شکایت جعل و استفاده از سند مجعول

شکایت جعل و استفاده از سند مجعول

با توجه به وجود منابه اطلاعاتی در سایت های حقوقی و لیست موسسات حقوقی تهران، تعریف جعل و استفاده از سند مجعول تقریبا بر همگان روشن است. گروه وکلای مهر جهت استفاده عملی اقشار جامعه از انواع نگارش حقوقی و آشنایی با آیین نگارش حقوقی، نمونه مکاتبات حقوقی را جهت مطالعه در وب سایت رسمی موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان منتشر نموده و سعی در ایجاد بانک اطلاعات حقوقی در موضوعات عملی دارد. پاسخ تمامی سوالات عزیزان در کانال آپارات و یوتیوب و صفحه حای رسمی اینستاگرام و تلگرام دفتر وکالت محمد رضا مهری وکیل پایه یک دادگستری تهران منتشر شده و قابل دسترسی می‌باشد. سوالاتی از قبیل، مجازات جعل و استفاده از سند مجعول چه میزان است؟ راه اثبات جرم جعل و استفاده از سند مجعول چیست؟ بهترین وکیل جعل و استفاده از سند مجعول در تهران کیست؟ در چه مواردی مرور زمان جرم جعل و استفاده از سند مجعول مورد استناد می باشد؟ آیا ابطال سند مالکیت به دلیل جعل در دادگاه کیفری انجام می وشد و یا نیاز به تقدیم دادخواست حقوقی دارد؟

نمونه شکایت جعل و استفاده از سند مجعول جهت مطالعه در ادامه خواهد آمد:

متن شکایت جعل و استفاده از سند مجعول

شاکی: آقای م ، فرزند: ح، به شماره شناسنامه: ۳ و شماره ملی: ۸۰۷ ، شغل: وکیل دادگستری، صادره از: تهران، شیعه، متاهل به نشانی:تهران

مشتکی عنها: خانم الف فرزند م شغل آزاد به نشانی: تهران

وکیل شاکی: دلارام بصیرت

دادسرای ناحیه دو تهران

موضوع: جعل و استفاده از سند مجعول

محل و تاریخ وقوع جرم: تهران – میدان آرژانتین- کانون وکلای دادگستری مرکز-۲۳دیماه ۱۳۹۶

معاون محترم دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۶ تهران

با سلام و احترام، به وکالت از آقای م به شرح متن زیر، با توجه به ارائه قرارداد مجعول به کانون وکلای دادگستری مرکز توسط مشتکی عنها، شکایت داشته و تقاضای رسیدگی و تعقیب کیفری ایشان را دارم.

دلایل شکایت

اول: به حکایت قرارداد وکالت مورخ ۲۳ شهریور۱۳۹۳ مابین موکل و خانواده الف که مشتکی عنها احدی از آن‌ها می باشد، مقرر گردید دادخواست ابطال وکالت نامه و سند مالکیت به شماره مندرج در قرارداد، به انضمام درخواست دستور موقت، تقدیم دادگاه حقوقی شود. مبلغ حق الوکاله، معادل ریالی ده درصد از محکوم به تعیین گردید و جهت هزینه‌های اجرایی مبلغ صد میلیون ریال پرداخت گردید.

دوم: با توجه به مشخص شدن حجم امور و عدم امکان انجام با مبلغ هزینه پرداختی، متمم قراردادی در تاریخ ۰۱/۰۹/۱۳۹۳ ما بین موکل و خانم الف به امضا رسید و مقرر گردید مبلغ حق الوکاله به صورت مقطوع صد میلیون تومان باشد و مبلغ پنجاه میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت کارسازی شود.

سوم: با مشخص شدن ذی حق نبودن خواهان ها طی آراء صادر شده از دادگاه حقوقی و عدم پرداخت مبلغ توافق شده در قرارداد وکالت پیوست به وکیل و اعلام شفاهی و کتبی موضوع مبنی بر تکلیف وی به پرداخت مبالغ حق الوکاله بیش از ده پرونده، و این موضوع که طرفین جهت حل و فصل اختلافات، داوری آقای ع را پذیرفته بودند، موکل در تاریخ ۲۵ دیماه ۱۳۹۶ دادخواست مطالبه وجه را به داور تقدیم نمود و در همان روز داور مرضی الطرفین طی تماسی با خانم الف مراتب تقدیم دادخواست را به وی ابلاغ نمود. رای داور پس از تشکیل جلسه در تاریخ ۲ بهمن ۱۳۹۶ صادر و توسط دفتر شعبه ۱۱۷ دادگاه حقوقی تهران به طرفین ابلاغ گردید.

وکیل کلاهبرداری شهرک راه آهن

چهارم: در کمال ناباوری، خانم الف، در تاریخ ۲۳ دیماه ۱۳۹۶ با ارائه قراردادی با عنوان درخواست و اعلام اقاله!!!، با جعل امضای موکل ذیل توافق نامه مذکور، که نسخه ای در دفتر دادسرای انتظامی کانون وکلای دادگستری مرکز بایگانی شده و نسخه ای نیز جهت پاسخگویی به موکل تحویل داده شده است، اقدام به طرح شکایت انتظامی از موکل نمود تا از این طریق علاوه بر عدم پرداخت حق الوکاله، مبالغی نیز از موکل اخذ نماید. موارد مذکور در کپی سر برگ متعلق به موکل جعل شده و توسط سرکار خانم الف پس از درج امضاها به دادسرای انتظامی کانون تحویل داده شده است.

با عنایت به موارد مذکور استدعا دارم:

اول: طی استعلامی از کانون وکلای دادگستری مرکز، صحت موضوع ادعایی به عنوان تامین دلیل و بیم امحای اوراق، دستور فرمایید تصاویر مدارک ارائه شده توسط مشتکی عنها مطالبه شود و نام ارائه کننده این اسناد نیز مورد استعلام قرار گیرد.

دوم: در صورت صلاحدید، پس از اخذ استعلام، مشتکی عنها جهت ارائه اصل قرارداد مورد استناد احضار شود.

سوم: قرار ارجاع به کارشناس تشخیص اصالت امضا جهت استکتاب از موکل و افراد دخیل در موضوع که امضای آن‌ها در قرارداد مذکور موجود است جهت تشخیص اصالت امضای موکل و یا جعلیت ان صادر فرموده و در صورت اثبات صدق عرایض، تعقیب کیفری مشتکی عنها مورد استدعاست.

منوط به نظر عالیست با احترام مجدد- دلارام بصیرت

دلایل و مستندات:

  • تصویر قرارداد وکالت مورخ۱۷شهریور ۱۳۹۳ و متمم قرارداد مورخ اول آذر۱۳۹۳
  • تصویر درخواست صدور رای داوری و رای داوری
  • تصویر دادخواست ابلاغ رای داوری
  • تصویر شکایت انتظامی شاکی به انضمام قرارداد مجعول مورخ ۲۷آذر۱۳۹۶ و قرارداد مجعول بدون امضای ۰۲/۰۹/۱۳۹۶ ارائه شده به دادسرای انتظامی کانون وکلای دادگستری مرکز
  • درخواست ارجاع به کارشناس رسمی دادگستری جهت تشخیص اصالت و صحت امضا
  • استعلام از دفتر دادسرای انتظامی کانون وکلای دادگستری مرکز
وکیل چک کیفری

بهترین وکیل جعل و استفاده از سند مجعول در تهران

گروه وکلای مهر، در شمار برترین لیست موسسات حقوقی تهران و ایران قرار دارد. جهت دریافت مشاوره حقوقی درباره جرم جعل و استفاده از سند مجعول و راه طرح شکایت در دادسراهای تخصصی تهران، با بهترین وکلای ایران همکار گروه وکلای مهر مشاوره فرمایید.

۴.۹/۵ - (۳۳ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *