وکیل در سعادت آباد

وکیل در سعادت آباد

وکیل در سعادت آباد


امروز با موضوع معرفی وکیل در سعادت آباد و موضوعات کیفری در دادسرای سعادت آباد با شما خواهیم بود.

منطقه سعادت آباد تهران، به واسطه قرار گرفتن در یکی از جدیدترین محله های تهران و داشتن بافت شهری جدید، و همچنین مهاجرپذیر بودن این محله از تهران، در سالهای اخیر به یکی از مناطق شلوغ و پر ازدحام تهران مبدل شده است که آثار مخربی به جای گذارده شده است.

در این مجال، موسسه حقوقی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، گروه وکلای مهر و دفتر وکالت محمدرضا مهری بهترین وکیل دادگستری در ایران، اقدام به معرفی وکیل در سعات آباد و معرفی دفتر وکیل پایه یک دادگستری در منطقه ۲ تهران خواهد نمود.

نکات مهم در معرفی دفتر وکیل در سعادت آباد

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای جستجوی بهترین وکیل در سعادت آباد چه راههای وجود دارد؟

چگونه می‌توان مشاوره آنلاین حقوقی با وکیل در سعادت آباد داشت؟

آیا امکان داشتن وکیل خانواده و خرید بیمه وکالت از وکیل در سعادت آباد وجود دارد؟

دادسرای سعادت آباد، دادگاه حقوقی سعادت آباد و دادگاه خانواده سعادت آباد در کجا واقع شده است؟

[/stextbox]

 

معرفی محدوده سعادت آباد

نام قدیم و ابتدایی سعادت آباد، که از طریق تملک اراضی توسط سید ضیاء الدین طباطبایی و آباد کردن آن بر آن نهاده شده بود، سادات آباد بود که بعدها برای راحتی استعمال به سعادت آباد مبدل شد.

مجازات زورگیری

شرق سعادت‌آباد به بزرگراه شهید چمران، از جنوب به شهرک غرب، از شمال به کوی فراز و رشته کوههای البرز، از شمال شرق به محله اوین، از شمال غرب به فرحزاد راه دارد.

سعادت آباد در منطقه ۲ تهران واقع شده است و جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر دارد، بافت مدرن شهری، ساختمانها با قدمت کمتر از ۲۰ سال، وجود مراکز درمانی و رستورانها در منطقه سعادت آباد و قرار گرفتن ۳ هتل مجلل تهران در این منطقه، منطقه سعادت آباد را به یکی از محله های نسبتا مرفه نشین تهران مبدل نموده است.

دادگاه حقوقی محدوده سعادت آباد و شهرک غرب

برای مناطقی از تهران که در محدوده قسمت شمالی منطقه ۲ تهران، بالاتر از بزرگراه همت قرار دارند، و بزرگراه همت در واقع حد فاصل مجتمع قضایی شهید مدنی و عدالت تهران است، رسیدگی به تمامی دعاوی حقوقی، دعاوی مربوط به املاک، دعاوی مطالبه وجه و مرجع تقدیم دادخواست حقوقی مجتمع قضایی عدالت، واقع در میدان تجریش- خیابان فناخسرو، صلاحیت دارد.

محدوده منطقه ۲ که پایین تر از بزرگراه همت قرار دارد، مانند محله شهرک ژاندارمری و بلوار مرزداران، بخشی از خیابان ستارخان، محله گیشا و بخشی از امیرآباد شمالی، مجتمع قضایی شهید مدنی تهران واقع در ضلع شرقی دانشگاه تهران صلاحیت رسیدگی دارد.

دادگاه خانواده محدوده سعات آباد و شهرک غرب

مجتمع قضایی خانواده ۲ تهران، که هم اکنو در محدوده بلوار عدالت محله ولنجک قرار دارد و تا چندی پیش در میدان ونک مستقر بود، صلاحیت رسیدگی به تمامی پرونده های خانواده محدوده سعادت آباد و شهرک غرب تهران را دارد.

وکیل آنلاین کلاهبرداری شمال تهران

دادسرای محدوده سعادت آباد و شهرک غرب

دادسرای ناحیه ۲ تهران که به دادسرای سعادت آباد معروف است، به تازگی تغییر نشانی داده و در ساختمان نوساز در محله سعادت آباد- خیابان طاهرخانی واقع شده است.

رسیدگی به کلیه جرایم عمومی در محدوده منطقه ۲ تهران، اعم از سعادت آباد، شهرک غرب، شهرک ژاندارمری، محله مرزداران، شهرک پاس و فرهنگیان، گیشا و شیخ فضل الله و محدوده ای از ستارخان، در دادسرای ناحیه ۲ سعادت آباد تهران مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

دادگاه کیفری ۲ محدوده سعادت آباد به مجتمع قضایی قدس واقع در سیمون بولیوار پونک، ارجاع می‌شود.

اما برای شکایت از جرایم پزشکی در محدوده سعادت آباد، شکایت از جرایم رایانه ای، شکایت از کارکنان دولت، شکایت از اصحاب فرهنگ و رسانه، شکایت از جرایم پولی و بانکی، شکایت از جرایم اقتصادی، شکایت از شهرداری، شکایت از وصی و قیم محجور و شکایت از اطفال و نوجوانان، دادسراهای تخصصی تهران صلاحیت رسیدگی دارند و محل وقوع جرم صلاحیت دادسرا را تعیین نمی‌کند.

دفتر وکیل مهاجرت در سعادت آباد

موسسه حقوقی بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، ضمن بهره گیری از توان وکلای متخصص حقوق بین الملل در ایران و با همکاری بهترین وکلای مهاجرت ایرانی و بین المللی در همه کشورها، سنگ بنای مشاوره حقوقی مهاجرتی به صورت صادقانه و با استفاده از خدمات وکیل پایه یک دادگستری را گذارده است

جهت مشاوره حقوقی با وکیل مهاجرت در سعادت آباد و شهرک غرب به صورت آنلاین با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نشانی و شماره دفتر وکیل در سعادت آباد

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]
نمونه رای مجازات تهیه و انتشار آثار مستهجن

جهت انتخاب و معرفی وکیل در سعادت آباد و غرب تهران، وکیل و مشاور حقوقی خوب محدوده سعادت آباد، وکیل طلاق توافقی در سعادت آباد، وکیل ملکی سعادت آباد، مشاوره با وکیل تلفنی محدوده سعادت آباد، مشاوره با وکیل آنلاین خیابان سعادت آباد، در ساعات اعلامی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس دفتر وکیل در سعادت آباد

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

تهران- گاندی جنوبی- خیابان ۱۴- پلاک۱۴- طبقه۴- واحد ۹ و ۱۰ دفتر وکالت محمدرضا مهری

شماره همراه دفتر وکیل در سعادت آباد

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان

[/stextbox]

 

۵/۵ - (۳۵ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *