وکیل جرایم پزشکی غرب تهران

وکیل جرایم پزشکی غرب تهران

وکیل جرایم پزشکی غرب تهران


امروز با موضوع معرفی وکیل جرایم پزشکی غرب تهران با شما خواهیم بود.

برای شکایت از آرایشکاههای زنانه و مردانه در غرب تهران، و دخالت در امور پزشکی به صورت غیرمجاز، مراجعه به دفتر وکیل جرایم پزشکی غرب تهران و بهترین وکیل کیفری غرب تهران، به نظر ضرورت دارد.

تمامی دادسراهای عمومی تهران، بر اساس دستور العمل نحوه حل اختلاف بین دادسراهای تهران که به تصویب دادستان عمومی و انقلاب تهران رسیده است، تمامی پرونده های جرایم پزشکی را به دادسرای ویژه جرایم پزشکی تهران ارسال خواهند نمود.

دادسرای جرایم پزشکی غرب تهران، دادسرای جرایم پزشکی شرق تهران و دادسرای جرایم پزشکی شمال تهران، همگی در دادسرای ناحیه 19 تهران، ویژه رسیدگی به جرایم بهداشتی، پزشکی، غذایی و دارویی، جمع شده است.

نکات مهم در موضوع وکیل جرایم پزشکی غرب تهران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای شکایت از جرایم پزشکی در غرب تهران به کدام دادسرا باید مراجعه نمود؟

اعتراض به نظریه کمیسیون پزشکی قانونی تا چه مرحله ای قابل پذیرش در دادسرای جرایم پزشکی است؟

شکایت از کلینیک های غیر مجاز عمل های جراحی زیبایی غرب تهران چگونه قابل طرح است؟

بهترین وکیل جرایم پزشکی غرب تهران و بهترین وکیل کیفری غرب تهران چه ویژگیهایی دارد؟

[/stextbox]

 

مهم ترین پرونده های جرایم پزشکی غرب تهران

شکایت از آرایشگاه زنانه

یکی از مهم ترین پرونده های جرایم پزشکی غرب تهران، شکایت از آرایشگاه زنانه است که بدون اخذ مجوز قانونی، دخالت در امر پزشکی دارند.

تزریق ژل و بوتاکس در آرایشگاه زنانه، کاشت مو و ابرو در آرایشگاه زنانه غرب تهران، انجام خالکوبی و تتو در آرایشگاههای زنانه و مردانه از مصادیق دخالت غیر مجاز در امور پزشکی محسوب می‌شود و شکایت های زیادی از این موارد در دادسرای جرایم پزشکی تهران مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وکیل پایه یک دادگستری در قزوین

شکایت از پزشک جراحی زیبایی

مانند همه نقاط ایران، شکایت از پزشک جراحی زیبایی و شکایت از پزشک جراحی پلاستیک، در رده بعدی پرونده های پذیرفته شده از سوی وکیل جرایم پزشکی غرب تهران و همکار گروه وکلای مهر می‌باشد.

سقط غیر مجاز جنین

در مواردی که برای سقط جنین، مجوز لازم از سوی مرجع قضایی در اجرای نظریه پزشکی قانونی، صادر نشده است، همل جراحی کورتاژ و یا سقط جنین، موجب محکومیت به تحمل حبس و پرداخت دیه خواد بود.

پرونده های بسیاری در دفتر وکیل جرایم پزشکی غرب تهران، تشکیل شده و همچنین پرونده تعدادی پزشک نیز در دادسرای جرایم پزشکی تهران، توسط گروه وکلای مهر تهران به نتیجه مطلوب منجر شده است.

عدم رعایت بهداشت در واحدهای صنفی تولید و توزیع مواد غذایی

بازرسی های دوره ای بازرسان بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی تهران، و کشف عدم رعایت موارد بهداشتی در فروشگاههای مواد غذایی، بهداشتی، آرایشی و دارویی و همچنین نظارت بر واحدهای تولید نان و سوپر مارکت ها، نظارت و بازرسی رستوران های جاده امامزاده داوود و کن، و همچنین تمامی رستورانهای غرب تهران، منجر به گزارش تخلفات و جرایم بهداشتی به دادسرای جرایم پزشکی تهران خواهد شد.

رسیدگی به تخلفات و جرایم پزشکی، غذایی و دارویی، در صلاحیت دادسرای جرایم پزشکی تهران می‌باشد.

نشانی دادسرای جرایم پزشکی غرب تهران کجاست؟

با توجه به اینکه دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم پزشکی، غذایی، داوریی و بهداشتی در سراسر مناطق تهران، به دادسرای تخصصی جرایم پزشکی تهران ارجاع می‌شود، دادسرای جرایم پزشکی غرب تهران، همان دادسرای جرایم پزشکی تهران است.

قرارداد پیمانکاری شخص حقیقی

نشانی جدید دادسرای جرایم پزشکی تهران

بزرگراه رسالت- پل سید خندان- ابتدای خیابان دبستان- انتهای خیابان آریان محمودی- دادسرای ناحیه 19 تهران

نشانی کمیسیون پزشکی قانونی تهران

تهران- شهرک غرب- خیابان فرحزادی- خیابان ایوانک- بعد از تقاطع فلامک- روبروی اداره منطقه 14 پستی- اداره کل کمیسیونهای پزشکی قانونی استان تهران.

اعتراض به نظریه کمیسیون پزشکی قانونی تا چند مرحله امکان دارد؟

نظریه کمیسیون پزشکی قانونی، مانند نظریه کارشناس رسمی دادگستری، اقبل اعتراض از سوی طرفین پرونده است و برای ثبت اعتراض، لازم است ظرف 7 روز از تاریخ ابلاغ نظریه کمیسیون، به شعبه بازپرسی مراجعه نموده و اعتراض مستدل و مستند خود را به دستور بازپرس در پرونده ثبت خواهید نمود.

پس از ثبت اعتراض و در صورت موجه بودن دلایل اعتراض، امکان ارجاع پرونده تا کمیسیونهای 11نفره نیز وجو خواهد داشت.

دفتر وکیل جرایم پزشکی غرب تهران

برای مشاوره حقوقی درباره نحوه تنظیم شکایت جرایم پزشکی و همچنین دفاع در پرونده های جرایم پزشکی غرب تهران و نحوه اعتراض به نظریه کمیسیون پزشکی قانونی، گروه وکلای متخصص جرایم پزشکی مهر، اعلام آمادگی می‌نماید.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت انتخاب و معرفی وکیل جرایم پزشکی غرب تهران، وکیل و مشاور جرایم پزشکی غرب تهران، وکیل طلاق توافقی غرب تهران، وکیل ملکی غرب تهران، مشاوره با وکیل تلفنی غرب تهران، مشاوره با وکیل آنلاین غرب تهران، در ساعات اعلامی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88795408

021-88796143

09120067665

دپارتمان حقوق کیفری گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

5/5 - (15 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *