وکیل ملک در نیاوران

وکیل ملک در نیاوران

وکیل ملک در نیاوران


امروز با موضوع وکیل ملک در نیاوران با شما هستیم.

تخصص در امور حقوقی و بررسی تخصصی پرونده‌های ملکی، نیاز به تجربه زیادی توسط وکیل پایه یک دادگستری و مسلط به امور ملکی دارد.

حضور وکیل ملک در نیاوران تهران که به عنوان یکی از مناطق برخوردار تهران، به دلیل گرانی املاک در این منطقه باعث بروز مشکلات جدی در زمینه اختلافات ملکی شده است.

با توجه به داشتن سابقه قضاوت سرپرست گروه وکلای مهر و مدیر موسسه حقوقی و داوری مهر پارسیان، محمدرضا مهری، در پرونده‌های ملکی شمال استان تهران، معرفی وکیل ملک در نیاوران و سایر نقاط تهران و ایران، در دستور کار موسسه حقوقی مهر پارسیان قرار گرفته است.

نکات مهم موضوع معرفی وکیل ملک در نیاوران

جستجوی وکیل متخصص امور ملکی و دعاوی ملکی در نیاوران چیست؟

ویژگی های وکیل ملک در نیاوران و متخصص پرونده‌های اصل ۴۹ قانون اساسی چیست؟

عمده پرونده‌های ملکی در منطقه نیاوران تهران چیست؟

دادگاه صالح برای رسیدگی به پرونده‌های ملکی نیاوران کجاست؟
پرونده‌های مهم ملکی در نیاوران

الزام به اخذ پایانکار آپارتمان و الزام به اخذ صورتمجلس تفکیکی

در مواردی که با پیش خرید آپارتمان و یا عقد قرارداد مشارکت در ساخت، اقدام به خرید یا مشارکت در ساخت آپارتمان نموده‌اید و متعهد به اخذ پایانکار و صورتمجلس تفکیکی، به تعهد خود عمل نمی‌کند، با مراجعه به دادگاه حقوقی، الزام به اخذ پایانکار آپارتمان و صورتمجلس تفکیکی، تنها راه حال موجود است.

ماهیت قراردادها

برخی بر این تصور هستند که اگر راسا اقدام به پرداخت هزینه های اخذ پایانکار و صورتمجلس تفکیکی نمایند، می‌توانند وجه آن را از متعهد مطالبه نمایند.

در صورتی که اگر بدون کسب اجازه کتبی از متعهد و یا اخذ رای قطعی دادگاه، اقدام به پرداخت هزینه های متعلقه نمایید، امکان مطالبه آن را ندارید.

در این موضوع وکیل ملک در نیاوران و متخصص قراردادهای ملکی، مشاوری مطمئن برای شما خواهد بود.

الزام به تنظیم سند رسمی

مرحله بعد از اخذ پایانکار و صورتمجلس تفکیکی، انتقال رسمی سند مالکیت آپارتمان به نام خریدار است که معمولا در مبایعه نامه تاریخ و محل حضور تعیین و به توافق طرفین می‌رسد.

در صورت استنکاف (خودداری) متعهد از حضور در دفاتر اسناد رسمی و انتقال رسمی سند مالکیت، امکان مراجعه به دادگاه حقوقی و طرح دعوای الزام به تنظیم سند رسمی راه حل مشکل خواهد بود.

در مواردی که تاریخ و محل معینی برای انتقال سند مشخص نشده است، ابتدا با کمک و مشاوره وکیل ملک در نیاوران، اظهارنامه رسمی، مشعر بر تعیین تاریخ و دفترخانه برای مستنکف از انجام تعهدات ارسال شده و سپس دادخواست الزام به تنظیم سند رسمی تقدیم دادگاه حقوقی می‌شود.

مطالبه اجرت المثل ایام تصرف

اگر تصرف یا غصبی (ورود غیرمجاز به ملک دیگری) در ملک شما صورت گرفته باشد و متصرف عدوانی یا غاصب، از پرداخت خسارات خودداری می‌نماید، با تقدیم دادخواست اجرت المثل ایام تصرف به دادگاه حقوقی، با شرایط مقرر در دادخواست حقوقی اقدام فرمایید.

رفع تصرف عدوانی، مزاحمت ملکی و ممانعت از حق

رفع تصرف از ملک دارای سند مالکیت، رفع مزاحمت ملکی همسایه، رفع ممانعت از حق در استفاده از مشاعات (مشترکات) یا ملک همجوار، از مواردی است که عمده پرونده های ملکی نیاوران تهران را تشکیل می‌دهد.

بهترین وکیل تهران

خلع ید و قلع بنا و مستحدثات

عنوان تصرف عدوانی کیفری، در صورتی که نتوان سوء نیت متصرف عدوانی را به اثبات رساند، منجر به طرح دادخواست خلع ید و در صورت احداث ساختمان یا غرس (کاشتن) اشجار و یا کاشت نهال، قلع بنا و مستحدثات و همچنین اشجار خواهد شد.

دفتر وکیل متخصص ملک در نیاوران

همکاران گروه وکلای مهر که عمدتا از قضات بازنشسته دستگاه قضایی، بازنشسته های ادرات ثبت اسناد و املاک، کارشناسان رسمی دادگستری در امور ملکی و ثبتی می‌باشند، آماده ارائه مشاوره حقوقی املاک در نیاوران هستند.

در صورت نیاز به تعیین و معرفی وکیل ملک در نیاوران، با گروه وکلای مهر تماس بگیرید.

مشاوره حقوقی با وکیل ملک در نیاوران

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با محمدرضا مهری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط محمدرضا مهری، با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

گروه وکلای مهر

 

 

۵/۵ - (۷۴ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *