وکیل تصرف عدوانی رشت

وکیل تصرف عدوانی رشت

وکیل تصرف عدوانی رشت


امروز با موضوع معرفی وکیل تصرف عدوانی رشت و موارد تصرف عدوانی در رشت با شما هستیم.

در مناطقی از شمال کشور که به دلیل ارزشمندی زمین های زراعی و وجود حق ارتفاق و انتفاع در اراضی کشاورزی، و همچنین اعمال قانون اصلاحات اراضی و حق نسق و زارعانه، اختلافاتی در مالکیت، تحدید حدود بین مرزهای املاک زراعی و مسکونی، حدود مراتع و چراگاهها، اختلافات ملکی زیاد دیده می‌شود، بعضا سوالاتی درباره چگونگی اثبات تصرف عدوانی در دعاوی ملکی پرسیده می‌شود.

در پاسخ به سوالاتی که از طریق شبکه های ارتباطی موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، واصل می‌شود، وکیل تصرف عدوانی رشت و وکیل متخصص دعاوی ملکی در رشت، با مشاوره محمدرضا مهری، بهترین وکیل کیفری در ایران، با توضیح موارد در خدمت عزیزان هستند.

نکات مهم در معرفی وکیل تصرف عدوانی رشت

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

مهم ترین دعاوی ملکی که قابل طرح در دادسرا و دادگاه است چیست؟

برای جستجوی وکیل تصرف عدوانی رشت و وکیل متخصص دعاوی ملکی رشت چه باید کرد؟

آیا امکان انتخاب وکیل تصرف عدوانی رشت از بین وکلای تهران وجود دارد؟

هزینه وکیل تصرف عدوانی رشت چه میزان است و چگونه دریافت می‌شود؟

[/stextbox]

 

وکیل کلاهبرداری در گاندی

تفاوت تصرف عدوانی کیفری با تصرف عدوانی حقوقی

اصطلاح دعاوی کیفری و دعاوی حقوقی، در جایی قابل طرح است که بر اساس آیین دادرسی مدنی و یا کیفری، رسیدگی به پرونده های جزایی یا حقوقی، تفاوت هایی در نحوه طرح پرونده، هزینه دادرسی، مرجع رسیدگی و نحوه رسیدگی، قابل طرح است.

اما تفاوت عمده در دعوای تصرف عدوانی کیفری با دعوای تصرف عدوانی حقوقی، می‌تواند در سوء نیت و یا عنصر روانی جرم باشد.

گاهی ممکن است شخصی به اشتباه ملک دیگری را تصرف نموده و قصد عدوان و دشمنی در بین نباشد و با یک تذکر ساده، رفع تصرف نماید، اما در صورت اعلام موضوع تصرف غیر مجاز در ملک دیگری همچنان به تصرفات خود ادامه دهد، دیگر در حکم غصب است و لزوم طرح دعوا را یادآور می‌شود.

تصرف عدوانی کیفری، لازم است با قهر و غلبه و به نحو عدوان و عمد صورت گیرد و شخصی که حق تصرف در ملکی را ندارد، با علم و اطلاع از مالکیت دیگری و عدم مالکیت خود، در ملکی ورود نماید.

بنابراین مهم ترین تفاوت تصرف عدوانی کیفری با تصرف عدوانی حقوقی را در سوء نیت و عنصر روانی خواهیم یافت.

در صورتی که به ملک ما تجاوزی صورت گرفت چه اقدامی متصور است؟

پس از مشاوره با وکیل تصرف عدوانی رشت و یا مشاوره آنلاین با وکیل متخصص دعاوی ملکی گروه وکلای مهر، اقدام به طرح شکایت تصرف عدوانی در دادسرای عمومی محل وقوع ملک، اولین اقدام است تا با ارجاع مقام محترم قضایی در دادسرا، مامورین انتظامی نسبت به بازدید ملک و تهیه صورتجلسه و احتمالا اجرای دستور مقام قضایی بابت جلوگیری از ادامه تصرفات اقدام نمایند.

مشاوره حقوقی شرکت ها ونک

دقت بفرمایید که برای برخورداری از مزایای قانونی و حمایت قضایی در تصرف عدوانی، ظرف یکماه پس از وقوع جرم، شکایت تصرف عدوانی خود را طرح نمایید تا مشمول پرداخت هزینه های دادرسی و طولانی شدن روند رسیدگی نشوید.

در تصرف عدوانی حقوقی محل طرح دعوای رفع تصرف عدوانی، ممانعت از حق و مزاحمت ملکی کجاست؟

برای طرح دعوای حقوقی تصرف عدوانی، به نظر محمدرضا مهری بهترین وکیل ملکی در ایران، ارسال اظهارنامه رسمی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، برای متصرف عدوانی و غاصب و اخطار به وی بابت رفع تصرف یا مزاحمت ملکی، ضرورت دارد.

پس از ابلاغ اظهارنامه با دریافت گواهی ابلاغ اظهارنامه، مراجعه به دادگاه حقوقی محل وقوع ملک و تقدیم دادخواست خلع ید، قلع بنا و مستحدثات و همچنین مطالبه اجرت المثل ایام تصرف از حقوق خواهان است.

اما طرح دادخواست رفع تصرف، رفع مزاحمت ملکی و ممانعت از حق هم دعاوی دیگری است که قابل طرح در محاکم حقوقی است.

دفتر وکیل تصرف عدوانی رشت

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت انتخاب و معرفی وکیل تصرف عدوانی رشت، وکیل و مشاور حقوقی خوب در رشت، وکیل طلاق توافقی در رشت، وکیل ملکی رشت، مشاوره با وکیل تلفنی رشت، مشاوره با وکیل آنلاین رشت، در ساعات اعلامی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس دفتر وکیل تصرف عدوانی رشت

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

دپارتمان حقوق کیفری گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *