وکیل جرایم پزشکی مشهد

وکیل جرایم پزشکی مشهد

وکیل جرایم پزشکی مشهد


امروز با موضوع وکیل جرایم پزشکی مشهد با شما هستیم.

عمل جراحی زیبایی ناموفق بینی و صورت در کلینیک‌های خصوصی و بیمارستان‌های خصوصی، در بسیاری از موارد با چالش شکایت از پزشک و کادر پزشکی، روبرو می‌شود.

بروز بعضی از عوارض عمل جراحی زیبایی بینی و سایر نقاط صورت، به دلیل در معرض دید دائم قرار داشتن، ناراحتی روحی و عصبی برای بیمار ایجاد خواهد نمود.

گروه وکلای مهر با همکاری وکیل جرایم پزشکی مشهد، وکیل دادسرای ویژه جرایم پزشکی مشهد و بررسی امکان طرح شکایت در دادسرای جرایم پزشکی مشهد و با رویکردی عملی، اقدام به تهیه نوشتاری درباره عموده جرایم پزشکی مشهد و راه شکایت از جرایم پزشکی در مشهد و در نهایت معرفی وکیل متخصص جرایم پزشکی در مشهد خواهد نمود.

نکات مهم در معرفی وکیل جرایم پزشکی مشهد

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]
  • انجام عمل جراحی زیبایی و درمانی توسط افراد غیر مجاز قابل شکایت در کدام مرجع است؟
  • ویژگیهای وکیل جرایم پزشکی مشهد و آشنا به نحوه دفاع در کمیسیون پزشکی قانونی چیست؟
  • آیا اعتراض به نظریه کمیسیون پزشکی قانونی، تاثیری در روند پرونده خواهد داشت؟
  • پرونده‌های مهم جرایم پزشکی در مشهد به چه موضوعاتی اختصاص دارد؟
[/stextbox]

دادسرای ویژه جرایم پزشکی مشهد

طبق تقسیم بندی‌های موجود در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، ناحیه‌ای از دادسرای مشهد به عنوان دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم پزشکی مشهد، مشخص نشده و نواحی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به استثنای دادسرای ویژه جرایم رایانه‌ای و جرایم ملکی و شهرداری مشهد، دادسرای انقلاب مشهد و دادسرای ویژه صغار و محجورین در مشهد، بقیه نواحی دادسرای عمومی مشهد به جرایم پزشکی حوزه قضایی شهرستان مشهد رسیدگی خواهند نمود.

وكيل دادگاه تجدید نظر انقلاب

پرونده‌های مهم جرایم پزشکی در مشهد

شکایت از عمل جراحی زیبایی ناموفق در صدر پرونده‌های جرایم پزشکی مشهد قرار دارد.

مانند تمامی شهرهای ایران، تب عمل جراحی زیبایی در مشهد هم مانند سایر نقاط کشور داغ است.

به دلیل سود بالای عمل جراحی زیبایی بینی، کشیدن پوست، تزریق ژل و بوتاکس، هیدروتراپی، کاشت گونه، عمل زیبایی فک و صورت، پروتز گونه و سینه، کاشت مو و ابرو، توسط افراد و موسسات غیر مجاز پزشکی، در تمام کشور انجام می‌شود.

عمده پرونده‌های مهم جرایم پزشکی در مشهد که تاکنون توسط وکیل جرایم پزشکی مشهد و همکار گروه وکلای مهر، به عنوان وکیل شاکی و یا وکیل متهم پذیرفته شده است، شکایت از پزشک زیبایی بوده و نتایج نشان دهنده عدم رضایت بیش از ۸۰ درصد مراجعین به پزشکان جهت انجام عمل جراحی زیبایی بینی می‌باشد.

شکایت از آلودگی مراکز فروش مواد غذایی و رستوران‌ها در مشهد در رتبه دوم جرایم پزشکی و بهداشتی قرار دارد.

با توجه به اینکه شهر مشهد، به واسطه وجود حرم مطهر امام هشتم، محل تردد مسافرین و گردشگران زیارتی از سراسر دنیا است، وجود مراکز فروش مواد غذایی و خدمات آشپزی، با استانداردهای بعضا پایین امری اجتناب ناپذیر است.

بر اساس تحقیقات میدانی همکار وکیل جرایم پزشکی مشهد، این گونه تخلفات بهداشتی در مواد غذایی، بهداشتی، دارویی و آرایشی در رتبه دوم جرایم و تخلفات پزشکی در مشهد قرار دارد.

برای شکایت از پزشک در مشهد چکار کنیم؟

برای طرح هرگونه شکایتی در شهرهای ایران، لازم است تا شاکی به مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، نسبت به ثبت نام در سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی قوه قضاییه ثبت نام نموده و پس از آن با تنظیم شکواییه شکایت از پزشک و منضم نمودن شکایت به اسناد و مدارک، برای اخذ دستور معرفی به کمیسیون پزشکی قانونی به ناحیه دادسرای محل وقوع جرم در مشهد مراجعه نماید.

وکیل تعزیرات حکومتی کرج

قسمت ارجاع دادسرا، با توجه به مدارک و مستندات و اخذ پرونده پزشکی از بیمارستان یا کلینیک مربوطه، پرونده را به همراه شاکی، جهت بررسی و اظهار نظر به کمیسیون پزشکی قانونی مشهد ارسال خواهد نمود.

اعتراض به نظریه کمیسیون پزشکی قانونی

نظریه کمیسیون کارشناسی پزشکی قانونی، پس از ابلاغ به طرفین، ظرف مهلت ۷ روز قابل اعتراض است.

اعتراض به نظریه کمیسیون پزشکی قانونی، باید موجه و مدلل باشد تا بازپرس نسبت به ارجاع به کمیسیون بعدی، دستور موافق صادر نماید.

به صورت معمول تا سه بار، ارجاع به کمیسیون های بالاتر در پزشکی قانونی قابل پذیرش است و در صورتی که کمیسیون پزشکی قانونی، تقصیر یا قصور پزشکی تشخیص دهد، جهت تفهیم اتهام، پزشک احضار خواهد شد، در غیر این صورت و در صورتی که نظریه پزشکی قانونی، مورد اعتراض قرار نگرفت، قرار منع تعقیب صادر خواهد شد.

معرفی دفتر وکیل جرایم پزشکی مشهد

مشاوره حقوقی با وکیل متخصص جرایم پزشکی مشهد  و همچنین مشاوره حقوقی در کلیه پرونده‌های پزشکی و قصور و تقصیر پزشکی، از طریق راههای ارتباطی گروه وکلای مهر که در ادامه اشاره خواهد شد امکان پذیر است.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

تلفن های مشاوره با وکیل جرایم پزشکی مشهد برای ساعات ۶ الی ۱۸ روزهای شنبه تا چهارشنبه و ۹ الی ۱۴ برای روزهای پنج شنبه به شرح زیر است.

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

دپارتمان حقوق کیفری موسسه حقوقی مهر پارسیان

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *