وکیل جرایم پزشکی تهران

وکیل جرایم پزشکی تهران

وکیل جرایم پزشکی تهران


مراحل عملی شکایت از جرایم پزشکی در تهران، بنا به تجربیات عملی دفتر وکالت تخصصی جرایم پزشکی محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی با سابقه قضایی، در سایت و شبکه های مجازی دفتر حقوقی بین المللی این وکیل دادگستری با تشریح جزییات قابل دسترسی است.

در این نوشتار نیز به نحوه عملی شکایت از پزشک و دندانپزشک، شکایت از کادر درمانی بیمارستان، مطالبه خسارت ناشی از قصور و تقصیر پزشکی و انواع جرایم پزشکان خواهیم پرداخت.

نکات مهم در موضوع معرفی وکیل جرایم پزشکی تهران

 

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]
  • آیا امکان شکایت از پزشک بابت دریافت وجه بیشتر از تعرفه یا اصطلاحا زیر میزی وجود دارد؟
  • برای شکایت از جرایم پزشکی در تهران اولین اقدام چیست و چگونه می توان به نتیجه رسید؟
  • جستجوی بهترین وکیل جرایم پزشکی تهران از چه طریقی امکان پذیر است؟
  • نحوه مطالبه و وصول خسارات های بدنی و روحی از پزشک چیست و به کجا باید شکایت کرد؟
[/stextbox]

 

شکایت از پزشک بابت عدم تقارن سوراخهای بینی

سوال: این جانب در سال نود و پنج، با مراجعه به پزشک متخصص جراحی زیبایی بینی که متخصص گوش و حلق و بینی هم هستند به مطب ایشان مراجعه کردم و با تشخیص پولیپ و انحراف بینی مورد عمل جراحی قرار گرفتم.

شرایط مجازات قصاص

همزمان عمل زیبایی بینی و تراشیدن استخوان کج بینی هم توسط کادر پزشکی و درمانی انجام شد، اما متاسفانه پس از گذشت حدود دو سال سوراخهای بینی علیرغم تضمین کتبی پزشک، تقارن ندارد و کج تر شده است.

سوال بنده از محمدرضا مهری و همکاران گروه وکلای مهر این است، آیا می توانم بعد از گذشت دو سال از پزشک شکایت کنم و خسارت عمل رو بگیرم؟

پاسخ محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

مدت زمانی که از عمل جراحی شما گذشته مانع طرح شکایت در دادسرای جرایم پزشکی نیست، اما دقت بفرمایید قبل از طرح شکایت از پزشک معالج و جراح، موضوع را با متخصص دیگری در میان بگذارید و نظر تخصصی پزشک متخصص و متعهد را اخذ نمایید.

در صورتی که رعایت موارد فنی و علمی نشده باشد یا نیازی به عمل جراحی برای برداشتن پولیپ و انحراف احتمالی وجود نداشته، ممکن است پزشکی قانونی قصور پزشکی را تایید نماید.

در صورت تایید قصور پزشکی توسط کمیسیون پزشکی قانونی، امکان محکومیت پزشک به پرداخت دیه وجود دارد.

شکایت از پزشک بابت بوتاکس و مواد غیر استاندارد

سوال: شکایت از پزشک بابت تزریق بوتاکس و کشیدن پوست چگونه انجام می شود و چطور باید ثابت کنیم که پزشک مورد نظر با تزریق ژل و بوتاکس، صورت من رو ناقص کرد؟

پاسخ به سوال پزشکی توسط محمدرضا مهری متخصص جرایم پزشکی

تزریق ژل و بوتاکس توسط پزشک غیر متخصص و در محل مطب معمولا با عوارض همراه است که می تواند منجر به بروز نقص در محل تزریق شود.

نحوه وصول مطالبات بیمه تامین اجتماعی

علاوه بر این استفاده از مواد تزریق غیر استاندارد و معمولا ارزان قیمت که اخیرا در بسیاری از پرونده های جرایم پزشکی دیده شده است، عوارض جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

نحوه اثبات بوتاکس توسط پزشک مشتکی عنه، علاوه بر واریز وجه و یا استفاده از دستگاه کارت خوان مستقر در کلینیک یا مطب، می تواند با شهادت شهود و یا دفتر نوبت دهی پزشک اثبات شود.

نحوه عملی اعتراض به نظریه کمیسیون پزشکی قانونی

پس از ابلاغ نظریه کمیسیون پزشکی قانونی به طرفین، هر کدام که به این نظریه اعتراض دارند، به صورت مکتوب و مستدل اعتراض خود را به مرجع رسیدگی تقدیم خواهند نمود.

در صورت تشخیص مرجع قضایی بر وارد بودن اعتراض، موضوع به کمیسیون بالاتر و با تعداد کارشناس بیشتر ارجاع خواهد شد و کمیسیون مزبور نیز نظریه خود را اعلام خواهد نمود.

توجه داشته باشید در صورت مستدل و مستند بودن اعتراض و تشخیص مقام قضایی، ممکن است اعتراض به نظریه کمیسیون پزشکی تا ۱۱ نفر هم ادامه پیدا کند.

درخواست اعاده دادرسی در پرونده جرایم پزشکی با توجه به نظریه پزشکی جدید

اگر بعد از صدور رای محکومیت متهم به جرایم خاص پزشکی، دلایل جدیدی حاصل شود که اثبات بی گناهی متهم را نماید و یا بعد از صدور قرار منع تعقیب یا رای برائت دلایل خلاف بین شرع و قانون حادث شود که در جریان رسیدگی مکتوم مانده باشد، می توان با استفاده از امکان اعاده دادرسی در پرونده های کیفری برای شاکی و متهم، به یکی از راههای مندرج در قانون آیین دادرسی کیفری درخواست اعاده دادرسی نمود.

قرارداد مشارکت تجاری

دفتر وکیل جرایم پزشکی تهران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان، متشکل از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری در جرایم پزشکی، قضات بازنشسته و اساتید برتر حقوق در ایران، آماده پذیرش کلیه دعاوی عزیزان در پرونده های خانواده، کیفری، حقوقی و ثبتی می باشد.

جهت انتخاب بهترین وکیل جرایم پزشکی در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۸ و پنج شنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین با وکیل جرایم پزشکی نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

[/stextbox]

 

۵/۵ - (۲۲ امتیاز)

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *