لیست بهترین وکلای خانواده

لیست بهترین وکلای خانواده

لیست بهترین وکلای خانواده


عنوان وکیل تخصصی دادگاه خانواده در تهران، به وکلایی گفته می‌شود که در قوانین مربوط به خانواده مطالعاتی دارند.

داشتن تجربه در پرونده طلاق و خانواده می‌تواند نمره قابل قبول جهت ادعای وکیل خانواده را به دفاتر بدهد.

موسسه حقوقی مهر پارسیان با مدیریت دکتر محمد رضا مهری و در شمار بهترین وکلای خانواده در تهران آماده ارائه خدمات مشاوره حقوقی به عزیزان است.

در صورت نیاز به مشاوره حقوقی درباره دعاوی خانواده در تهران و سایر شهرها با دفتر گروه وکلای تخصصی خانواده مهر پارسیان تماس بگیرید.

آیا در صورت داشتن رابطه نامشروع حضانت والدین از بین می‌رود؟

چگونه می‌توان با توجه به بیم ضرر جسمی و حیثیتی از تمکین خودداری نمود؟

بهترین وکیل خانواده شمال تهران چگونه قابل دسترسی هستند؟

تعیین تکلیف حضانت در صورت داشتن رابطه نامشروع والدین

✅چکیده:

احراز رابطه نامشروع هر یک از والدین که حضانت طفل با اوست، مثبت عدم صلاحیت اخلاقی وی بوده و موجب سلب حضانت می‌شود.

🔹تاریخ رای نهایی:

۱۳۹۳/۰۵/۱۱

🔹شماره رای نهایی: ۹۳۰۹۹۷۰۲۲۲۶۰۰۷۱۲

✅رای بدوی (نخستین)

در خصوص دعوی م.ف. به‌طرفیت س.ب. به خواسته حضانت فرزند دختر بنام الف. ۴ ساله بدین توضیح که خواهان با تقدیم دادخواست منعکس در پرونده مدعی شده است که خوانده به لحاظ ارتکاب جرم رابطه نامشروع صلاحیت حضانت را نداشته است.

لذا تقاضای صدور حکم به شرح خواسته را دارم خوانده در پاسخ نیز ضمن پذیرش اتهام دلیلی بر برائت خویش ارائه ننموده است لذا دادگاه با توجه به محتویات پرونده و نیز کیفرخواست و دعوی خواهان را وارد و ثابت تشخیص و مستنداً به ۱۱۷۳ و ۱۱۷۴ قانون ضمن سلب صلاحیت از خوانده حکم به حضانت فرزند توسط خواهان را صادر و اعلام می‌نماید و در این مدت خوانده در هر هفته ده ساعت در روز حق ملاقات از فرزند را دارد.

وکیل اعاده دادرسی تخصصی کیفری

رأی صادره ظرف بیست روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در دادگاه محترم تجدیدنظر استان تهران می‌باشد.

🔹رییس شعبه ۷ دادگاه عمومی خانواده شهریار

لیست بهترین وکلای خانواده

✅رای دادگاه تجدید نظر درباره حضانت و رابطه نامشروع

در خصوص تجدیدنظرخواهی خانم س.ب. با وکالت آقای ه.ح. به‌طرفیت آقای م. ف. از دادنامه شماره ۹۳۰۰۰۵-۲۳/۱/۹۳ صادره از شعبه محترم ۷ دادگاه خانواده شهریار که به‌موجب آن حضانت فرزند مشترک دختر بنام الف. چهارساله از تجدیدنظرخواه سلب و به تجدیدنظر خوانده پدر فرزند واگذارشده است به شرح توضیحات داده‌شده در دادنامه موصوف وارد نمی‌باشد.

زیرا رأی بر اساس مقررات و موازین قانونی صادر شده و ایرادی از حیث ماهوی یا شکلی به آن وارد نیست و استدلال محکمه محترم بدوی و نیز مستندات آن صحیح می‌باشد و تجدیدنظرخواه دلیلی که موجبات نقض یا بی‌اعتباری دادنامه را فراهم نماید ارائه ننموده است.

لذا بنا به‌ مراتب دادگاه مستنداً به قسمت اخیر ماده ۳۵۸ قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور مدنی ۲۱/۱/۷۹ ضمن رد اعتراض معترض دادنامه معترض‌عنه را عیناً تأیید می‌نماید.

رأی دادگاه به‌ موجب ماده ۳۶۵ قانون فوق‌الذکر قطعی است.

🔹رییس شعبه ۲۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران ـ مستشار دادگاه

نمونه لایحه الزام به تمکین

ریاست محترم شعبه مرجوع الیه دادگاه تجدید نظر استان…

سلام علیکم با احترام اینجانب………. در مقام تجدید نظر خوانده و در پاسخ به لایحه تجدید نظر خواهی معموله از سوی خانم….. نسبت به دادنامه شماره……. متضمن الزام به تمکین خاطر عالی را مستحضر میدارم تجدید نظر خواهی معموله از سوی یادشده با هیچ یک از شقوق ذیل ماده ۳۴۸ ق.آ. د.م انطباق ندارد.

مقدمتا مطالب ذیل از باب نیک اندیشی تسوید و ادامه پاسخ عناویـن احصاء شده تجدید نظر خواه داده خواهد شد:

عالی جنابان علم حقوق که در معنی دانش سیاست مُدُن باشد الزم و اهم علوم و فنون است؛ زیرا که بدون دانستن این علم و فن، احدی به درستی از عهده رتق و فتق امور مملکت برنیاید و پیشرفتی چنان که باید و شاید ننماید و چون کار ملک و ملت مختل ماند کار دنیا بی سامان خواهد بود و اختلال کار این جهان البته اسباب اغتشاش کار جهان دیگر خواهد شد.

یعنی دنیای هر قوم خراب باشد، آخرت شان نیز خراب است و شما خود بهتر می‌دانید که عبادت و بندگی با پریشانی و سرگردانی میسر نشود و دست و دل شکسته پی هیچ کار نرود.

حذف نام همسر از شناسنامه

پس علم حقوق کار دنیا و آخرت هر دو را اصلاح می کند و خلایق را به سر منزل سعادت ابدی و مأمن سلامت و راحت سرمدی می رساند و از تنگنای شقاوت و رنج تزلزل و ناامنی می رهاند.

با حفظ این مقدمه به دفاع از رای مندرج در دادنامه تجدید نظر خواسته که از صدر تا ذیل واجد اعتبار قانونی و شرعی میباشد میپردازم:

دلایل درخواست صدور حکم تمکین

اولاً: آنچه وکیل محترم تجدید نظر خواه به دادنامه مورخ ۱۸/۹/۹۸ استناد نموده، صدور حکم بر بطلان دعوی نوبت اول تمکین بوده که با عنایت به حدثی بودن دعوی تمکین، طرح مجدد گردیده و در نوبت دوم پرونده به حکم تجدید نظر خواسته نائل گردیده است.

چنانچه مقصود وکیل تجدید نظر خواه به مطالب قید شده در آن دادنامه باشد، پاسخ می‌دهم، این مطالب انعکاس ادعاهای تجدید نظر خواه بوده و دادگاه نفیاً یا اثباتاً وارد ماجرا نگردیده و حق قانونی اینجانب جهت طرح دعوی تهمت و افتراء محفوظ است.

ثانیاً: استناد وکیل خواه به دادنامه مورخ ۲۹/۱/۹۸ در رد تجدید نظر خواهی از دادنامه مورخ ۱۸/۹/۹۸ چه تأثیری در احصاء جهات تجدید نظر خواهی دارد، خداوند بهتر میداند.

ثالثاً: برابر نظریه کارشناسی پیوست، زوجه اقرار به ترک بلاجواز از زندگی مشترک از تاریخ ۱۸/۶/۹۸ نموده در حالی که وکیل تجدید نظر خواه برخلاف اقرار موکله خود، ادعایی بدون دلیل و تاریخی مغایر مطرح نموده است.

ترس از زندگی زیر یک سقف و عدم تمکین

رابعاً: استدلال وکیل تجدید نظر خواه در لایحه و قید الزامی بودن اثبات حسن معاشرت، باعث استعجاب است زیرا هر که مدعی حقی باشد اثبات آن بر عهده اوست.(ماده ۱۲۵۷ قانون مدنی)

در اینجا وقتی تجدید نظر خواه، مدعی فقدان حسن معاشرت گردیده، اثبات عدم حسن معاشرت و یا وجود مظنه خوف ضرر جانی و مالی و شرافتی که به موجب حکم محکمه صالح قبل از طرح دعوی تمکین، اثبات شده، لازم است، تا نوبت به طرح ادعای وجود خوف گردد.

به عبارت دیگر وجود «خوف» و ترس قبل از طرح دعوی الزام به تمکین و از طریق حکم محکمه کیفری و بر اساس دلایل باید ثابت شده باشد تا نوبت به طرح وجود « خوف » برسد در حالیکه استفاده ابزاری وکیل تجدید نظرخواه، از قید کلمه «خوف» فاقد دلیل و سند تشخیص می‌گردد.

رجوع از هبه به همسر

بنائاً به مراتب و معنونه (عنوان شده) در فوق:

رد تجدید نظر خواهی فاقد جهت وکیل تجدید نظر خواه، و توشیح حکم تجدید نظرخواسته که از صدر تا ذیل در محور قانون قرار دارد، مورد استدعاست.

با تشکر و تجدید احترام

لیست بهترین وکلای خانواده

لایحه تجدید نظر خواهی نفقه معوقه

ریاست محترم دادگاه عمومی حقوقی

(از طریق شعبه ۲ شورای حل اختلاف)

سلام علیکم با احترام اینجانب به وکالت از ناحیه آقای… به عنوان تجدید نظر خواه ؛ در برابر تجدید نظر خوانده خانم…. و تجدید نظر خواهی از حکم مندرج در دادنامه تجدید نظر خواسته شماره ۲۰۰۴۳۹ مورخ ۵/۵/۹۹ تصدیری از شعبه ۲ شورای حل اختلاف… در بردارنده الزام به پرداخت نفقه از سال ۱۳۹۶ به بعد…

خاطر عالی را به آگاهی می رساند:

حکم تجدید نظرخواسته بر اساس بند الف/ج/هـ و ذیل ماده ۳۴۸ قانون آیین دادرسی مدنی). ملحم به تأییدات قانونی نمی‌باشد:

مقدمه:

عالی جنابان بهتر می‌دانند همان گونه که مـیان حق و عدالت، رابطه ناگسستنى است و آن دو بر مدار یکدیگر مى‌چرخند؛ میان قضاوت و وکالت نیز همین رابطه برای اجرای قانون جهت احقاق حق وجود دارد چه حق، عدل است و عدل، حق، حق هر کسى را باید بر اساس عدالت داد و عدالت را باید بر مدار حق اجرا کرد؛ در پرتو حاکمیت عدالت، همه انسانها بدون استثناء در امنیت و عدالت زندگى خواهند کرد.

لازمه اجراى صحیح عدالت و قرار دادن هر چیزى در جاى خود، داشتن علم کافى به همه چیز و نیز دانستن ارتباط میان اجزا با کل هستى است و گرنه عدالت در جزء و کل محقق نخواهد شد و نظام قضایی مدعی عدالت گستری به کمال مطلوب نخواهد رسید.

عدالت بسان جان در همه رگهاى حیات جارى است و ابعادى بس وسـیـع و فراگیر دارد و آدمیان از آغاز تا انجام زندگى با آن مواجه‌اند تا آنجا که امیر مـؤ مـنان (ع) آن را مساوى با حیات و زندگى دانسته و فرموده است:

(اَلْعَدْلُ حَیاهٌ)

با حفظ مقدمه‌ای که شرح ذکر آن رفت، معتقدم حکم تجدید نظر خواسته اشتغال به نصوص قانونی بدلایل ذیل ندارد زیرا: 

در حکم تجدید نظر خواسته، تجدید نظر خوانده به دریافت نفقه از تاریخ سال ۹۶ الی ۲۸/۶/۹۸ ماهیانه ۰۰۰/۱۵۰۰ تومان و از تاریخ ۱/۱/۹۷ لغایت پایان سال ۹۷ ماهیانه ۰۰۰/۱۷۰۰ تومان و از تاریخ ۱/۱/۹۸ لغایت ۱۶/۶/۹۸ ماهیانه ۰۰۰/۲۰۰۰ میلیون تومان مستحق شناخته شده است…(الی آخر)

اعتراض به پیش قسط مهریه

با این وصف:

رأی تجدید نظر خواسته بدلیل ذیل مردود است:

اول: تجدید نظر خوانده در شعبه دوم شورای حل اختلاف …. کلاسه (۹۸۰۵۱۸) و در نظریه کارشناسی که به پیوست تقدیم شده است و این نظریه مصون از تعرض باقی مانده، به صراحت اعلام داشته:

« زندگی مشترک ما از تاریخ ۲۴/۱/۱۳۶۳ آغاز و تا ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ در منزل تهیه شده توسط شوهرم در …. ادامه داشته و از تاریخ ۱۷/۶/۹۸ تا کنون جدای از یکدیگر زندگی می‌کنیم…» (الی آخر – عین متن اظهارات)

عالی مقام:

ملاحظه می فرمائید:

تاریخ ترک بلا جواز و نامشروع زوجه (زن) از زندگی مشترک و زیر یک سقف، ۱۸/۶/۹۸ اعلام و اقرار شده

به عبارت دیگر تا تاریخ ۱۷/۶/۹۸ استمرار زندگی مشترک زیر یک سقف، مورد تأیید زوجه قرار گرفته است.

عالی جناب بهتر واقف هستند:

با زندگی زوجین زیر یک سقف مشترک، اصل بر پرداخت نفقه قرار می گیرد و با اقرار زوجه که اقرار در امور حقوقی واجد موضوعیت بوده، و دلیل دیگری برای ثبوت آن لازم نیست، زندگی مشترک تا تاریخ ۱۷/۶/۹۸ استمرار داشته و (در فرض اثبات مشروع بودن ترک زندگی از سوی زوجه)، مشارالیه از تاریخ تفارق ابدان و تفارق مسکن مشترک یعنی ۱۸/۶/۹۸ به بعد را می تواند برای نفقه معوقه، مدعی گردد.

به سخن دیگر، اصولیین معتقدند، هر گاه بین اصل و أماره (ظاهر حال) تعارضی رخ دهد، بی گمان، أماره و ظاهر حال بر اصل رجحان و برتری خواهد داشت، زیرا أماره از طریق عقلائی حاصل می‌شود و شک و تردید بدان راه ندارد.

از سوی دیگر اقرار زوجه (زن) مثبوت در پرونده ۹۸۰۵۱۸ و نظریه کارشناسی مورخ ۲۲/۲/۹۹ (پیوست) به ترک زندگی بعد از تاریخ ۱۷/۶/۹۸، در تنافی و تغایر و تعارض آشکار با رأی تجدید نظر خواسته قرار دارد که مرجع بدوی حتی به خود زحمت اندک مداقه و ملاحظه را نداده و با دادن فراغت ذمه از کنار تمامی ادله مثبته عبور نموده است.

بنائاً به مراتب و معنونه در فوق:

نقض حکم تجدید نظر خواسته بدلایلی که فوقاً مذکور افتاد، و صدور حکم بر بی حقی زوجه بدلیل ترک نامشروع و بلاجواز و بدلیل محکومیت قطعی به تمکین، مورد استدعاست.

بهترین وکیل حقوقی در تهران

با تشکر و تجدید احترام

حضانت فرزندان بر عهده چه فردی است؟

حضانت فرزندان تا هفت سالگی بر عهده مادر است و پس از هفت سالگی بر عهده پدر خواهد بود.

چه مواردی موجب سلب حضانت خواهد شد؟

در خصوص مواردی که موجب سلب حضانت خواهد شد می‌توان به مواردی همچون اعتیاد به مواد مخدر، الکل و…، فساد اخلاقی،ابتلابه بیماری روانی به تشخیص پزشکی قانونی، ضرب و جرح فرزند، سو استفاده از فرزند و… اشاره نمود.

 

 

لیست بهترین وکلای خانواده آنلاین در تهران

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی وکیل محمد رضا مهری

دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود.

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز.

مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی خانواده

عضویت شهروندان در بزرگترین جامعه حقوقی آنلاین کشور و برخورداری از تخفیف مشاوره و حق الوکاله.

امکان عضویت وکلای دادگستری و کارشناسان رسمی جهت معرفی به جامعه پس از تایید هیات مدیره.

قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.

خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.

خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.

معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران.

بهترین وکیل کیفری تهران

بهترین وکیل ملکی تهران

بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران

بهترین وکیل خانواده تهران

بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر

بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور

بهترین وکیل فرجام خواهی

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک ۱۴- طبقه ۴- واحد ۹و۱۰

تلفن های تماس با دفتر وکیل خانواده آنلاین در تهران

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

تماس با دفتر وکیل آنلاین خانواده خارج از ساعات اداری و تعطیلات

ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل تخصصی خانواده در تهران

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل متخصص خانواده شمال تهران

لیست بهترین وکلای خانواده

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.

حداکثر ظرف ۱۲ ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.

دفتر وکیل تخصصی ویژه خانواده در شمال تهران

۵/۵ - (۷۱ امتیاز)

۴ دیدگاه

  • سلام وقت بخیر. بعد از جدایی از همسرم، با هم توافق کردیم که خرج خوراک و پوشاک فرزندمان را همسر سابقم پرداخت کند و هزینه مسکن و تحصیل فرزندمان را بنده پرداخت کنم. حالا بعد از مدتی همسر سابقم از پرداخت مخارج استنکاف میورزد. سوال من این است که آیا میتوانم او را به پرداخت هزینه های خوراک و پوشاک ملزم کنم؟

    • سلام. افراد نسبت به تعهداتی که پذیرفته‌اند مسئول هستند و می‌توان با تقدیم دادخواست به طرفیت مشارالیه، الزام به انجام تعهد او را از دادگاه مطالبه کرد که در این فرض دادگاه ضمن دعوت ایشان و برگزاری روند دادرسی، شخص مذکور را به پرداخت و انجام تعهدات خود الزام می‌نماید.
      جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با موسسه حقوقی مهر پارسیان تماس حاصل نمایید.
      ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲

  • سلام. وقت بخیر. بنده به دختری علاقمند هستم که پدرش به علت اختلافات خانوادگی راضی به این ازدواج نیست و الان دو سال است که نظر خودش را تغییر نداده و حتی راضی به صحبت کردن نیست و هیچگونه دلیل منطقی برای مخالفت با ازدواج ما ندارد. میخواهم بدانم آیا میتوانم بدون اجازه او و همچنین بدون فرار کردن با دخترش ازدواج کنم؟

    • سلام. با توجه به ماده ۱۰۴۳ قانون مدنی، نکاح دختر باکره اگرچه به سن بلوغ رسیده باشد موقوف به اجازه پدر یا جد پدر او است و هر گاه پدر یا جد پدری بدون علت موجه از دادن اجازه مضایقه کند اجازه او ساقط و در این صورت دختر می تواند با معرفی کامل مردی که می خواهد با او ازدواج نماید و شرایط نکاح و مهری که بین آنها قرار داده شده پس از اخذ اجازه از دادگاه مدنی خاص به دفتر ازدواج مراجعه و نسبت به ثبت ازدواج اقدام نماید.
      جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید از گروه وکلای مهر پارسیان مشاوره دریافت نمایید.
      ۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *