موسسه حقوقی محدوده قلهک

موسسه حقوقی محدوده قلهک

موسسه حقوقی محدوده قلهک


امروز با معرفی موسسه حقوقی محدوده قلهک و معرفی دادگاه کیفری و دادسرای قلهک با شما هستیم.

بحث موسسه حقوقی غیر مجاز و یا موسسه حقوقی غیر معتبر از آن جایی بر سر زبانها افتاد که اداره کل ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران، با صدور بخشنامه ای تاسیس و ثبت موسسه حقوقی و داوری در تهران را، بی نیاز از ارائه پروانه وکالت پایه یک دادگستری و دارای اعتبار، اعلام نمود.

اما جستجوی موسسه حقوقی محدوده قلهک و یا موسسه حقوقی معتبر در تهران، از طریق مراجعه به سایت موسسه حقوقی مهر پارسیان به سادگی امکان پذیر است.

شماره ثبت موسسه حقوقی، پروانه وکالت مدیران موسسه حقوقی بین المللی و داوری، شناسه ملی موسسه حقوقی و همچنین داشتن نماد اعتماد تجارت الکترونیک و نماد ساماندهی، از دیگر آیتم های تشخیص اعتبار موسسه حقوقی بین المللی می‌باشد.

گروه وکلای مهر تهران، با معرفی موسسه حقوقی محدوده قلهک و چگونگی دستیابی به موسسه حقوقی محدوده قلهک و منطقه 3 تهران، به بررسی مرجع صلاحیتدار کیفری در محدوده قلهک و دادسرای قلهک خواهد پرداخت.

نکات مهم در معرفی موسسه حقوقی محدوده قلهک

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

آسانترین راه جستجوی موسسه حقوقی محدوده قلهک چیست و چگونه می‌توان موسسه حقوقی منطقه 3 تهران را جستجو کرد؟

آیا موسسه حقوقی مهر پارسیان در محدوده محله قلهک تهران قرار دارد؟

خدمات موسسه حقوقی بین المللی و داوری طلیعه عدالت و مهر پارسیان چیست؟

[/stextbox]

 

نحوه جستجوی موسسه حقوقی محدوده قلهک

برای این منظور شما می‌توانید از موتور جستجوی گوگل استفاده نمایید و یا با تایپ عبارت موسسه حقوقی مهر پارسیان، یا موسسه حقوقی معتبر محدوده قلهک، با باز شدن صفحه اصلی، نسبت به بررسی سوابق موسسه حقوقی و انتخاب بهترین موسسه حقوقی تهران اقدام فرمایید.

لایحه اعتراض به قرار تعلیق اجرای مجازات

محدوده دادسرای کیفری و دادگاه کیفری قلهک

محله قلهک تهران، تماما در منطقه 3 تهران قرار گرفته و مهم ترین خیابان این محدوده خیابان دولت یا شهید کلاهدوز فعلی است که از شرق به خیابان پاسداران و از غرب به خیابان شریعتی متصل می‌شود.

شمال محله قلهک محله درب دوم سفارت، محدوده ورودی شرقی باغ تابستانی سفارت انگلستان در تهران است قرار دارد.

برای طرح شکایت کیفری در محدوده قلهک تهران، دادسرای ناحیه 3 تهران واقع در میدان ونک خیابان ملاصدرا صلاحیت ورود دارد و جرایم خاص محدوده قلهک نیز در دادسراهای تخصصی تهران مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

رابطه نامشروع، شرب خمر، قاچاق انسان، خرید و فروش مشروبات الکلی، خرید و فروش آثار مبتذل و مستهجن، همگی در دادسرای ارشاد تهران، جرایم سایبری و رایانه ای در دادسرای جرایم رایانه ای واقع در صادقیه تهران، جرایم پزشکی در دادسرای جرایم پزشکی سیدخندان تهران، جرایم کارکنان دولت در دادسرای ناحیه 28 تهران، جرایم اطفال و نوجوانان در دادسرای اطفال تهران، جرایم امور حسبی در دادسرای ویژه امور حسبی تهران، جرایم پولی و بانکی در دادسرای پولی و بانکی تهران مورد رسیدگی قرار می‌گیرند.

دادگاه کیفری محدوده قلهک

مجتمع قضایی شهید قدوسی تهران واقع در روبروی ورزشگاه شهید شیرودی، با داشتن دادگاههای کیفری 2 تهران مرجع رسیدگی به پرونده های کیفری در محدوده قلهک تهران است.

به پرونده هایی که در صلاحیت دادگاه کیفری 1 می‌باشد، دادگاه کیفری 1 تهران واقع در میدام هروی رسیدگی خواهد نمود.

مراجع انتظامی محدوده قلهک

کلانتری 124 قلهک به عنوان مرجع انتظامی محدوده قلهک تهران، به انجام و اجرای دستورات قضایی قضات دادسرا خواهد پرداخت و پرونده های پلیس آگاهی و پلیس امنیت به پایگاه 3 پلیس آگاهی و پایگاه 3 پلیس امنیت واقع در میدان نیلوفر عباس آباد ارجاع می‌شود.

وکیل رابطه نامشروع در تهران

موسسه حقوقی محدوده قلهک

جهت انتخاب و معرفی موسسه حقوقی محدوده قلهک، وکیل و مشاور حقوقی خوب محدوده قلهک، وکیل طلاق توافقی محدوده قلهک، وکیل ملکی محدوده قلهک، مشاوره با وکیل تلفنی محدوده قلهک، مشاوره با وکیل آنلاین محدوده قلهک، در ساعات اعلامی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

خدمات موسسه حقوقی مهر پارسیان

ارائه مشاوره حقوقی خانواده توسط بهترین وکیل خانواده، مشاوره مهاجرت و حقوق بین الملل توسط برترین تیم مشاورین مهاجرتی در ایران، معرفی وکیل در تمامی کشورهای دنیا برای ایرانیان و معرفی وکیل در همه شهرهای ایران، از خدمات عمده موسسه حقوقی مهر پارسیان است.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

قبول داوری در قراردادها، تنظیم قراردادهای داخلی و بین المللی، تنظیم لوایح و نگاشت های حقوقی برای مراجع قضایی و ادرای نیز از دیگر خدمات موسسه حقوقی محدوده قلهک است.

نشانی و شماره دفتر موسسه حقوقی محدوده قلهک

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88795408

021-88796143

تهران- گاندی جنوبی- خیابان 14- پلاک14- طبقه4- واحد 9 و 10 موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان

شماره همراه دفتر موسسه حقوقی محدوده قلهک

09120067665

موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان

[/stextbox]

 

5/5 - (16 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *