نظر‌آباد در کدام استان

نظر‌آباد در کدام استان

نظر‌آباد در کدام استان


امروز با موضوع معرفی نظر‌آباد در کدام استان همراه شما هستیم.

نظرآباد شهرستانی است در استان البرز که در نزدیکی شهرستان ساوجبلاغ واقع است. مرکز این شهرستان شهر نظرآباد است. این شهرستان تا سال ۱۳۸۱ یکی از بخش‌های شهرستان ساوجبلاغ بود و در حال حاضر هم در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ واقع است.

چنانچه پرونده‌ای در شهرستان نظرآباد منتج به صدور رای از محاکم بدوی این شهرستان گردد مرجع تجدیدنظر خواهی از آن دادگاه تجدیدنظر مرکز استان البرز می‌باشد.

دفتر وکالت دکتر محمد رضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی با مشارکت دفتر وکیل همکار در نظر آباد از مهم ترین پرونده های دادگستری نظر آباد می گوید.

نکات مهم در خصوص نظر آباد در کدام استان

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

اگر جرمی علیه شما در نظر‌آباد اتفاق به کجا باید مراجعه کنید؟

اگر در نظرآباد ملکی خریداری نموده‌اید اما مالک از تنظیم سند به نام شما خوددرای می‌کند برای الزام او به کجا مراجعه کنید؟

توهین و فحاشی از دید قانونگذار مشمول چه مجازات‌هایی است؟

[/stextbox]

 

اگر جرمی در نظرآباد علیه ما و یا خانواده ما رخ داد به چه مراجعی باید رجوع کنیم؟

در خصوص جرایم کیفری می‌توانید به دادسرای شهرستان نظرآباد واقع در نشانی: شهرستان نظراباد – سه راه نظرآباد، جنب پل راه آهن، سایت اداری شهرستان نظرآباد تلفن :۴۵۳۸۳۷۶۸ ،  مراجعه نمایید.

ابطال رای قاضی کمیسیون ماده 56

چنانچه نیازی به پیگیری موضوع از طریق پزشکی قانونی باشد می‌توانید به مرکز پزشکی قانونی شهرستان نظرآباد واقع در نشانی شهرستان نظرآباد، خیابان انقلاب، مرکز پزشکی قانونی تلفن : ۴۵۳۴۸۵۵۵، مراجعه نمایید.

برای طرح دعوی الزام به تنظیم سند رسمی در نظرآباد به کجا مراجعه کنیم؟

شما می‌بایست به دادگستری شهرستان نظرآباد واقع در نشانی: شهرستان نظراباد – سه راه نظرآباد، جنب پل راه آهن، سایت اداری شهرستان نظرآباد، تلفن : ۴۵۳۸۳۷۲۸، مراجعه نمایید. چنانچه نیاز به پیگیری از اداره ثبت اسناد املاک و نظر بود می‌توانید به اداره مذکور در نشانی آدرس: شهرستان نظرآباد، سه راه نظرآباد، جنب پل راه آهن، سایت اداری شهرستان نظرآباد تلفن : ۴۵۳۸۳۴۰۱-۴۵۳۸۳۴۰۱ ، مراجعه نمایید.

فحش و ناسزاگویی مشمول چه مجازات‌هایی است؟

در قانون مجازات اسلامی موادی به موضوع توهین و اهانت اختصاص داده شده است و چناچه علیه شما توهینی چه از طریق لفظی یا پیامکی و غیره صورت گیرد و محل وقوع جرم در نظرآباد واقع باشد باید شکایت خود را به دادسرای نظر آباد تقدیم نمایید تا با نظر دادستانی این شهرستان پیگیری قضایی علیه متهم به‌عمل آید.

 مجازات‌های در نظر گرفته شده برای جرم توهین 

_اگر کسی به‌وسیله ورق‌های چاپی یا خطی یا به‌وسیله‌ی درج مطالب اهانت‌آمیز در روزنامه و جراید یا نطق در مجامع یا به هر وسیله‌ی دیگر به کسی امری را صریحاً نسبت دهد یا منتشر نماید، جز در مواردی که موجب حد است، به یک ماه تا یک سال حبس و تا ۷۴ ضربه شلاق یا یکی از آن‌ها، حسب مورد، محکوم خواهد می‌شود.

_اگر کسی با نیت ضرر رساندن به دیگران یا درگیر کردن افکار عمومی یا مقامات رسمی به‌وسیله‌ی نامه یا شکوائیه یا مراسلات یا عرایض یا گزارش یا توزیع هرگونه اوراق چاپی یا خطی با امضاء یا بدون امضاء مطالب دروغینی را اظهار نماید یا با همان مقاصد اعمالی را برخلاف حقیقت راسا یا به‌عنوان نقل‌قول به شخص حقیقی یا حقوقی یا مقامات رسمی، تصریحاً یا تلویحاً نسبت دهد، اعم از این‌که از طریق مزبور به نحوی از انحاء، ضرر مادی یا معنوی برسد یا نرسد یعنی تحت هر شرایطی علاوه بر اعاده‌ی حیثیت، در صورت امکان، باید به حبس از دو ماه تا دو سال و یا شلاق تا ۷۴ ضربه محکوم شود.

برای دریافت خسارت دیرکرد از خودروسازان چه باید کرد؟

وکیل پایه یک دادگستری نظرآباد

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

هم اکنون می‌توانید در خصوص پروندهای حقوقی و کیفری خود با موضوعات حقوق خانواده، فحاشی، ضرب و جرح، سرقت و کلاهبرداری و سایر عناوین دیگر با موسسه حقوقی مهرپارسیان تماس حاصل نمایید تا از مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ بهره‌مند گردید.

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *