وکیل طلاق توافقی در یوسف آباد

وکیل طلاق توافقی در یوسف آباد

وکیل طلاق توافقی در یوسف آباد


امروز با موضوع وکیل طلاق توافقی در یوسف آباد با شما هستیم.

انجام کارهای گروهی در هر صنفی از مشاغل خدماتی، بهترین بهره را برای متقاضیان خدمات و انجام دهندگان آن دارد؛ به این منظور موسسه حقوقی بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با تشکیل گروه وکلای مهر؛ با همکاری برترین وکلای پایه یک دادگستری در ایران، اقدام به ارائه خدمات مشاوره حقوقی و قبول وکالت در پرونده‌ها خواهد نمود.

یکی از موضوعاتی که مورد اهتمام جدی مدیران موسسه حقوقی مهر پارسیان است، معرفی وکلای همکار در تمامی نواحی تهران و تمام شهرستانها، با بررسی موضوعات خاص آن منطقه است.

موضوع این نوشتار

موضوع این نوشتار نیز معرفی وکیل طلاق توافقی در یوسف آباد است که با مشاوره ایشان، آسیب شناسی درباره پرونده‌های طلاق توافقی در یوسف آباد تهران، انجام شده، دادگاه صالح جهت رسیدگی به دادخواست طلاق توافقی در یوسف آباد تهران مورد بررسی قرار گرفته و همچنین وکیل طلاق توافق در یوسف آباد تهران، معرفی شده است.

نکات مهم در موضوع معرفی وکیل طلاق توافقی در یوسف آباد

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]
وکیل جهیزیه

جستجوی وکیل طلاق توافقی در یوسف آباد با هزینه متناسب چگونه انجام می‌شود؟

ویژگیهایی وکیل طلاق توافقی در یوسف آباد تهران، چگونه قابل ارزیابی است؟

دادگاه خانواده یوسف آباد تهران کجاست و دادخواست طلاق توافقی چگونه تقدیم دادگاه می‌شود؟

[/stextbox]

 

معرفی دادگاه خانواده در یوسف آباد تهران

خیابان سید جمال الدین اسد آبادی فعلی(یوسف آباد قدیم)، خیابان فتحی شقاقی، خیابان مستوفی(شهید اکبری فعلی)، خیابان ابن سینا، خیابان شهید جهان آرا، خیابان بیستون و چهلستون، خیابان مهرام(مدبر)، خیابان کاج شمالی و خیابان ابن سینا، در منطقه ۶ تهران، محله یوسف آباد را تشکیل می‌دهند.

مراکز اصلی یوسف آباد

میدان فرهنگ یوسف آباد، میدان فرح بخش(سلماس) و میدان کلانتری( میدان سید جمال الدین اسدآبادی)، به عنوان بزرگترین محله یوسف آباد، از مراکز اصلی یوسف آباد تهران هستند.

با توجه به تقسیم بندی شرح وظایف دادگاه‌های خانواده تهران، مجتمع قضایی خانواده شماره ۲، (دادگاه خانواده ونک سابق) دادگاه خانواده ولنجک فعلی، صلاحیت رسیدگی به کلیه دعاوی خانواده در یوسف آباد تهران را دارد.

نحوه تقدیم دادخواست طلاق توافقی در یوسف آباد

مانند همه مناطق تهران و سایر شهرها، پذیرش دادخواست طلاق توافقی در دادگاه خانواده یوسف آباد تهران، مستلزم مراجعه زوجین به دفاتر و مراکز مشاوره معرفی شده از سوی بهزیستی تهران بوده و با دریافت گواهی عدم انصراف از طلاق که توسط مراکز مذکور صادر می‌شود، امکان تقدیم دادخواست توسط وکیل طلاق توافقی در یوسف آباد تهران، فراهم خواهد شد.

دادخواست طلاق توافقی را به کدام مرجع تحویل دهیم؟

طبق قانون، پذیرش کلیه دعاوی خانواده، با تقدیم دادخواست به دادگاه خانواده صورت می‌پذیرد و با توجه به الکترونیکی شدن پذیرش دادخواست طلاق توافقی در تهران، متقاضیان طلاق توافق در یوسف آباد تهران و وکیل طلاق توافقی در یوسف آباد نیز مکلفند به یکی از دفاتر خدمات قضایی در سراسر کشور مراجعه نموده و با ثبت درخواست طلاق توافقی، پرداخت هزینه‌های متعلقه و دریافت شماره پرونده، منتظر اعلام وقت حضور در شعبه ارجاع شده باشند.

وکیل پایه یک دادگستری در شهران

هزینه طلاق توافقی در دادگاه خانواده یوسف آباد تهران و هزینه حق الوکاله وکیل طلاق توافقی در یوسف آباد

هزینه‌های پرداختی بابت ثبت دادخواست طلاق توافقی، در سراسر کشور با توجه به قانون بودجه هرساله، توسط مجلس شورای اسلامی در دعاوی غیر مالی تعیین و دریافت می‌شود.

حق الوکاله وکیل طلاق توافقی در یوسف آباد

حق الوکاله وکیل طلاق توافقی در یوسف آباد نیز توسط وکیل تعیین و پس از توافق با موکل، و ابطال تمبر مالیاتی، کار توسط وکیل آغاز شده و در مراحل دادگاه و اجرای حکم طلاق توافقی و ثبت آن در دفتر رسمی طلاق، نیازی به حضور طرفین نیست.

مرکز مشاوره خانواده

اما مراکز مشاوره خانواده، بدون حضور موکلین، جلسه مشاوره را برگزار ننموده و فقط زوجین متقاضی طلاق توافقی خارج از کشور، امکان رسیدگی به پرونده و عدم حضور در مراحل مشاوره را دارند.

انجام تمامی مراحل طلاق توافقی ایرانیان خارج از کشور توسط وکیل طلاق توافقی، امکان پذیر است.

معرفی وکیل طلاق توافقی در یوسف آباد

به کارگیری وکیل طلاق توافقی در یوسف آباد تهران و در سراسر کشور، پس از احراز ویژگیهای انجام کار توسط وکیل منتخب، در موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان صورت می‌پذیرد.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری و معرفی وکیل طلاق توافقی در یوسف آباد تهران، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

گرفتن مهریه از پدر شوهر

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

۵/۵ - (۳ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *