وکیل جرایم منافی عفت

وکیل جرایم منافی عفت

وکیل جرایم منافی عفت


امروز با موضوع معرفی وکیل جرایم منافی عفت با شما خواهیم بود.

موضوع بدحجابی و بی حجابی بانون هنگام رانندگی و حضور در مجامع عمومی، هر چند خلاف قوانین موضوعه کشور است، اما پیش از برخورد قضایی و پلیسی، نیازمند اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به بانوان است.

جرم عدم رعایت حجاب و شئونات اسلامی در اماکن عمومی، تظاهر به عمل حرام که باعث برانگیخته شدن احساسات مذهبی مردم می شود و همچنین نحوه دستگیری و احضار در دادسرای ارشاد تهران، سوالاتی بود که از طریق کاربران شبکه های اجتماعی موسسه حقوقی و داوری بین امللی مهر پارسیان و دفتر وکالت محمدرضا مهری، مورد سوال قرار گرفته است و در ادامه این نوشتار به آنها خواهیم پرداخت.

نکات مهم درباره موضوع معرفی وکیل جرایم منافی عفت

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای جستجوی وکیل متخصص جرایم منافی عفت چه معیارهایی باید مد نظر قرار گیرد؟

آیا محکومیت به حبس بابت بدحجابی مطابق با قانون است؟

در مواردی که شاکی خصوصی در جرایم منافی عفت وجود ندارد، امکان تحقیق وجود دارد؟

[/stextbox]

 

متهم پرونده بدحجابی به 2سال حبس تعلیقی محکوم شد

در خبرها خواندیم که خانم لیلا میرغفاری متهم پرونده بدحجابی به مجازات فوق محکوم شده است.

ایشان پرونده‌ای در دادگاه انقلاب داشت که خرداد امسال موقع ورود به دادگاه با وجود اینکه مانتور و شلوار جین بر تن داشته، از او می‌خواهند چادر سر کند.

وی  نمی‌پذیرد و می‌گوید حجابش خوب است و نهایتاً به او چادر می‌دهند و او نیز با ماموران درگیر و به یگان حفاظت دادگاه منتقل می‌‌شود.

دادسرای ناحیه 22 تهران

نهایتاً به خاطر اظهاراش، برای او پرونده‌‌ای به اتهام اتهام اهانت به رهبری، تمرد نسبت به ماموران در حین انجام وظیفه، ظاهر شدن در انظار عمومی بدون حجاب شرعی و تشویق مردم به بی‌حجابی و فحشا تشکیل می‌شود.

پرونده دو قسمت شد؛ یک قسمت در صلاحیت دادگاه انقلاب بود که دادگاه در ارتباط با اتهام اهانت به رهبری، وی را به دو سال حبس محکوم کرد که به مدت 3 سال تعلیق شده است.

بقیه اتهامات در صلاحیت دادگاه عمومی بود که چند روز پیش محاکمه انجام شد و خوشبختانه دادگاه در ارتباط با تمرد نسبت به ماموران و تشویق مردم به فساد و فحشا، وی را تبرئه و راجع به ظاهر شدن در انظار عمومی بدون حجاب شرعی به 50 هزار تومان جزای نقدی محکوم کرد.

مجازات ظاهر شدن در انظار عمومی بدون حجاب شرعی

همانگونه که در پرونده بالا مشاهده نمودید، محکومیت متهم به دو سال حبس تعزیری که اجرای آن به مدت سه سال تعلیق شده است، بابت توهین به مقام رهبری بوده و نه عدم رعایت حجاب شرعی.

محکومیت به پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت، کاملا صحیح بوده و امکان تخفیف نیز وجود داشت که قاضی دادگاه از ابزار تخفیف در محکومیت وی نیز استفاده نموده است.

وکیل جرایم منافی عفت

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای دریافت مشاوره کیفری با وکیل پایه یک دادگستری و عضو گروه وکلای مهر، همه روزه از ساعت‌های 19 الی9 و پنجشنبه‌ها15 الی9 با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

09120067665

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

وکیل شکایت از پزشک زنان

09120067669

موسسه حقوقی مهر پارسیان

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *