مجرب ترین وکیل اداره کار

مجرب ترین وکیل اداره کار

مجرب ترین وکیل اداره کار


امروز با موضوع معرفی مجرب ترین وکیل اداره کار، مشاور حقوقی تامین اجتماعی و بیمه سلامت، پاسخ به سوالات عزیزان درباره موضوعات حقوقی وزارت کار تهران با شما هستیم.

طبق قانون وکالت، وکیل پایه یک دادگستری حق مداخله در همه موضوعات و مسائل حقوقی و دفاع در همه پرونده های حقوقی و کیفری را دارد.

طبق اساسنامه موسسه حقوقی بین المللی و داوری طلیعه عدالت و مهر پارسیان، برترین و مجرب ترین وکیل اداره کار تهران، با هدف انسجام و هماهنگی امور موکلین عزیز، کلیه پرونده های مهم وزارت کار توسط شخص محمدرضا مهری مشاوره داده خواهد شد و در تنظیم لوایح و مستندات از نظر مشورتی ایشان استفاده خواهد شد.

در ادامه پاسخ به سوالات عزیزان توسط مجرب ترین وکیل اداره کار برای مطالعه خواهد آمد.

نکات مهم در معرفی مجرب ترین وکیل اداره کار

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای جستجوی بهترین و مجرب ترین وکیل اداره کار چه مقدماتی لازم است؟

نحوه طرح دعوا در اداره کار و هیات های حل اختلاف چگونه است؟

شرایط طرح دعوا علیه کارفرما به دلیل عدم پرداخت حق بیمه چیست؟

[/stextbox]

 

دادگاه انقلاب

آیا گزارش تحقیق بازرسان کار محرمانه است؟

طبق ماده ۶۲ آیین دادرسی کار، هر یک از طرفین دعوی در مراجع حل اختلاف وزارت کار می توانند با ارائه درخواست کتبی از اوراق پرونده، رونوشت یا کپی دریافت نمایند.

?بر این اساس آیا کلیه اوراق پرونده ( و حتی گزارش تحقیق بازرسان کار ) برای طرفین دعوی قابل رویت و کپی برداری است؟

? در پرونده هایی که به تحقیق و بازرسی ارجاع می گردند بازرس کار از محل کار تحقیق به عمل آورده و نظر خود را در این خصوص، طی گزارشی به هیات تشخیص و یا اداره کار اعلام می کند و این گزارش در پرونده درج می شود.

?مساله ای که وجود دارد این است که از گزارش تحقیق بازرسان کار کپی یا تصویری در اختیار متقاضی قرار نمی گیرد، آیا این موضوع با ماده ۶۲ آیین مغایرت دارد؟

?هرچند در ظاهر به نظر می رسد دسترسی به تمام اوراق ( من جمله گزارش تحقیق بازرسان کار ) برای دفاع از حقوق خود امری مسلم به نظر می رسد، اما از طرف دیگر باید بدانیم که ماده ۱۰۳ قانون کار چنین اشعار می دارد که “بازرسان کار حق ندارند در هیچ موردی حتی پس از برکناری از خدمت نام اشخاصی را که به آنان اطلاعاتی داده یا موارد تخلف را گوشزد کرده اند فاش نمایند.

محرمانه بودن گزارش بازرس کار

?با عنایت به ماده قانونی فوق به نظر می رسد بطور خاص در ماده ۱۰۳ قانون کار تکلیف شده است که چنانچه در پرونده مراجع حل اختلاف کار، اسرار و اطلاعاتی وجود داشته باشد که از طریق بازرسی و یا تحقیق به عمل آمده و مورد تحقیق و بازرسی قرار گیرد، از مصادیق ماه ۶۲ آیین دادرسی کار خارج بوده و اوراق مزبور نباید در اختیار طرفین دعوا قرار گیرد.

وکیل ارث

?همچنین گاهی افشای اوراق پرونده که متضمن نام کارگر یا کارگرانی است که اطلاعاتی را در اختیار بازرسان کار قرار داده اند، امنیت شغلی آنان را به خطر می اندازد.

?در همین رابطه اخیرا هیات تخصصی بیمه، کار و تامین اجتماعی دیوان عدالت اداری، دادنامه ای صادر نمود که در آن گزارش تحقیق بازرسان کار را از مصادیق ماده ۱۰۳ قانون کار تشخیص داد.

حادثه و بیماری ناشی ازکار چیست؟

به تعریف قانون تامین اجتماعی حادثه، اتفاقی است پیش بینی نشده، که تحت تاثیر عامل یا عوامل خارجی دراثرعمل یا اتفاق ناگهانی رخ می دهد و موجب صدماتی برجسم یا روان بیمه شده می گردد.

همچنین “حوادث ناشی ازکار، حوادثی است که درحین انجام وظیفه و به سبب آن برای بیمه شده اتفاق می افتد.

بر این اساس حادثه ای ناشی ازکار محسوب می شودکه دارای دو ویژگی به صورت توام باشد:

حادثه باید در حین کار باشد.

حادثه باید به سبب انجام وظیفه باشد.

من با ۳۰ سال سابقه خدمت دولتی از صندوق بازنشستگی کشوری بازنشسته شده ام.

علاوه بر آن ۹ سال سابقه پرداخت بیمه به سازمان تامین اجتماعی دارم که آن را به صندوق بازنشستگی کشوری انتقال نداده ام.

با توجه به اینکه سن ام از ۶۰ گذشته و از امتیاز جانبازی و ایثارگری برخوردار هستم، آیا می توانم همزمان از مزایای بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی هم استفاده نمایم؟

برابر ماده یک قانون‌ اصلاح‌ پاره‌ای‌ از مقررات‌ مربوط‌ به‌ حقوق‌ بازنشستگی‌، بانوان‌ شاغل‌، خانواده‌ها و سایر کارکنان‌ مصوب ۷۹/۲/۱۳ مجلس‌ شورای اسلامی‌ ( ماده ۸۸ ) دریافت‌ بیش‌ از یک‌ حقوق‌ بازنشستگی‌ یا حقوق‌ وظیفه‌ یا مستمری‌ یا بازخرید خدمت‌ برای‌ ایام‌ واحد خدمت‌ از سازمان ها و صندوق های‌ مربوط‌ به‌ وزارتخانه‌ها، مؤسسات‌، شرکت های‌ دولتی‌، شهرداریها و مؤسسات‌ تابعه‌ و یا وابسته‌ به‌ آنها و همچنین‌ مؤسسات‌ غیردولتی که‌ بیش‌ از بیست‌ و پنج‌ درصد ۲۵ درصد سرمایه‌ یا بودجه‌ سالانه‌ آنها به‌ تشخیص‌ هیأت‌ وزیران‌ از محل‌ درآمد عمومی‌ تأمین‌ می‌شود ممنوع است.

کلاهبرداری

دفتر مجرب ترین وکیل اداره کار

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری اداره کار، مشاوره آنلاین با وکیل مجرب اداره کار، معرفی بهترین و مجرب ترین وکیل اداره کار، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

شماره تماس دفتر مجرب ترین وکیل اداره کار

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *