وکیل طلاق گاندی

وکیل طلاق گاندی

وکیل طلاق گاندی


امروز با موضوع معرفی وکیل طلاق گاندی و بررسی شرایط ابلاغ الکترونیک قوه قضاییه در پرونده های طلاق با شما خواهیم بود.

قبل از راه اندازی سیستم ابلاغ الکترونیک قوه قضاییه و همچنین اجرای قانون دادرسی الکترونیکی، امکان طرح دعوای غیابی به طرفیت همسر وجود داشت و گاهی اوقات بعد از اجرای حکم طلاق، یکی از همسران متوجه موضوع پرونده می‌شد

گروه وکلای مهر و موسسه حقوقی بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با همراهی برترین وکلای پایه یک دادگستری در تهران، آمادگی خود را برای ارائه مشاوره حقوقی طلاق در شمال تهران، قبول وکالت در پرونده های طلاق شمال تهران، با استقرار در خیابان گاندی و محدوده ونک تهران، اعلام می‌نماید.

نکات مهم در موضوع معرفی وکیل طلاق گاندی

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای جستجوی وکیل طلاق در خیابان گاندی تهران چه باید کرد؟

بهترین وکیل طلاق خیابان گاندی تهران چه ویژگیهایی دارد؟

چگونه می‌توان برای مشاوره با وکیل طلاق محدوده شمال تهران وقت رزرو کرد؟

[/stextbox]

 

اطلاع از نتیجه پرونده با سیستم ابلاغ الکترونیک قوه قضاییه

زنان عربستان با پیامک از طلاق خود مطلع می‌شوند.

این قانون قرار است که به مناقشه بر سر طلاق غیابی و پنهانی در این کشور پایان دهد که به موجب آن زنان حتی از تصمیم دادگاه برای جاری شدن صیغه طلاق به درخواست همسرشان آگاه نمی‌شدند.

قرار است دادگاه‌های عربستان با ارسال پیام تلفنی آنها را از تصمیم خود مبنی بر موافقت با طلاق زوجین مطلع کنند.

بنابر گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، این قانون با هدف رعایت حق آگاهی زنان و فرصت دادن به آنها برای تامین حقوق خود چون مهریه و نفقه وضع شده است و وکلای زن در عربستان می‌گویند با اجرایی شدن آن به رویه‌ای که مطابق قانون به مردان اجازه می‌داد بدون مطلع کردن همسرشان او را طلاق دهند، پایان می‌دهد.

وکیل مهریه آنلاین ونک

زنان این کشور همچنان از بسیاری فعالیت‌ها نظیر درخواست صدور گذرنامه، سفر انفرادی در داخل شهر، افتتاح حساب بانکی، به راه اندازی برخی مشاغل، ترک زندان بدون همراهی یک مرد و درخواست جراحی زیبایی و ترمیمی محرومند و بدون اجازه همسر، پدر و برادر یا حتی پسر خود حق انجام آنها را ندارند.

اطلاع زنان ایرانی از روند پرونده قضایی

در صورت ثبت نام در سامانه ابلاغ الکترونیک قوه قضاییه و درج کد ملی، هنگامی که هر شخصی علیه شما دعوایی را طرح نماید از آن مطلع خواهید شد و از طریق دریافت پیامک، می‌توانید به شعبه ای که اعلام شده مراجعه فرمایید.

دفتر وکیل طلاق گاندی

همانطور که در صدر این نوشتار توضیح دادیم، دسترسی آسان از تمام مناطق تهران به میدان ونک و دفتر گروه وکلای مهر، می‌تواند این دفتر را در شمار دفتر وکالت غرب تهران معرفی نماید.

با توجه به گستردگی محدوده جغرافیایی شهر تهران، امکان مشاوره حقوقی آنلاین و نیز مشاوره حقوقی تلفنی با دفتر وکالت غرب تهران، مستقر در میدان ونک وجود دارد.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

در صورت تمایل به دریافت مشاوره حقوقی و تماس با دفتر وکیل پایه یک دادگستری در غرب تهران و برای دریافت مشاوره کیفری با وکیل پایه یک دادگستری و عضو گروه وکلای مهر، همه روزه از ساعت‌های 19 الی9 و پنجشنبه‌ها15 الی9 با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس دفتر وکیل طلاق گاندی

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

شماره تلفن همراه دفتر وکیل طلاق گاندی

09120067665

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

وکیل ملک در قزوین

09120067669

موسسه حقوقی مهر پارسیان

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *