وکیل املاک خیابان گاندی

وکیل املاک خیابان گاندی

وکیل املاک خیابان گاندی


امروز با معرفی وکیل املاک خیابان گاندی و دادگاه رسیدگی به پرونده های ملکی خیابان گاندی با شما هستیم.

برای اینکه بتوان وکیل متخصص املاک را در هر نقطه ای مورد شناسایی قرار داد، بهترین روش بررسی موضوع پرونده های مهم ملکی و سابقه و تجربه وکیل امور ملکی در منطقه مربوطه قابل اتکا است.

وکیل املاک خیابان گاندی و یا اصولا معرفی وکیل پایه یک دادگستری و متخصص امور ملکی شمال تهران، نیز از این قاعده مستثنا نیست.

به واسطه داشتن سابقه قضایی وکلای عضو موسسه حقوقی بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، همکاری با کارشناسان رسمی دادگستری در بخش املاک و مستغلات، دفتر وکالت محمدرضا مهری در خیابان گاندی، قاضی سابق دادگستری و سرپرست گروه وکلای مهر، و اشراف ایشان به پرونده های اختلافات ملکی و همچنین تسلط به پرونده های مهم ملکی محدوده خیابان گاندی، امکان مشاوره صحیح حقوقی و یافتن راه حل مناسب مشکلات حقوقی وجود دارد.

نکات مهم در معرفی وکیل املاک خیابان گاندی

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای جستجوی وکیل متخصص ملک و دعاوی ملکی در خیابان گاندی تهران چه اقدامی متصور است؟

پرونده های مهم املاک و مستغلات در خیابان گاندی تهران چیست؟

مرجع رسیدگی به پرونده های ملکی خیابان گاندی کدام دادگاه است؟

اجرت المثل ایام تصرف

برای شکایت تصرف عدوانی در خیابان گاندی به کدام دادسرا مراجعه کنیم؟

[/stextbox]

 

دادگاه حقوقی املاک خیابان گاندی

با توجه به اینکه خیابان گاندی تهران، سه بخش دارد، ابتدا به بررسی جغرافیایی و منطقه‌ای خیابان گاندی می پردازیم.

خیابان گاندی شمالی، حد فاصل ضلع شمالی بزرگگراه حقانی تا خیابان شریفی، به عنوان خیابان گاندی شمالی شناخته می‌شود.

خیابان گاندی جنوبی، از حد فاصل ضلع جنوبی بزرگراه حقانی میدان ونک آغاز شده و تا ابتدای خیابان وزرای تهران( خالد اسلامبولی فعلی) امتداد می یابد.

بر اساس مناطق تهران، گاندی شمالی و گاندی جنوبی تا ابتدای پل اتوبان همت در منطقه ۳ تهران قرار دارد و امتداد خیابان گاندی جنوبی از ضلع جنوبی پل اتوبان همت، در منطقه ۶ تهران قرار دارد.

بر این اساس برای طرح دعاوی ملکی در محدوده قرار گرفته در منطقه ۳ تهران، مجتمع قضایی شهید صدر واقع در شیخ بهایی و برای محدوده خیابان گاندی جنوبی که در منطقه ۶ قرار گرفته است، مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران، واقع در خیابان سپهبد قرنی صلاحیت رسیدگی و صدور رای دارند.

دادگاه کیفری املاک محدوده خیابان گاندی

بر اساس تقسیم بندی فوق، برای طرح شکایت کیفری در دعاوی املاک، محدوده گاندی که در منطقه ۳ قرار گرفته، به دادسرای ناحیه ۳ تهران، مراجعه خواهیم نمود و در منطقه ۶ تهران به دادسرای ناحیه ۶ خارک تهران مراجعه می کنیم.

نحوه طرح شکایت کیفری در دعاوی ملکی محدوده گاندی تهران و سایر مناطق تهران نیز توسط وکیل املاک خیابان گاندی مورد بررسی و مشاوره حقوقی قرار خواهد گرفت.

مهم ترین پرونده های ملکی خیابان گاندی

دعاوی اعتراض به مصادره اموال به طرفیت ستاد اجرایی فرمان امام، شکایت از شهرداری و مطالبه خسارت از شهرداری، دادخواست خلع ید و رفع تصرف عدوانی، مزاحمت ملکی، دعوای الزام به اخذ صورتمجلس تفکیکی و الزام به تنظیم سند رسمی، دعوای ابطال مزایده املاک، دادخواست تقسیم مال مشاع، افراز ملک، اعتراض به ثبت، اختلاف در قراردادهای املاک و شکایت از بنگاههای مشاور املاک از عمده دعاوی مطرح شده در منطقه ۳ تهران و محدوده خیابان گاندی بوده که تاکنون توسط گروه وکلای مهر انجام شده است.

وکیل پایه یک شهرآرا،وکیل ملکی شهرآرا

چگونه به دفتر وکیل املاک خیابان گاندی مراجعه کنیم؟

با توجه به اینکه محدوده خیابان گاندی تهران به واسطه تجاری و اداری بودن در همه ساعات روز از ترافیک پر تراکم برخوردار است برای مراجعه به دفتر وکیل پایه یک دادگستری در خیابان گاندی تهران، بهترین راه استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی به شرح زیر می باشد.

اتوبوس های تندرو بی آر تیBRT خط میدان راه آهن تا تجریش یکی از بهترین گزینه ها برای مراجعه به دفتر وکالت محمدرضا مهری می باشد.

ایستگاه میدان ونک، برای پیاده شدن و مراجعه به دفتر وکالت محمدرضا مهری مناسب است.

استفاده از خط یک مترو تهران و پیاده شدن در یکی از ایستگاههای میرداماد، حقانی و یا شهید بهشتی نیز راه بعدی است تا بقیه مسیر را با تاکسی طی بفرمایید.

با توجه به قرار گرقتن دفتر گروه وکلای مهر در محدوده ونک، خطوط تاکسیرانی نیز مناسب این منظور هستند.

در صورتی که با خودروی شخصی قصد عزیمت به موسسه حقوقی مهر پارسیان را دارید، نگران طرح زوج و فرد نباشید، دفاتر ما خارج از محدوده ترافیک و طرح زوج و فرد قرار دارند، اما برای پیدا کردن جای پارک قطعا با مشکل مواجه خواهید شد و توصیه گروه وکلای مهر، استفاده از وسایل نقلیه عمومی است.

وکیل املاک خیابان گاندی

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت انتخاب و معرفی وکیل املاک خیابان گاندی ، وکیل و مشاور حقوقی خوب محدوده ونک، وکیل طلاق توافقی در توانیر، وکیل ملکی ونک، مشاوره با وکیل تلفنی محدوده ونک، مشاوره با وکیل آنلاین خیابان گاندی، در ساعات اعلامی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

بهترین وکیل دادگستری در تهران

نشانی و شماره دفتر وکیل املاک خیابان گاندی

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

تهران- گاندی جنوبی- خیابان ۱۴- پلاک۱۴- طبقه۴- واحد ۹ و ۱۰ دفتر وکالت محمدرضا مهری

شماره همراه دفتر وکیل املاک خیابان گاندی

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

دفتر وکالت محمدرضا مهری در گاندی

[/stextbox]

 

۵/۵ - (۲۱ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *