وکیل خوب ملک غرب تهران

وکیل خوب ملک غرب تهران

وکیل خوب ملک غرب تهران


امروز با موضوع وکیل خوب ملک غرب تهران با شما هستیم.

واگذاری پرونده‌های مهم ملکی در غرب تهران، با توجه به ساخت و سازهای گسترده در این منطقه و با توجه به حجم بالای اختلافات ملکی، به وکیل خوب ملک غرب تهران، موضوع قابل توجه ای به نظر می‌رسد.

برترین مشاور حقوقی ملکی در غرب تهران و سرپرست گروه وکلای مهر با توجه به همکاری با بهترین کارشناسان رسمی دادگستری در رشته ثبتی و ملکی و با بهره گیری از توان قضات بازنشسته دادگستری و متخصص حقوق املاک و اسناد، اقدام به قبول مشاوره حقوقی املاک در غرب تهران و معرفی وکیل خوب ملک غرب تهران، با بررسی چالش های موجود در پرونده های ملکی غرب تهران در خدمت عزیزان خواهد بود.

نکات مهم در موضوع معرفی وکیل خوب ملک غرب تهران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای جستجوی وکیل خوب ملک غرب تهران و عضو کانون وکلای دادگستری تهران چه باید کرد؟

دادگاه رسیدگی به پرونده های ملکی غرب تهران کدام مرجع است؟

پرونده های مهم ملکی غرب تهران کدامند و نقش شورای حل اختلاف در پرونده های ملکی غرب تهران چیست؟

موسسه حقوقی و مهاجرتی معتبر غرب تهران جهت معرفی وکیل خوب غرب تهران کدام است؟

[/stextbox]
صلاحیت و اختیارات دیوان عدالت اداری

 

مرجع صالح برای رسیدگی به پرونده های ملکی غرب تهران

با توجه به اینکه منطقه غرب تهران، با اضافه شدن مناطق ۲۱ و ۲۲ تهران، گستردگی خاصی پیدا نموده است، سه مجتمع قضایی مهم جهت رسیدگی به پرونده های ملکی غرب تهران قابل معرفی خواهد بود.

مجتمع قضایی شهید مفتح تهران

بخش زیادی از پرونده های طرح شده توسط وکیل خوب ملک غرب تهران، در مناطق ۵، ۲۱ و ۲۲  تهران، در مجتمع قضایی شهید مفتح تهران مطرح شده و در حال رسیدگی است.

شعب دادگاه حقوقی مجتمع قضایی شهید مفتح تهران، به پرونده های اختلافات ملکی، پرونده های حقوقی مانند مطالبه وجه چک، حل و فصل اختلافات بین شرکتها و اشخاص رسیدگی می‌کنند.

تعدادی از شعب این مجتمع قضایی به پرونده های خانواده در غرب تهران پرداخته و نیز شوراهای حل اختلاف نیز در معیت این مجتمع قضایی به دعاوی در صلاحیت شورای حل اختلاف غرب تهران رسیدگی می‌کنند.

مجتمع قضایی شهید مطهری

دعاوی ملکی قابل طرح در جنوب غرب تهران، در مجتمع قضایی شهید مطهری واقع در یافت آباد تهران، مورد رسیدگی و صدور رای قرار می‌گیرند.

مجتمع قضایی شهید مدنی

پرونده های شمال غرب تهران هم در بعضی از مناطق دره فرحزاد، در مجتمع قضایی شهید مدنی تهران مورد رسیدگی قرار خواهند گرفت.

جهت اطلاع از مرجع صالح جهت طرح پرونده های ملکی در غرب تهران، با وکیل خوب ملک غرب تهران همکار گروه وکلای مهر مشاوره فرمایید.

پرونده های مهم ملکی در غرب تهران

پیش فروش آپارتمان بدون مجوز

قانون پیش فروش ساختمان، در آیین نامه تدوین و تصویب شده خود، شرایط خاصی برای پیش فروش آپارتمان در نظر گرفته است که عدم رعایت آنها، دارای وصف کیفری بوده و قابل شکایت در دادسرای عمومی محل وقوع جرم می‌باشد.

وکیل خوب ملک غرب تهران، همکار موسسه حقوقی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با توجه به حجم بالای یان گونه پرونده ها در دادگاههای کیفری غرب تهران، آمادگی قبول مشاوره و وکالت در پرونده های پیش فروش آپارتمان بدون تنظیم سند رسمی را دارد.

الزام به تنظیم سند رسمی و مقدمات آن

طرح دعوای الزام به تنظیم سند رسمی، بدون تقدیم دادخواست ابتدایی و یا افزودن خواسته، مبنی بر انجام و تهیه مقدمات انتقال سند رسمی، از قبیل اخذ پایانکار و صورتمجلس تفکیکی، اخذ مفاصا حساب مالیاتی و پرداخت مالیات نقل و انتقال، و سایر مقدمات انتقال سند رسمی، محکوم به رد و عدم استماع است.

بنابراین وکیل خوب ملک غرب تهران، نیک می‌داند که طرح دعوا بدون خواسته ملزمات و مقدمات ان هیچ تاثیری نخواهد داشت.

دادخواست اعتراض به رای مصادره ملک در بلوار فردوس تهران

تعدای از قطعات اراضی واقع شده در غرب تهران، که اراضی بلوار فردوس تهران از این قبیل هستند، مورد حکم مصادره اموال به دلیل شمال اصل ۴۹ قانون اساسی قرار گرفته اند.

گروه وکلای مهر و موسسه حقوقی مهر پارسیان، به صورت تخصصی اقدام به تنظیم و تقدیم اعتراض به مصادره املاک مشمول اصل ۴۹ قانون اساسی در محدوده غرب تهران نموده که تاکنون در تمامی پرونده های اصل ۴۹ موفق عمل نموده است.

معرفی دفتر وکیل خوب ملک غرب تهران

معرفی وکیل خوب خانواده در غرب تهران، وکیل خوب طلاق توافقی غرب تهران، وکیل خوب کیفری غرب تهران، وکیل خوب کلاهبرداری غرب تهران، وکیل متخصص قراردادهای غرب تهران، وکیل مهاجرت غرب تهران، از طریق موسسه حقوقی مهر پارسیان امکان پذیر است.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]
وکیل سرقفلی شمال تهران

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری غرب تهران، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری غرب تهران، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

[/stextbox]

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

گروه وکلای مهر

۵/۵ - (۳۵ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *