مشاوره حقوقی در تهران

مشاوره حقوقی در تهران

مشاوره حقوقی در تهران


امروز با موضوع مشاوره حقوقی در تهران با شما خواهیم بود.

برای همه ما پیش آمده که برای طرح شکایت کیفری و تبیین عنوان مجرمانه، تنظیم دادخواست بدوی و تجدید نظر، چگونگی تنظیم لایحه دفاعیه، اجرای احکام و مانند اینها نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری داشته باشیم.

در واقع برخی پرونده‌های حقوقی به اندازه‌ای تخصصی هستند، که فقط مشاوره حقوقی وکیل پایه یک دادگستری باتجربه می‌تواند پرونده را به موفقیت برساند. در این نوشتار که توسط مشاور حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری موسسه طلیعه عدالت و مهر پارسیان، تهیه شده است سعی بر آن شده است موضوعاتی که نیاز به مشاوره حقوقی در تهران دارد برای شما عزیزان تشریح شود.

نکات مهم در موضوع مشاوره حقوقی در تهران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای چه اموری نیاز به مشاوره حقوقی است؟

آیا برای دریافت مشاوره حقوقی در تهران به کسی که صرفا حقوق خوانده است می‌توان مراجعه نمود یا اینکه مشاور حقوقی حتما باید وکیل پایه یک دادگستری باشد؟

خدمات گروه وکلای مهر جهت مشاوره حقوقی در تهران به چه صورت است؟

[/stextbox]

 

مشاوره حقوقی در تهران در دعاوی کیفری

دعاوی کیفری به شاخه‌های مختلف تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

مشاوره حقوقی در تهران در خصوص جرایم علیه اشخاص

شامل جرایمی همچون قتل عمد، قتل خطای محض و شبه عمد می‌شود. جرایمی همچون ضرب و شتم، جنایات مادون نفس نیز در زمره جنایات علیه اشخاص می‌باشد.

البته به نظر بسیاری از حقوقدانان موارد فوق‌الذکر جرایم علیه تمامیت جسمانی اشخاص بوده و جرایمی همچون آدم ربایی، تهدید، توهین، افترا و مانند اینها از جرایم مربوط به تمامیت معنوی اشخاص است.

وکیل طلاق شیراز

مشاوره حقوقی در تهران در خصوص جرایم علیه اموال و مالکیت

شناخت جرایمی همچون خیانت در امانت، کلاهبرداری، اختلاس، سرقت موجب حد و سرقت موجب تعزیر، صور خاص جرایم مزبور مطابق قوانین خاص و اثبات جرایم علیه اموال و همچنین شکایت کیفری صدور چک پرداخت نشدنی نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری دارد.

مشاوره حقوقی در تهران در خصوص جرایم علیه امنیت و آسایش عمومی

جرایمی همچون محاربه، تامین مالی تروریسم، جعل و استفاده از سند مجعول، رشا و ارتشا از زمره جرایم علیه امنیت و آسایش عمومی است که جهت طرح شکایت کیفری یا دفاع از پرونده‌های کیفری همچون جعل و سند مجعول که بعضا منجر به جرایم علیه اموال مانند کلاهبرداری یا اختلاس می‌شوند نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری است.

مشاوره حقوقی در تهران در پرونده‌های حقوقی

دعاوی حقوقی یا مدنی به روابط خصوصی افراد مربوط می‌شود. برای جلوگیری از تبعات و نتایج ناخوشایند در هر معامله‌ای به ویژه معاملات ملکی، معاملات راجع به پیش‌خرید آپارتمان، پیش‌خرید اتومبیل و یا اجاره به شرط تملیک، قبل از اقدام به معامله حتما با وکیل پایه دادگستری مشاوره حقوقی داشته باشید.

چنانچه پس از اقدام به معامله، میان شما و طرف معامله مشکلی ایجاد شد، حتما با وکیل پایه یک دادگستری مشاوره حقوقی نمایید.

از مشکلاتی که می‌توان در این خصوص نام برد و در تماس با موسسه مهر پارسیان مکرر سوال شده است، الزام به تحویل ملک یا الزام به تنظیم سند است که معمولا فروشنده از تعهدات قانونی خود تخطی می‌نماید.

دعاوی حقوقی حسب مورد در دادگاه عمومی یا شورای حل اختلاف قابل طرح هستند. جهت آشنایی با صلاحیت دعاوی خود با وکیل مشورت نمایید.

وکیل شکایت از پزشک کودکان

نحوه مشاوره حقوقی با وکلای موسسه طلیعه عدالت و مهر پارسیان در تهران

مشاوره حقوقی نه تنها برای افرادی که در مراجع قضایی به عنوان طرفین دعوا، دخیل می‌باشند ضروری است، بلکه برای افرادی که می‌خواهند وارد روابط حقوقی شوند نیاز است.

برای انعقاد معاملاتی همچون خرید و فروش اتومبیل، خرید و فروش آپارتمان، ملک و غیره طرفین برای جلوگیری از ضررهای معامله نیاز به مشاوره حقوقی دارند.

در این نوشتار که توسط مشاور حقوقی موسسه طلیعه عدالت و مهر پارسیان همکار گروه وکلای مهر تهیه و تنظیم شده است سعی برآن شده است که مواردی را که نیاز به مشاوره حقوقی می‌باشند و نحوه مشاوره حقوقی با وکلای موسسه مهر پارسیان برای شما عزیزان بیان شده است.

موسسه طلیعه عدالت و مهر پارسیان با بهره‌مندی از گروه وکلای مهر که جملگی از وکلای مجرب و متخصص در در پرونده‌های حقوقی، کیفری، ملکی و خانواده هستند؛ به سه روش به شما عزیزان مشاوره حقوقی در تهران ارایه می‌دهند:

مشاوره حقوقی در تهران به صورت تلفنی: همراهان عزیز گروه وکلای مهر می‌توانند در ساعات کاری موسسه با شماره‌های تلفن ثابت موسسه مهر پارسیان تماس گرفته و از مشاوره تلفنی بهره‌مند شوند.

مشاوره حقوقی در تهران به صورت حضوری: چنانجه نیاز به مشاوره حضوری و ملاقات وکیل پایه یک دادگستری موسسه حقوقی مهر پارسیان دارید حتما برای تنظیم وقت با شماره‌های تلفن ثابت تماس حاصل بفرمایید.

مشاوره حقوقی در تهران به صورت آنلاین: ضمنا برای دوستانی که در خارج از کشور حضور دارند این امکان وجود دارد که بتوانیم به صورت آنلاین از طریق واتساپ یا اسکایپ به عزیزان در پرونده‌های حقوق داخلی مشاوره حقوقی ارایه نماییم.

جرم قاچاق نفت

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای هماهنگی جهت مشاوره حقوقی، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین‌المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

شماره هماهنگی مشاوره حقوقی در تهران

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

09120067665

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

3.3/5 - (6 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *