از کشور باشد، تا چه حد در صدور ویزای توریستی انگلیس موثر است؟ ویزای توریستی انگلیس با ضمانت وجود دارد؟

پاسخ: هر سفر خارجی نمی‌تواند امتیازی برای دریافت ویزای توریستی از سفارت بریتانیا محسوب شود. ویزای توریستی شنگن، ویزای توریستی کانادا و استرالیا و ویزای توریستی ایالات متحده آمریکا از جمله ویزاهای موثر جهت درخواست ویزای توریستی انگلیس محسوب می‌شود. سفر به عراق جهت زیارت عتبات، سفر به سوریه و بعضی کشورهای دیگر از موارد منفی جهت درخواست ویزای انگلستان است.

آموزش ابتدایی در انگلستان

ویزای توریستی انگلستان با تضمین صد در صدی دریافت ویزا قطعا کلاهبرداری است. چون امکان اعمال نفوذ جهت صدور تضمینی ویزای انگلیس وجود ندارد. اما اگر شرط شود که در صورت عدم توفیق در اخذ روادید توریستی انگلیس حق الوکاله مسترد خواهد شد، این نوع تضمین اشکالی به وجود نخواهد آورد.

 

تاثیر پرداخت مالیات بر مشاغل در صدور ویزای انگلستان

سوال: آیا پرداخت مالیات بر در آمد در کشور مبدا، امکان و شانس ویزا شدنن را افزایش می‌دهد؟ چه نوع مدارک مالیاتی جهت ارائه به سفارت انگلیس تهیه کنیم؟ در صورتی که مبلغ درآمد با مالیات پرداختی یکسان نباشد، اشکالی به وجود خواهد آمد؟

پاسخ: در صورتی که مبلغ واقعی درآمد خود را اظهار کرده و مالیات متعلقه را پرداخته باشید، می توانید به این موضوع استناد نمایید. ولی با توجه به اینکه در ایران، صاحبان مشاغل از اظهار واقعی میزان درآمد طفره می روند، بهتر است مبلغ اظهار شده و مالیات پرداختی را تعرفه نمایید.

سابقه پرداخت بیمه، جو از کسب و یا پروانه وکالت و پروانه مطب، از جمله مدارک مثبته جهت ارائه به سفارت بریتانیا محسوب می‌شوند.

 

دعوت نامه ویزای توریستی انگلستان

سوال: آیا بنا به ادعای تعدادی از شرکت های هواپیمایی و آژانس های مسافرتی، امکان تهیه وخرید دعوت نامه ویزای توریستی انگلستان وجود دارد؟ جهت دریافت ویزای توریستی انگلستان، وکیل مهاجرت به انگلستان و یا وکیل دادگستری چه کمکی خواهد کرد؟

پاسخ: امکان تهیه دعوت نامه توسط بعضی از مراکز معتبر با اخذ وجه وجود دارد. اما نکته قابل توجه این است که در صورتی که درخواست پناهندگی با ویزای توریستی انگلستان داده شود و شخص پس از انقضاء مدت ویزای خود، از انگلستان خارج نشود، جریمه سنگینی در انتظار دعوت کننده خواهد بود. برای صدور دعوتنامه، باید پاسپورت انگلیسی یا کارت اقامت دائم، صورت حساب بانکی، برگه های پرداخت مالیات در سه ماه گذشته، مدارک شغلی و همچنین قبوض پرداخت شده محل سکونت به همراه اجاره نامه یا سند ملک پیوست دعوت نامه شود.

ثبت شرکت در انگلستان

جهت درخواست ویزای توریستی انگلستان نیازی به وکیل مهاجرت و یا وکیل پایه یک دادگستری ندارید. اما در مرحله تکمیل فرم و آماده سازی مدارک، مشاوره با وکیل متخصص مهاجرت می‌تواند راهگشا باشد.

 

وکیل ویزای توریستی انگلستان در تهران

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با تشکیل دپارتمان تخصصی حقوق مهاجرت و استخدام وکیل رسمی مهاجرت به انگلیس، همراه شما در مراحل تکمیل فرم سفارت، اخذ وقت سفارت جهت انگشت نگاری و پرداخت هزینه‌های صدور ویزا، دریافت و ارسال مدارک از سفارت سایر کشورها به ایران را برای متقاضیان عزیز انجام خواهد داد. پس از بررسی مدارک اولیه و تخمین شانس بالا جهت ویزای توریستی انگلیس، بر اساس شرایط جدید صدور ویزای توریستی انگلستان، تا مرحله اخذ ویزای توریستی انگلستان، همراه شما هستیم.

دپارتمان حقوق مهاجرت گروه وکلای مهر

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *