وکیل طلاق توافقی قیطریه

وکیل طلاق توافقی قیطریه

وکیل طلاق توافقی قیطریه


امروز با موضوع معرفی بهترین وکیل طلاق توافقی قیطریه با شما خواهیم بود.

تقسیم تهران بزرگ به مناطق مختلف شهرداری تا منطقه ۲۲، موجب تقسیم بندی حوزه قضایی تهران به مجتمع‌های قضایی شد.

از زمان تصویب و اجرای قانون تشکیل دادگاههای عمومی و انقلاب، تشکیل دادگاه خانواده در تهران در محل قدیمی دادگاه خانواده در میدان ارگ تهران عملی شد و پس از تاسیس مجتمع قضایی ویژه خانواده محلاتی در اتوبان آهنگ، دادگاههای خانواده تهران به صورت متمرکز، در مجتمع قضایی خانواده محلاتی آغاز به کار نمودند.

با توجه به ضرورت توسعه دادگاه خانواده، دادگاه خانواده شماره ۲ تهران در میدان ونک، تاسیس شد و در سال ۱۳۹۷ مجتمع قضایی خانواده ۲ تهران، به نشانی جدید خود در ولنجک تهران تغییر مکان داد.

موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با توجه به اینکه مناطق مختلف تهران را به لحاظ خدمات حقوقی و معرفی بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران پوشش می‌دهد، در این نوشتار به بررسی موضوع معرفی وکیل طلاق توافقی قیطریه خواهد پرداخت.

نکات مهم در معرفی وکیل طلاق توافقی قیطریه

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]
مستثنیات دین

جستجوی دفتر بهترین وکیل طلاق توافقی قیطریه چگونه انجام می‌شود؟

برای مشاوره آنلاین با وکیل طلاق توافقی قیطریه چه باید کرد؟

مراحل انجام طلاق توافقی در دادگاه خانواده قیطریه چگونه است؟

برای ثبت دادخواست طلاق توافقی در قیطریه چه مراحلی باید انجام شود؟

[/stextbox]

 

مراحل قبل از ثبت دادخواست طلاق توافقی

در صورت نیاز به مشاوره با وکیل طلاق توافقی قیطریه، قبل از ثبت دادخواست طلاق توافقی با موسسه حقوقی مهر پارسیان تماس بگیرید.

اولین مرحله قبل از ثبت دادخواست طلاق توافقی، مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی شهر تهران، ثبت نام در سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی قوه قضاییه، دریافت کد و رمز ورود به سیستم احضاریه آنلاین است.

مرحله دوم، دریافت معرفینامه جهت حضور در مراکز غربالگری و مشاوره خانواده معرفی شده از سوی سازمان بهزیستی، جهت انجام مشاوره و در صورت عدم حصول نتیجه اخذ گواهی عدم انصراف از طلاق است.

پس از اخذ گواهی انصراف از طلاق چه باید کرد؟

حال مجددا به دفتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه می‌کنیم و با تقدیم شناسنامه، کارت ملی، عقد نامه و گواهی عدم انصراف از طلاق، دادخواست طلاق توافقی را ثبت نموده و منتظر دریافت احضاریه آنلاین از سامانه ابلاغ الکترونیک دادگاه می‌مانیم.

پس از تعیین شعبه و تعیین وقت توسط شعبه، پیامکی به شماره همراه ما ارسال شده و یادآوری می‌نماید که احضاریه آنلاین در سامانه ابلاغ الکترونیک برای ما ارسال شده و می‌توانیم با مراجعه به سامانه ابلاغ الکترونیک در بخش آخرین ابلاغها، نسبت به مشاهده و چاپ اخطاریه اقدام نماییم.

تاریخ و ساعت حضور در دادگاه طلاق توافقی نیز در ابلاغ الکترونیک قضایی قید شده است که لازم است در وقت مقرر مراجعه نماییم و در صورت عدم مراجعه بدون عذر موجه دادخواست شما ابطال می‌شود.

شعب دیوان عالی کشور در قم

برای حضور در دادگاه طلاق توافقی چه باید کرد؟ آیا می‌توان با معرفی وکیل طلاق توافقی قیطریه در دادگاه حاضر نشد؟

طرفین پرونده پس از دریافت گواهی عدم انصراف از طلاق و یا قبل از آن می‌توانند با انتخاب بهترین وکیل طلاق توافقی و آگاه به سیر و مراحل انجام طلاق توافقی در دادگاه خانواده ولنجک تهران، بدون نیاز به حضور در دادگاه و جلسات رسیدگی، حکم طلاق توافقی را دریافت نمایند.

توجه داشته باشید که در صورت انتخاب وکیل طلاق توافقی قیطریه یا هر نقطه دیگری از تهران، اخطاریه ها برای وکیل ارسال می‌شود.

دادگاه دارای صلاحیت برای رسیدگی به طلاق توافقی قیطریه

معمولا دادخواست‌های طلاق توافقی قیطریه تهران به دادگاه خانواده ولنجک تهران ارسال می‌شود، مگر اینکه قبلا سابقه ثبت نام در ثنا در سایر مناطق تهران و یا شهرهای دیگر داشته باشید و یا پرونده‌ای مفتوح در یکی از دادگاههای خانواده تهران داشته باشید.

برای اطلاع از موضوعات حقوقی درباره نحوه تقدیم دادخواست طلاق توافقی با وکیل طلاق توافقی قیطریه و همکار گروه وکلای مهر مشاوره فرمایید.

در توافقنامه طلاق توافقی چه نکاتی باید قید شود؟

برای اطلاع از مواردی که لازم است در توافقنامه طلاق توافقی قید نمایید، به نوشته مختصر موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت ومهر پارسیان در همین موضوع مراجعه فرمایید.

اما به صورت معمول؛ تکلیف امور مالی طرفین، تکلیف جهیزیه و اجرت المثل، مهریه، نفقه ایام گذشته و همچنین حضانت و ملاقات فرزندان، اسقاط حق رجوع به مهریه بذل شده در قبال طلاق توافقی، از مواردی است که در توافقنامه طلاق توافقی گنجانده می‌شود.

اعتراض به عملیات اجرایی

وکیل طلاق توافقی قیطریه

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت انتخاب و معرفی وکیل طلاق توافقی قیطریه، وکیل و مشاور حقوقی طلاق توافقی قیطریه، وکیل طلاق توافقی در تهران، وکیل ملکی قیطریه، مشاوره با وکیل تلفنی قیطریه، مشاوره با وکیل آنلاین قیطریه و همچنین جهت تنظیم توافقنامه طلاق توافقی در تهران، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۱۹ الی ۹ و پنجشنبه ها از ساعت ۱۵الی ۹ با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید و در صورت ضرورت تماس در ساعات غیر اداری و ایام تعطیل با شماره همراه اعلامی ارتباط برقرار فرمایید.

شماره تماس دفتر وکیل طلاق توافقی قیطریه

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

دپارتمان حقوق خانواده گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

۵/۵ - (۶ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *