وکیل ملکی خیابان وزرا

وکیل ملکی خیابان وزرا

وکیل ملکی خیابان وزرا


امروز با معرفی وکیل ملکی خیابان وزرا و بررسی دلایل نقض رای کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری در دیوان عدالت اداری با شما هستیم.

تراکم دفاتر وکلای پایه یک دادگستری در خیابان وزرای تهران، به دلیل بافت تجاری و اداری این خیابان و نزدیکی به کانون وکلای مرکز، انتخاب وکیل ملکی در خیابان وزرا را با دشواری مواجه نموده است.

هر چند دعاوی ملکی محدوده خیابان وزرای تهران، به دلیل بافت قدیمی و ثابت این محله از تهران، کمتر از سایر مناطق تهران است، اما عزیزانی که با موسسه حقوقی و داوری مهر پارسیان تماس گرفته اند، خواهان معرفی موسسه حقوقی معتبر محدوده وزرا و معرفی دفتر وکیل حرفه ای محدوده وزرا بودند.

گروه وکلای مهر تصمیم گرفت تا در قالب معرفی بهترین وکیل دادگستری در تهران و معرفی دفاتر وکلای دادگستری تهران و شهرستانها، نسبت به بررسی موضوع مرتبط نیز اقدام نماید.

در ادامه این نوشتار ضمن معرفی دفتر وکیل ملکی خیابان وزرا، با دلایل نقض آراء کمیسیون ماده صد شهرداری در دیوان عدالت اداری نیز آشنا خواهیم شد.

نکات مهم در معرفی دفتر وکیل ملکی خیابان وزرا

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]
اثبات رابطه نامشروع

برای جستجوی وکیل متخصص ملک و دعاوی ملکی در خیابان وزرا چه باید کرد؟

بهترین وکیل ملکی خیابان وزرا از نظر موسسه حقوقی مهر پارسیان کیست؟

دادگاه حقوقی محدوده خیابان وزرا جهت طرح دعوای حقوقی کدام است؟

[/stextbox]

 

دلایل نقض آراء کمیسیون ماده صد شهرداری در دیوان عدالت اداری

نقض قاعده لاضرر از علل نقض آراء کمیسیون ماده ۱۰۰

بنا به نظریه سابق شورای عالی قضایی تخریب بنای مسقف حاصلی جز هدر دادن سرمایه های ملی و انسانی به کار رفته در آن نداشته و جز در موارد بسیار ضروری توصیه نشده است آن هم در شرایط بحران اقتصادی.

با وجود استحکام بنایی که مورد تأیید کارشناسان است قلع مستحدثات فاقد وجاهت قانونی است.

کمیسیون ماده ۱۰۰ گاهی بدون اشاره به احراز ضرورت قلع فقط کلی گویی نموده که فاقد محمل قانونی است، لذا از آنجا که ضرورتی برای قلع بنای اضافیِ، احراز نمی گردد از این جهت نقض رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ راجع به قلع مستحدثات را در پی دارد.

تخریب جزئی ساختمان ضررهای ذیل را به همراه خواهد داشت: ۱) امکان ایجاد خسارت به مجاورین ۲) امکان تسری خسارت و ضرر به قسمت های احداث شده به صورت مجاز خصوصاً استحکام بنا ۳) ایجاد خسارت حتمی با تغییر در تأسیسات ساختمان ۴) ایجاد خسارت های متعدد و ضررهای عدیده به اشخاص بهره بردار در ملک. آیا می توان به راحتی از کنار این همه ضرر گذشت و صرفاً داعیه قانون مداری آن هم به صورت ایذایی را داشت؟!

تکلیف مالایطاق از علل نقض آرای کمیسیون ماده ۱۰۰

صدور حکم راجع به تخریب هر طبقه به صورت جزئی آن هم در صورت اتمام عملیات ساختمانی و بهره برداری ملک و سکونت اشخاص در آن، این موضوع را به ذهن متبادر می کند ساختمان به مثابه کیکی دانسته می شود که به راحتی می توان آن را از سایر قسمت ها جدا کرد! در حالی که تکلیف به تخریب باید معقول و متعارف باشد و نمی توان آن را به گونه ای محال حکم داد و اینگونه آراء جز ببر کاغذی نخواهد بود و به آرای بلااجرا اضافه خواهد شد. در نظر نگرفتن اقتضائات صدور رأی متأسفانه موجب صدور آرای عدیده بلااجرا در کمیسیون ماده ۱۰۰ گردیده است.

مجازات ربودن زنان و کودکان

عدم اخذ نظریه کارشناسی از علل نقض آرای کمیسیون ماده ۱۰۰

مجاز بودن کمیسیون به صدور رأی قلع بنا و تخریب بدان معنا نیست که کمیسیون بتواند رأساً و بدون نظر کارشناس دادگستری رأی به تخریب صادر نماید بلکه تشخیص تخریب از امور فنی و تخصصی بوده و لزوم آن محتاج نظر کارشناس است از سوی دیگر رأی تخریب که با اتکا به نظر کارشناس و با ذکر جهات لزوم تخریب صادر شود موجب می شود رأی کمیسیون از غنای کارشناسی برخوردار باشد و شائبه مداخله در امور تخصصی و فنی و عدم توجه به مقتضیات اداری و اجرایی و منافع عمومی را مرتفع نماید. عدم توجه به این موضوع از موجبات نقض رأی کمیسیون تبصره ۲ بند ۳ ماده ۹۹  و کمیسیون ماده ۱۰۰ خواهد بود.

وکیل ملکی خیابان وزرا

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری خیابان وزرا و بخارست، مشاوره آنلاین با وکیل ملکی خیابان وزرا، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به کانادا و استرالیا در خیابان وزرا و آرژانتین، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

شماره تماس دفتر وکیل پایه یک دادگستری در وزرا

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

شماره تلفن همراه وکیل ملکی میدان آرژانتین

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *