مهاجرت به کانادا 2018

مهاجرت به کانادا 2018

مهاجرت به کانادا 2018


امروز با موضوع مهاجرت به کانادا 2018 با شما خواهیم بود.

یکی از دلایل اصلی جریان مهاجرت بالا در کانادا این است که این کشور برای هر فردی در هر سطح و طبقه، امکانی را برای مهاجرت فراهم کرده است.

مهاجران کانادا به سه دسته عمده تقسیم شوند: کارگران ماهر، سرمایه گذاران و دانشجویان بین‌المللی.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری، با همکاری برترین وکلا و موسسات حقوقی و مهاجرتی بین‌المللی در کانادا و نیز با حضور کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل و حقوق مهاجرت، در ارایه اطلاعات و مشاوره حقوقی در زمینه مهاجرت به کانادا2018 به اقشار واجد همواره پیشگام بوده است.

در حال حاضر موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان، از معتبرترین موسسات حقوقی مجاز در زمینه ارایه مشاوره حقوقی برای مهاجرت به کانادا در ایران می‌باشد.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص مهاجرت به کانادا 2018

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برنامه مهاجرت کانادا 2018 شامل چه مواردی است؟

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به کانادا 2018 چه شرایطی دارد؟

الزامات کلیدی مهاجرت کانادا 2018 چگونه است؟

ارزیابی شرایط مهاجرت کانادا 2018 چگونه صورت می‌گیرد؟

[/stextbox]

 

برنامه‌های مهاجرت کانادا 20018

کانادا برای کسانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند برنامه‌های مهاجرت متنوعی را راه اندازی کرده است، تا متقاضیان امکان بهره‌مندی از زندگی با سطح کیفیت بالایی را داشته باشند. برنامه‌های مهاجرتی که دولت کانادا ارایه داده است، الزامات و شرایط مختلفی دارد.

برنامه های مهاجرتی ارایه شده از سوی دولت کانادا به شرح ذیل می‌باشد:

  • مهاجرت کاری
  • سرمایه گذاری در کانادا
  • ویزای start up
  • ویزای تحصیلی کانادا
  • برنامه خود اشتغالی کانادا
اجاره ملک و اتومبیل در کانادا

مهاجرت کاری کانادا 2018

دولت کانادا با توجه به کمبود مهارت در کشورش، فرصت‌های شغلی زیادی را برای کارکنان ماهر خارجی در سراسر ایالات و صنایع مختلف، ارایه می‌دهد. از مشاغل مورد نیاز کانادا می‌توان به مواردی چون مهندسی، فناوری اطلاعات، بهداشت و درمان، کارهای ساختمانی، بخش خدمات و غیره، اشاره داشت. برای مثال برنامه فدرال مهاجرت نیرو‌های متخصص به کانادا، یکی از پرطرفداترین برنامه‌های مهاجرتی کانادا برای کسب اقامت دایم این کشور می‌باشد.

به طور کلی کانادا، سه نوع برنامه مهاجرتی  FSW،CEC  و FST ارایه می‌دهد که از طریق سیستم ورود سریع کانادا (Express Entry) برای هر یک از این برنامه‌ها می‌توان اقدام کرد.

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در کانادا 2018

برنامه‌های مختلف مهاجرت تجاری در کانادا برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی منجر به اقامت دایم متقاضیان و خانواده‌هایشان می‌گردد. متقاضیان علاقه‌مند باید مبلغ معینی را در کانادا سرمایه‌گذاری نمایند که در ابتدا این سرمایه در حساب دولت کانادا سپرده می‌شود و زمانی که فرد متقاضی اقامت دایم کانادا را اخذ نماید، این وجه سرمایه‌گذاری شده به او بازگردانده خواهد شد.

مقدار سرمایه‌ای که مورد نیاز است حدود 800 هزار دلار کانادا می‌باشد؛ علاوه بر این، افراد می‌توانند با سرمایه‌گذاری 220 هزار دلاری نیز به اقامت برسند. سرمایه‌گذاری منبع اصلی ایجاد شغل در کانادا می‌باشد که با ایجاد کسب و کار و همچنین استخدام نیروی کار ماهر سبب توسعه اقتصاد کانادا می‌گردد و در مقابل هم این افراد اقامت دایم کانادا را کسب خواهند کرد.

مهاجرت تحصیلی کانادا 2018

سیستم آموزش عالی کانادا در سطح جهانی شناخته شده است. این کشور دارای عالی‌ترین دانشگاه‌های جهان می‌باشد که دوره‌های آموزشی و حرفه‌ای متنوعی را ارایه می‌دهند. محیط مطالعه صلح‌آمیز، ایمن و ایده‌آل در کانادا هر ساله ده‌ها هزار دانشجوی بین‌المللی را جذب می‌کند.

افزایش مهاجرت بین المللی در کانادا

اخیرا، دولت کانادا اعلام کرده است که قوانین مهاجرت تحصیلی را برای دانش‌آموزان و دانشجویان بین‌المللی تسهیل می‌کند تا آنها بتوانند در کانادا به شهروندی دست یابند. دانش‌آموزان خارجی به عنوان نیروی کار بالقوه برای پر کردن خلاهای مهارتی در صنایع مختلف کانادا در نظر گرفته می‌شوند.

الزامات کلیدی مهاجرت کانادا 2018 چیست؟

شرایط مهاجرت کانادا بر اساس برنامه‌های مختلف مهاجرت یا دسته‌های ویزا متفاوت است. با این حال، شرایط خاصی وجود دارد که برای اکثر برنامه‌های مهاجرت در کانادا رایج است. در اینجا الزامات اساسی برای مهاجرت به کانادا، از طریق مهاجرت کاری، مهاجرت سرمایه‌گذاری و سایر برنامه‌های مهاجرتی دیگر که مورد نیاز است بدانید، بررسی می‌شود:

زبان: ارایه مدارک زبان به منظور نشان دادن تسلط بر زبان‌های رایج در کشور کانادا مثل انگلیسی و فرانسه، برای مهاجرت به کانادا لازم است. اینکه باید چه مدرکی برای اثبات سطح دانش زبان خود ارایه دهید، بسته به طریقی که برای اخذ ویزا اقدام کرده‌اید متفاوت است.

تحصیلات: در هنگام ارسال درخواست برای مهاجرت کانادا، باید مدارک تحصیلی پیشین خود را ارایه دهید.

این روش رایج‌ترین روش برای ارزیابی اعتبار شماست.

شرایط سلامتی: برای واجد شرایط بودن برای مهاجرت کانادا، شما باید در سلامت جسمی و روحی مناسبی قرار داشته باشید. شرایط پزشکی شما توسط پزشک معتمد بررسی و تایید می‌شود.

عوامل دیگر مانند سن، تجربه کاری، سازگاری و غیره، بسته به هر برنامه مهاجرتی یا نوع ویزایی که درخواست می‌دهید متفاوت خواهد بود.

چگونگی ارزیابی شرایط مهاجرت کانادا 2018

دولت کانادا برای بررسی شرایط مهاجرت دو راه را پیش ‌روی متقاضیان مهاجرت کانادا قرار داده است:

شرایط تحصیل در کشور کانادا

دولت کانادا برای ورود مهاجران به کشور در ابتدا اهداف مهاجرت افراد را مورد بررسی قرار می‌دهد، به طور مثال برای ورود کارگران ماهر در کشور، مشخصات کارگران ماهر که درخواست مهاجرت کانادا را داده‌اند، بر اساس اطلاعات مندرج در درخواستشان همانند سن، تجربه کار، تحصیلات، مهارت زبان و غیره، ارزیابی می‌کند.

فرم ارزیابی رایگان راه دیگری برای بررسی واجد شرایط بودن شما است.

حال کاری که شما باید انجام دهید این است که فرم ارزیابی رایگان موجود در وب سایت Visa را دریافت کنید و تمام جزییات مشخصات خود را که شامل سن، تحصیلات، مهارت زبان و غیره است، را وارد کنید تا شرایط و سوابق شما مورد بررسی قرار گیرد.

راه دیگری که وجود دارد این است که شرایطتان از طریق امتیاز بندی کانادا بررسی شود، که البته امتیازبندی برای طرق مختلف مهاجرت متفاوت است.

وکیل و مشاور حقوقی مهاجرت به کانادا در تهران

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و با حضور گروه وکلای مهر و همکاری با دفاتر مهاجرتی، آماده ارایه مشاوره تخصصی مهاجرتی به کانادا می‌باشد.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای دریافت مشاوره کیفری با وکیل پایه یک دادگستری و عضو گروه وکلای مهر، همه روزه از ساعت‌های 19 الی9 و پنجشنبه‌ها15 الی9 با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

09120067665

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

وکیل طلاق توافقی در آلمان

09120067669

موسسه حقوقی مهر پارسیان

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *