وکیل سرمایه گذاری در انگلستان

وکیل سرمایه گذاری در انگلستان

وکیل سرمایه گذاری در انگلستان


امروز با موضوع معرفی وکیل سرمایه گذاری در انگلستان با شما هستیم.

بر اساس قانون تجارت انگلستان، ثبت شرکت در انگلستان برای اتباع کشورهای خارجی امکان‌پذیر است. وکیل سرمایه گذاری خارجی در انگلستان، امکان آشنا نمودن متقاضی ثبت شرکت در انگلستان و سرمایه گذاری خارجی در انگلستان را از طریق ثبت شرکت در انگلستان، مشاوره درباره انواع ویزاهای تجاری انگلستان و رده بندی ویزاهای تجاری در انگلستان ارائه نماید.

در مقالات قبلی گروه وکلای مهر، برترین گروه حقوقی مشاوره سرمایه گذاری خارجی در ایران، وضعیت وکیل خانواده در انگلستان برای عزیزان تشریح شد.

 

در این مقاله که به همت موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، همکار دفتر وکالت محمد رضا مهری وکیل پایه یک دادگستری در ایران و عضو کانون بین‌المللی وکلای انگلستان، تهیه و منتشر می‌شود، به انواع ویزاهای تجاری انگلستان، قانون ثبت شرکت در انگلستان، قانون سرمایه گذاری مستقیم خارجی در انگلستان، نظام حقوقی کامن لا، رده بندی ویزاهای تجاری در انگلستان و راههای اخذ اقامت و تابعیت انگلستان خواهیم پرداخت.

ضمنا جهت نمونه سوالهایی که کاربران عزیز در صفحه اینستاگرام گروه وکلای مهر ارسال نموده اند نیز به صورت مختصر پاسخ داده خواهد شد.

 

سوالات مطرح شده درباره وکیل سرمایه گذاری در انگلستان

  • راههای سرمایه گذاری مستقیم خارجی در انگلستان چیست و چه مقدار سرمایه جهت دریافت ویزای تجاری انگلستان لازم است؟
  • ویزای کارآفرینی انگلستان چیست و چه تفاوتی با سرمایه گذاری در انگلستان دارد؟
  • وکیل سرمایه گذاری در انگلستان و وکیل ثبت شرکت در انگلستان چگونه قابل دسترسی است و آیا می توان به وکیل سرمایه گذاری مستقر در انگلستان اعتماد کرد؟
  • وکیل ایرانی سرمایه گذاری در انگلستان و دارای دفتر وکالت در ایران چگونه قابل دسترسی و مشاوره درباره ویزای کارآفرینی انگلستان می باشد؟
تحصیل در مدارس انگلستان

 

وکیل سرمایه گذاری در انگلستان

انواع سرمایه گذاری در انگلستان

ثبت شرکت در انگلستان

 پس از ثبت شرکت در انگلستان، امکان انتقال سرمایه و ایجاد کاری که در اساسنامه ثبت شده توسط وکیل ثبت شرکت در انگلستان قید شده است وجود دارد. بر اساس قانون تجارت انگلستان که از نظام حقوقی کامن لا پیروی می کند، راههای سرمایه گذاری مستقیم خارجی در انگلستان مفتوح است. شرکت های تجاری امکان توسعه منابع و مشاغل خود را در انگلستان دارند.

خرید ملک در انگلستان

 هر چند که با خرید ملک در انگلستان امکان اخذ اقامت و تابعیت انگلستان وجود ندارد، اما یکی از راههای سرمایه گذاری در انگلستان که توسط وکیل سرمایه گذاری در انگلستان پیشتهاد می‌شود، خرید ملک در انگلستان است. یکی از بهترین مشاغل موجود در انگلستان برای سرمایه گذاری مستقیم در انگلستان، خرید ملک های با بافت فرسود و فروش آن‌ها پس از بازسازی و طراحی داخلی است.

کارآفرینی در انگلستان

مهم ترین راه سرمایه گذاری در انگلستان که در رده ویزای نوع یک قرار می گیرد، سرمایه گذاری در انگلستان از طریق کارآفرینی است. این نوع سرمایه گذاری تحت نام tier1، یکی از راههای رسیدن به اقامت و تابعیت کشور انگلستان است. با توجه به اینکه در بحث ویزای کارآفرینی انگلستان نیاز به اخذ حداقل ۹۵ امتیاز برای متقاضی سرمایه گذاری در انگلستان می باشد، به اختصار شرایط دریافت این نوع ویزا، با مشاوره وکیل سرمایه گذاری در انگلستان برای عزیزان درج می‌شود. ویزای سرمایه گذاری انگلستان، به ویزای دو میلیون پوندی معروف است که برای انجام امر توسط وکیل سرمایه گذاری در انگلستان، کاملا شرایط مشابه با ویزای دویست هزار پوندی انگلستان دارد.

شرایط ویزای توریستی انگلستان

با این تفاوت که سرمایه و آورده می‌تواند تا ۷۵ درصد به صورت غیر نقدی تامین شود. در ادامه به شرایط سرمایه گذاری در انگلستان از طریق انتقال دویست هزار پوند به انگلستان خواهیم پرداخت.

شرایط دریافت ویزای کار آفرینی انگلستان

اول: داشتن ۲۰۰ هزار پوند انگلستان یا معادل ان، سه ماه قبل از اقدام برای سرمایه گذاری در انگلستان در یکی از بانک‌ها یا موسسات اعتباری مورد قبول انگلستان در سراسر دنیا و یا ۵۰ هزار پوند انگلستان برای سرمایه گذارانی که از داخل انگلستان در خواست می دهند.

دوم: اثبات دانش زبان انگلیسی به واسطه داشتن مدرک معتبر زبان انگلسیس و یا دارا بودن تابعیت کشورهای انگلیسی زبان یا تحصیل در انگلستان و دانشگاههای انگلیسی زبان مورد تایید انگلیس.

سوم: داشتن طرح کسب و کار یا بیزنس پلان که توسط وکیل سرمایه گذاری در انگلستان تهیه و به تصویب می‌رسد.

چهارم: انجام تست های پزشکی برای کشورهایی که لازم است اتباع ان گواهی سلامتی ارائه نمایند.

پنجم: روشن بودن منشا دارایی ها و حساب های مالی که به دولت بریتانیا ارائه خواهید داد.

ششم: گذرنامه معتبر با حداقل دو صفحه خالی در دو طرف گذرنامه.

هفتم: داشتن حداقل ۱۶ سال تمام سن برای اقدام سرمایه گذاری در انگلستان.

هشتم: ارائه گواهی عدم سو پیشینه موثر کیفری از همه کشورهایی که در ده سال گذشته قبل از اقدام حداقل به مدت یکسال ساکن انجا بوده است.

نهم: اثبات توان اداره زندگی خود و خانواده با گواهی معتبر از بانک بر اساس مبالغ اعلامی توسط اداره مهاجرت انگلستان. خارج از انگلیس۳۳۱۰ پوند برای هر ماه و داخل انگلستان ۹۴۵ پوند برای هر ماه.

اقامت پس از تحصیل در انگلستان

دهم: مشاوره با وکیل سرمایه گذاری در انگلستان و بررسی امتیازات با تطبیق مدارک.

 

نکته های مهم سرمایه گذاری در انگلستان

  • امکان تمدید ویزای سرمایه گذاری و ویزای کار آفرینی در انگلستان وجود دارد.
  • امکان تغییر نوع ویزای سرمایه گذاری در انگلستان و تبدیل به انواع دیگر ویزاهای تجاری انگلستان وجود دارد.
  • افراد خانواده که شامل همسر قانونی یا اجتماعی و فرزندان زیر ۱۸ سال متقاضی می‌شود، مشمول دریافت ویزای سرمایه گذاری انگلستان می‌شوند.
  • تولد فرزند در انگلستان، امکان الحاق فرزند متولد شده در انگلستان را به اجازه اقامت انگلستان والدین می‌دهد.
  • بذون تغییر ویزای سرمایه گذاری در انگلستان به انواع دیگر بیزنس ها امکان پرداختن به کار دیگری به غیر از کار قید شده در بیزنس پلان وجود ندارد.

وکیل سرمایه گذاری در انگلستان

توصیه هایی برای سرمایه گذاری در انگلستان

  • قبل از انجام هر نوع اقدام مهاجرتی، با وکیل سرمایه گذاری در انگلستان مشاوره نموده و از آخرین قوانین سرمایه گذاری در انگلستان با توجه به متغیر بودن قوانین نظام حقوقی انگلستان(کامن لا) از تغییرات احتمالی با خبر شوید.
  • برای مهاجرت به انگلستان همه موانع احتمالی و مزایا و معایب سرمایه گذاری در انگلستان را مورد سنجش قرار دهید.
  • از مشاوره با افراد نا آگاه به مسائل حقوقی و سرمایه گذاری خارجی پرهیز نمایید، چرا که مسلما برای درمان بیماری سراغ مهندس ساختمان نخواهید رفت.
  • در صورت عدم امکان سفر به انگلستان و عقد قرارداد با وکیل سرمایه گذاری در انگلستان، با وکیل پایه یک مستقر در ایران و دارای دفتر وکالت و پروانه وکالت تمدید شده عقد قرارداد نمایید.
  • قبل از سرمایه گذاری در انگلستان و ثبت نام در اداره مهاجرت انگلستان از داشتن شرایط لازم مطمئن شوید.
مهاجرت به اسپانیا

وکیل سرمایه گذاری در انگلستان

با مطالعه قوانین سرمایه گذاری در انگلستان که در وب سایت دولت انگلستان قرار دارد، تا حدی روش های سرمایه گذاری در انگلستان برای عزیزان مشخص خواهد شد. قانون تجارت انگلستان و نحوه ثبت شرکت های تجاری خارجی در انگلستان نیز برای عموم در دسترس است. اما سرمایه گذاری در انگلستان و انطباق شرایط متقاضی سرمایه گذاری در انگلستان موضوعی تخصصی است که مشاوره با وکیل سرمایه گذاری در انگلستان را می طلبد.

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان، متشکل از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری، قضات بازنشسته و اساتید برتر حقوق در ایران، آماده پذیرش کلیه دعاوی عزیزان در پرونده های خانواده، کیفری، حقوقی و ثبتی می باشد.

جهت انتخاب بهترین وکیل مهاجرتی در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۸ و پنج شنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

۵/۵ - (۱۶ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *