شکایت از موسسه حقوقی کلاهبردار

شکایت از موسسه حقوقی کلاهبردار

شکایت از موسسه حقوقی کلاهبردار


امروز با موضوع شکایت از موسسه حقوقی کلاهبردار با شما هستیم.

ثبت موسسه حقوقی و داوری در تهران، علاوه بر داشتن اهلیت قانونی، نیاز به تحصیلات حقوقی داشته و دخالت غیر مجاز در امر وکالت، موجب تعقیب کیفری افراد خواهد شد.

در ورودی دادگاه های حقوقی تهران، دادگاه خانواده تهران و دادگاه های کیفری و همچنین دادسراهای تهران، بعضا افرادی با پخش کارت موسسه حقوقی، اقدام به تبلیغ با مضامین زیر می نمایند.

طلاق توافقی دو روزه با تضمین، دریافت حق الوکاله پس از پایان کار،

دریافت حق الوکاله به صورت اقساط،

مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری و عناوینی از این دست می‌نمایند.

باید توجه داشت که تنها وکیل پایه یک دادگستری دارای پروانه وکالت مجاز به ارائه خدمات مشاوره حقوقی می باشد که معمولا با پرداخت هزینه همراه بوده و مشاوره حقوقی رایگان با وکیل، معمولا وجود ندارد.

با توجه به حساسیت مقامات قضایی در موضوع موسسه حقوقی غیر مجاز در تهران و شهرستآن‌ها و ارائه لیست موسسات حقوقی مجاز در تهران توسط کانون وکلای دادگستری، گروه وکلای مهر که مجموعه ای تخصصی از برترین موسسه حقوقی ایران ” موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان” می باشد.

اقدام به قبول وکالت پرونده با موضوع شکایت از موسسه حقوقی کلاهبردار، موسسه مهاجرتی کلاهبردار، سازمان مهاجرتی کلاهبردار و وکیل مهاجرت کلاهبردار به صورت وسیع نموده است.

 نکات مهم جهت شکایت از موسسه حقوقی غیر مجاز

  • در صورت ثبت موسسه حقوقی بدون پروانه وکالت آیا موضوع از موارد دخالت و تظاهر در وکالت محسوب می شود؟
  • مجازات پرداختن به وکالت دادگستری بدون پروانه وکالت چیست؟
  • بهترین وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی شمال تهران کیست؟
پایگاه نهم پلیس امنیت اخلاقی

شکایت زیر نمونه متن است و هرگونه تشابهی اتفاقی می باشد.

نمونه شکوائیه کلاهبرداری موسسه حقوقی

شاکی: نام: م نام خانوادگی: ک نام پدر: ح شماره ملّی: 1111111186  شماره شناسنامه:  23  دین و مذهب: اسلام- شیعه شماره تلفن: 02188663925 نشانی:  تهران

وکیل شاکی: محمد رضا مهری

مشتکی عنهم: 1-پ ع، به شماره ملّی: 0019 (مدیر مؤسسه حقوقی …، به شماره ثبت مؤسسه: ….. ) 2-…..نشانی:…

موضوع شکایت: کلاهبرداری از طریق سایت

تاریخ وقوع: 19/01/1396            محل وقوع: تهران

سرپرست محترم دادسرای جرایم رایانه‌ای تهران

با سلام و احترام، به موجب اختیارات حاصله ناشی از وکالتنامه پیوست به استحضار می رساند:

حسب اظهارات موکل، ایشان جهت اخذ پذیرش تحصیلی و مهاجرت به کشور سوئد، از طریق سایت … با مؤسسه حقوقی طرف شکایت آشنا گردیده و پس از مراجعه به مؤسسه مذکور به نشانی تهران…، مشتکی عنهم به واسطه امیدوار نمودن موکل به اینکه به صورت تضمینی و صد در صدی اقدام به اخذ پذیرش و اقامت برای موکل و پسرش می‌نمایند و اینکه همه اعضای مؤسسه حقوقی پیش گفته، وکیل دادگستری می‌باشند.

 اما در مراجعات بعدی و پس از واریز وجوه به حساب های مندرج در سایت، متوجه گردید که هیچ کدام از این افراد وکیل دادگستری نبوده و با فریب موکل موفق به اخذ امضا و وجوه از وی شده اند.

موسسه حقوقی معتبر در تهران

بنابراین موکل اینجانب ضمن اعتماد نمودن به مشتکی عنهم، با وصف داشتن موسسه حقوقی معتبر در تهران و پروانه وکالت پایه یک دادگستری،  مبادرت به انعقاد قرارداد پیوست در مورخ 19 فروردین 1396 با مؤسسه مزبور نموده است.

وکیل تنظیم قراردادهای ملکی

مدیر مؤسسه مزبور، آقای …، بارها در حضور شهود تعرفه شده، خود را وکیل دادگستری معرفی نموده است.

در این خصوص شهود تعرفه شده حاضر به ادای شهادت شرعی نزد محکمه محترم می‌باشند.

نظر به تعهد مشتکی عنهم به اخذ پذیرش و اقامت کشور سوئد به صورت تضمینی، لیکن، علی رغم سپری شدن بیش از یک سال از تاریخ انعقاد قرارداد فوق الاشاره، این مؤسسه هیچ اقدامی تاکنون انجام نداده است.

هیچ یک از مشتکی عنهم پاسخگوی موکل نیز نمی‌باشند.

با عنایت به موارد موصوف و نظر به اینکه موکل اینجانب تاکنون به موجب فیش های پرداختی، مبلغ بیست میلیون و پانصد هزار تومان بابت قرارداد مزبور پرداخت نموده و مشتکی عنهم از این طریق مبادرت به أکل مال به باطل و بردن اموال موکل نموده اند.

فلذا مستندا به ماده یک قانون تشدید مجازات مرتکبین اختلاس، ارتشاء و کلاهبرداری، تقاضای تعقیب کیفری مشتکی عنهم پس از اثبات صدق عرایض مورد استدعا می‌باشد.

با تشکر و احترام مجدد- وکیل شاکی

مدارک و مستندات:

تصویر قرارداد مابین موسسه مذکور و موکل مندرجات وب سایت متعلق به مشتکی عنه – شهادت شهود- فیش های واریزی- وکالتنامه- تحقیقات پلیس فتا

وکیل سایبری در تهران

دفتر وکالت گروه وکلای مهر، تخصصی ترین گروه وکلای تهران، با بررسی دقیق و علمی موارد مشخص شده در قانون جرایم رایانه‌ای، و با هدف دسترسی آسان آحاد جامعه به خدمات حقوقی با قیمت مناسب، اقدام به عقد قرارداد و قبول بیمه وکالت و وکالت خانواده نموده است.

در صورتی که در لیست موکلین دائمی گروه وکلای مهر قرار بگیرید، می توانید از تخفیف تا پنجاه درصدی حق الوکاله دو پرونده در سال و مشاوره حقوقی برخوردار شوید.

پلیس امنیت اقتصادی چیست؟

برای دریافت مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری، همکار دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل دادگستری با سابقه قضایی، همه روزه از ساعت‌های 19 الی9 و پنجشنبه‌ها15 الی9 با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

راههای ارتباطی با دفتر محمدرضا مهری

021-88795408

021-88796143

شماره های همراه

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09121281014

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری،

درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری،

درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان،

از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

09120067669

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی محمدرضا مهری

5/5 - (11 امتیاز)

30 دیدگاه

  • سلام  بزرگوار آدرس اشتباه دادید . شکایت را بردی دادسرای جرایم رایانه ای ؟ من اگر وکیل مشتی عنه بودم قطعا صلاحیت دادگاه یا دادسرا را زیر سوال میبردم جرم رایانه ای باید در بستر رایانه اتفاق بیفتد این مورد از موارد کلاهبرداری سنتی است 

    • سلام
      با توجه به موضوع شکایت و اگر دقت کرده باشید، رسییدگی به جرایم رایانه ای در صلاحیت دادسرای رایانه ای می باشد و با توجه به جرم ارتکابی، کلاهبرداری از طریق سایتی صورت گرفته که خود را موسسه می نامیده و پول را مجنی علیه از طریق اینترنت واریز کرده و کلاهبرداری صد در صد رایانه ای بوده و نه اینکه پول به حساب بانکی مشخصی غیر از اینترنت واریز شده باشد.

  • باسلام……با توجه به توضیحات شما درخصوص موضوع جرم کلاهبرداری چند نکته به نظر بنده رسید که به عنوان انتقاد و متعاقبا با استدلال بعرض میرسانم:1.صرف توضیحات شما دلیل بر اثبات حقانیت ادعای شما نیست چرا که ذکری از نتیجه علی الخصوص جلب به دادرسی و متعاقبا محکومیت در دادگاه کیفری ارایه نگردیده و صرفا در قالب یک ادعا بدون مدرک مطرح شده که نیاز بود با توضیحات شما با چنان قاطعیتی دادنامه با شرح مختصر و اسامی پنهان ذکر میگردید که چنین مدرکی درذیل توضیحات شما موجود نیست.2.اشاره کردید که واریز وجوه از طریق سایت و انعقاد قرارداد در حضور شهود صورت گرفته با این توضیح شما پس قرارداد در موسسه تنظیم شده و درحضور شاکی و شهود و از موضوع جرایم رایانه ای خارج و با عنوان کلاهبرداری ازطریق رایانه که همان کلاهبرداری سنتی محسوب میشود قابل پیگیری است چرا که جرم در بستر اینترنت صورت نگرفته و فقط بحث تبلیغات و انتشار مطالب خلاف واقعیت در بستر اینترنت وجود داشته.. ..پس قاعدتا جرم از جمله جرایم رایانه ای نیست….

    • سلام
      گاهی اوقات در سایتها به ظاهر تبلیغات می کنن و برای انجام کار متقاضی، مطالبه ی پول می کنن بدون اینکه به صورت حضوری همدیگر رو دیده باشند در این صورت از طریق اینترنت پول رو پرداخت کردند بدون اینکه شخص محلی برای ملاقات حضوری و تحویل پول داشته باشه در این صورت این صد در صد کلاهبرداری اینترنتی هست نه حضوری

  • میخواستم بدونم که برای شکایت از یک موسسه حقوقی که هم پول و هم پاسپورت ما رو دزدیده چه کنیم؟

    • سلام
      شکایت از جرم در دادسرای محل وقوع جرم قابل انجام هست
      اما اینکه پاسپورت و پول مورد سرقت واقع شده هم در صلاحیت دادسرای عمومی محل وقوع جرم هست

  • سلام آقای محمدرضا مهری
    من خانی هستم از اصفهان این موسسه (******* که جدیدا اسمش را به ******* تغییر داده است به مدیر عاملی ******* ) از من و خانم دیگری به نام جودکی نیز کلاهبرداری نموده است و ترفند کلاهبرداریش در پرونده ما این بوده که یک پذیرش به ما داده و مبلغ شهریه گرفته و واریز به حساب دانشگاه نکرده و ما را بدون اطلاع از این موضوع به سفارت سوئد فرستاد درآنجا و در کمال ناباوری ریجکت شدیم و تمام مدارک هویتی ما را گرو گرفته بود و در نهایت قبل از اینکه مطلع شویم چرا ریجکت شدیم از من یک رضایت نامه گرفته که متاسفانه در دادگاه کیفری به همین دلیل نتوانستم پیروز شوم اما خانم ******* که این رضایت نامه را نداده بود توانست حکم کلاهبرداری این موسسه را بگیرد. این موسسه زندگی من را نابود کرده است چرا که کلیه مبالغ داده شده به این موسسه را قرض گرفته بودم و الان در شرایط سختی گیر افتادم

    من از شما بزرگوار تقاضامندم که درخواست اجماع پرونده های این فرد را به دادستان ارائه دهید و هر چه سریعتر جلو فعالیت این شرکت را بگیرید چرا که هر روز دارد ترفندهای کلاهبرداریش را ارتقا می دهد.

    • سلام و عرض احترام
      اگه محبت بفرمایید مشخصات پرونده شون رو هم ارسال کنید ممنون میشم ازتون بلکه از اخاذی و کلاهبرداری این موسسه مردم راحت بشن

  • احتمال می دهم که پذیرش ها هم جعلی باشد.
    و اینکه شاکیان بسیار دیگری نیز هستند
    و در ضمن جدیدا هم ترفند کلاهبرداریش را ارتقا داده

    • سلام بله متاسفانه این موسسه به صورت گسترده مشغول کلاهبرداری هست و البته پرونده های جدیدش به دادسرای بین الملل و پلیس اگاهی ارجاع شده

  • برای شکایت از موسسه حقوقی کلاه بردار به دادسرای محل سکونت خودمان باید مراجعه کنیم یا دادسرای محل موسسه چون من شهرستانم موسسه تهران ؟

  • حالا این شکایت به جز بازپرداخت خسارت محکومیت کیفری حبس چند ساله گرفت و موسسه هم حکم انحلال و پلمپ گرفت؟

    • سلام مجاز به انتشار رای دادگاه بدوی نیستیم بعد از صدور و قطعیت رای منتشر خواهد شد.

  • سلام شما در این نمونه شکایت تاریخ جرم را سال ۹۶ زدید مگر شکایت کیفری چند سال طول میکشد؟ منظور من جزییات نیست در کل میخواهم بدانم اصلا موفق بودید و آیا این شرکتا یا مدیر واقعا محکوم میشن و قوه قضاییه اصلا حساسیتی داره رو این موارد که از شاکی راحت بخواد دفاع کنه

  • سلام من این مطالب را خواندم با این شیوه که شما شکایت کردید حکم گرفتید ؟ چقدر طرف از نظر کیفری و حقوقی محکوم شد و موسسه هم پلمپ شد؟ البته ظاهرا این پست خیلی قدیمی است اگر حکم یادتان مانده باشد

    • سلام از جزییات پرونده نمیتونیم اطلاعی بدیم بله حکم صادر شده.
      محکوم به کلاهبرداری شدن

  • آیا چون قطعا شرکت تبلیغاتی در فضای مجازی مبنی بر موسسه حقوقی مجاز یا معرفی خود به عنوان وکیل داشته مشمول نشراکاذیب هم نمیشد!؟ بجز کلاه برداری تا مشمول هر دو جرم شود!

  • اگر موسسه در برگه قرارداد با موکل نام وکیلی را ذکر کند و آن وکیل در ارتباط کاری و قراردادی با شرکت حقوقی فوق نداشته باشد و در نتیجه اط رف وکیل نام برده و موسسه هم هیچ اقدام موثری برای پیشبرد پرونده صورت نگیرد و فقط پول را گرفته باشد آیا کلاهبرداری صورت گرفته است؟ و دلیل شما؟

  • با سلام
    چگونه میشود از موسسه ******* شاکی شد . این موسسه از من پول گرفتن و یا کار غیر مرتبط انجام دادن یا پول گرفتن و الان خیلی راحت میگن سوخت شده چون خودت قرارداد رو فسخ کردی . آیا این کار درسته که مردم رو گول بزنن و چند ملیون ازش بگیرن و جواب نامربوط بدهن . خواهشن این تظر من را نمایش دهید که افراد دیگری گول این موسسه را که نوشته گواهینامه ایزو رضایت مشتری داره را نخورن.
    ممنون

    • سلام دوست عزیز
      در هر صورت بدون مستندات امکان تهمت زدن به دیگران وجود نداره. میتونین شکایت خودتون رو از مراجع رسمی پیگیری بفرمایید.

  • سلام
    با وجود قرار داد ثبت شرکت .
    موسسه سر باز میزند چگونه واز کجا میتونم پیگیری کنم
    ممنون

    • سلام متوجه سوالتون نشدم و امکان راهنمایی نداریم در صورتی که نیاز به مشاوره حقوقی با بهترین وکیل ثبت شرکت در اروپا یا سیار نقاط دنیا دارید با شماره های موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.
      09120067662

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *