وکیل مطالبه افت قیمت خودرو

وکیل مطالبه افت قیمت خودرو

وکیل مطالبه افت قیمت خودرو


امروز با موضوع معرفی وکیل مطالبه افت قیمت خودرو با شما هستیم.

قبول مشاوره حقوقی در پرونده های مطالبه خسارت افت قیمت خودرو بر اثر تصادفات رانندگی، موضوعی کاملا تخصصی محسوب می شود.

در بسیاری از پرونده های تشکیل شده در مراجع قضایی، نظر به عدم امکان مطالبه افت قیمت خودرو بود که این نقیصه با اعلام نظر مشورتی اداره کل حقوقی قوه قضاییه تا حدودی مرتفع شده است.

قانون مسئولیت مدنی و قاعده لاضرر و همچنین تسبیب، باعث شده است تا به نظر محمدرضا مهری برترین وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تهران، مطالبه کلیه خسارت های مادی و معنوی در تصادفات رانندگی، قابلیت مطالبه و وصول داشته باشد، و قانون مکلف به حمایت از زیاندیده است.

در ادامه به سوالی که یکی از کاربران شبکه های اجتماعی دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری ارسال نموده است با موارد قانونی و مستندات پاسخ خواهیم داد.

نکات مهم در معرفی وکیل مطالبه افت قیمت خودرو

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای مطالبه افت قیمت خودرو چه شرایطی در اتومبیل زیاندیده لازم و ضروری است؟

بهترین وکیل مطالبه افت قیمت خودرو در تهران کیست؟

آیا برای دریافت خسارت اتومبیل خود از بیمه دچار مشکل شده اید؟

[/stextbox]

 

نحوه مطالبه افت قیمت خودرو در تصادفات رانندگی

«افت قیمت اتومبیل که در تصادفات رانندگی حاصل می‌شود، چنانچه در نظریه کارشناسی ذکر شده باشد، همراه با سایر خسارت‌های وارده به ماشین قابل مطالبه است.»

آیا افت قیمت اتومبیل قابل مطالبه است؟

?نظریه مشورتى شماره 819/7 مورخ 18/2/1386 اداره کل حقوقی قوه قضائیه

دفتر وکیل ملک در ونک

افت قیمت که در تصادفات رانندگی مخصوصاً درخصوص تصادف ماشین‌های نو حاصل می‌شود چنانچه در نظریه کارشناس نیز ذکر شده باشد همراه با سایر خسارت‌های وارده به ماشین در حد قراردادی که بین بیمه‌گر و بیمه‌گذار وجود دارد قابل مطالبه است و ماده 2 قانون رسیدگی به خسارات ناشی از تصادفات رانندگی توسط وسیله نقلیه موتوری مصوب 13/9/1345 نیز مؤید این موضوع است.

?ماده 2 قانون رسیدگی به خسارات ناشی از تصادفات رانندگی:

ماده 2 – کاردان‌های فنی راهنمایی و رانندگی و پلیس راه که برای رسیدگی به امورتصادفات رانندگی تعیین می‌شوند مکلفند علت وقوع تصادف و‌ چگونگی آن را صریحاً باتشریح وضع محل تصادف در صورت مجلس قید و میزان خسارت وارده به وسیله نقلیه را اعم از هزینه تعمیر و کسر قیمتی‌که در نتیجه تصادف حاصل می‌شود معلوم نمایند.

در صورتی که تعیین میزان خسارت در محل ممکن نباشد می‌توان آن را موکول به بازدید بعدی در‌تعمیرگاه نمود مندرجات صورتمجلسی که به طریق فوق تنظیم می‌گردد معتبر است مگر اینکه خلاف آن ثابت شود.

وکیل مطالبه افت قیمت خودرو

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان، متشکل از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری در رشته تصادفات و تعیین خسارت در تصادفات رانندگی، قضات بازنشسته و اساتید برتر حقوق در ایران، آماده پذیرش کلیه دعاوی عزیزان در پرونده های خانواده، کیفری، حقوقی و ثبتی می باشد.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت انتخاب بهترین وکیل دادگستری در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 14 با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

مشاوره حقوقی ازدواج کودکان  

021-88795408

021-88796143

09120067665

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

[/stextbox]

 

 

5/5 - (26 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *