موسسه بین‌المللی سفیر

موسسه بین‌المللی سفیر

موسسه بین‌المللی سفیر


امروز موضوع موسسه بین‌المللی سفیر  و مسائل پیرامون آن را بررسی مینماییم.

با پیشرفت در زمینه‌های مختلف به ویژه در زمینه ارتباطات، به تبع تعاملات و در نتیجه آن تداخلات نیز میان افراد افزایش یافته است.

با توجه به تدوین قانون به منظور مدیریت و کنترل بهتر روابط میان انسان‌ها، اطلاع و آگاهی از قوانین و اصول حقوقی برای پیشگیری و در صورت نیاز بهبود وضعیت حقوقی ضرورت دارد.

موسسات، دپارتمان‌ها و دفاتر متعددی در کنار مراکز علمی همچون دانشگاه‌های علوم انسانی و دانشکده‌های حقوق رسالت آگاهی بخشی و نیز حل دعاوی به طرق قانون و طبق اصول حقوقی مندرج در قوانین اساسی و مدنی در کنار قوانین حقوق بین‌الملل ایفا می‌نمایند.

میزان موفقیت این بازیگران عرصه حقوق، به میزان تبهر، آگاهی از آخرین قوانین، تجربه و از همه مهم‌تر صداقت و تعهد آنها در کار خود دارد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

نکات مهم

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان چه خدماتی را ارایه می‌دهد؟

چه دپارتمان‌هایی در موسسه حقوقی مهر پارسیان مشغول به فعالیت هستند؟

گروه وکلای مهر چه نوع خدماتی را ارایه می‌دهد؟

[/stextbox]

 

این روزها نام موسسات بسیاری را تحت عنوان موسسه حقوقی و مهاجرتی به گوش می‌شنویم. شاید برای شمایی که به دنبال بهترین وکیل و مطمئن‌ترین همراه در کنار خود برای به سرانجام رساندن پرونده‌های حقوقی خود و یا در صورت داشتن قصد مهاجرت، به دنبال مشاوره‌ای مطمئن هستید، پیدا کردن موسسه‌ای قوی با بیشترین درصد موفقیت چه در زمینه مشاوره و چه در زمینه اجرا کار چندان آسانی نباشد.

ثبت شرکت در فرانسه

دفاتر همکار بسیاری هستند که در کنار موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان مشغول به فعالیت هستند. اما آیا تمامی این موسسات خدمات کاملی را ارایه می‌دهند؟

در برخی موسسات با وجود داشتن دپارتمان مهاجرت، خدمات کاملی را ارایه نمی‌دهند و صرفا در بخش کوچکی از دنیای گسترده مهاجرت فعالیت خود را شکل داده‌اند. مهاجرت طرق مختلفی دارد و صرفا مهاجرت تحصیلی تنها راه در مقابل متقاضیان مهاجرت نیست.

دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل مهر پارسیان

موسسه حقوق و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان با مدیریت محمدرضا مهری، وکیل پایه یک دادگستری و متخصص در زمینه حقوق مهاجرت و حقوق تجارت بین‌الملل، با گردهم‌آیی گروهی از برترین کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل و حقوق مهاجرت در کنار همکاری با وکلا و موسسات حقوقی و مهاجرتی بین‌المللی در سراسر دنیا، گامی بزرگ در مسیر اعتلای دانش حقوق بین‌الملل در سطح جامعه برداشته است.

آگاهی از تمامی قوانین و حقوق مهاجرت و روش‌های مهاجرت در هر کشور با اخذ مشاوره از بهترین وکلا، کارشناسان، مدرسین دانشگاه، پژوهشگران و حقوقدانان به تبع، دید شما را باز کرده و چراغ راهی در مسیر انتخاب بهترین مقصد مهاجرت برای شما خواهد بود.

خدمات دپارتمان حقوق مهاجرت و حقوق بین‌الملل طلیعه عدالت و مهرپارسیان، در زمینه‌ی تمامی روش‌های مهاجرت، حقوق بین‌الملل خصوصی و حقوق تجارت بین‌الملل می‌باشد.

دپارتمان حقوق داخلی و کیفری مهر پارسیان

گروه وکلای مهر با مدیریت محمدرضا مهری، به واسطه حضور وکلای تخصصی و اساتید برتر مراکز علمی و پژوهشی، ضمن ارایه مشاوره‌های تخصصی به واسطه قبول و موفقیت در پرونده‌های متعدد در موضوعات متنوع همچون فرهنگ و رسانه، حقوق خانواده، شهرداری، امور ثبتی، امور تجاری، کیفری و غیره توانسته است خود در جایگاه برترین‌ها در ایران قرار دهد.

وکیل مشهد

خدمات دپارتمان حقوق داخلی و کیفری مهر پارسیان

حقوق خانواده

امور تجاری

امور ثبتی

کیفری

امور کاری و استخدامی

امور پولی و بانکی

امور مالی و مالیاتی

بورس و اوراق بهادار

سرمایه‌گذاری خارجی

راه های تماس

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

همراهان عزیز موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری، برای دریافت مشاوره تخصصی و حقوقی به طرق زیر با کارشناسان ما در دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل تماس حاصل نمایید:

  • مشاوره حضوری
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوره از طریق اسکایپ
  • مشاوره از طریق واتس‌اپ
  • شرکت در وبینارهای آموزشی و حقوقی
  • شرکت در سمینارهای آموزشی و حقوقی
  • شرکت در کارگاه‌های آموزشی و مشاوره‌ای حقوقی
  • اعزام مشاور و وکیل به شرکت‌ها و موسسات معتبر

شماره های تماس موسسه که روزهای شنبه الی چهارشنبه از ۹ صبح الی ۱۸ و پنج شنبه ها ۹ صبح الی ۱۴ پاسخگوی عزیزان خواهند بود، عبارتند از ۸۸۶۶۳۹۲۷- ۸۸۶۶۳۹۲۶- ۸۸۶۶۳۹۲۵ که برای شهرستنانیهای عزیز با پیش شماره ۰۲۱ قابل تماس هستند.

 

[/stextbox]

 

موسسه بین‌المللی سفیر

امتیاز دهی به مقاله

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *