وکیل ملکی قیطریه

وکیل ملکی قیطریه

وکیل ملکی قیطریه


امروز با معرفی وکیل ملکی قیطریه با شما هستیم.

عدم رعایت قوانین آپارتمان نشینی و ایجاد مزاحمت برای همسایه ها موضوعی است که ممکن است نیاز ما به مشاوره ملکی را طلب نموده و با توجه به تصریح قانون تملک آپارتمانها بر رعایت برخی از مسائل و موضوعات در زندگی شهری و شهرنشینی، دانش حقوقی از لوازم آن به شمار می رود.

دفتر حقوقی محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی ملکی قیطریه و منطقه ۳ تهران، اقدام به آگاهی بخشی عمومی جهت آموزش قوانین و حقوق شهروندی نموده است.

پاسخ به سوال حقوقی در قانون تملک آپارتمانها

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

در یک آپارتمان سه طبقه تک واحدی زندگی می‌کنیم، همسایه طبقه سوم یک در آکاردئونی جلو راه پله پاگرد روبرو درب منزل خودش نصب کرده و اونو قفل می‌کنه و ما را وادار میکنه تا هر وقت بخواهیم به پشت بام بریم کلید ازش بگیریم؟

الانم باهاش بحثمون شده آنتن تلویزیون ما بهم ریخته نمیزاره بریم پشت بام، چیکار باید انجام بدیم؟

[/stextbox]

 

با عنایت به قوانین حقوقی و کیفری عمل همسایه شما به نظر از مصادیق ممانعت از اعمال حق است، لذا شما می‌توانید از هر دو طریق حقوقی و کیفری این موضوع را پیگیری نمایید، پیش شرط طرح این دعوی ابلاغ اظهارنامه می‌باشد و شما می‌بایست طی اظهارنامه رسما به همسایه اعلام نمایید که درب آکاردئونی را جمع نماید و نمی‌تواند چنین تصرفاتی در راهرو مشترک نماید.

مطالبه اجور معوقه

شاید بپرسید تا زمان صدور رای دادگاه چه کنم پاسخ ما این است از محاکم دستور موقت را درخواست نمایید از این طریق می‌توانید با تمسک به دادرسی فوری تا صدور حکم از محکمه اجازه عبور و مرور به پشت بام را از دادگاه اخذ نمایید.

دلایل اثبات ممانعت از حق توسط همسایه

چنانچه مایلید از طریق کیفری این موضوع را پیگیری نمایید بهتر است یکبار با مرکز پلیس تماس بگیرید و تخلف را گزارش نمایید و از پلیس بخواهید در صورت استنکاف همسایه از باز کردن درب موضوع را صورتجلسه نماید آنگاه می‌توانید از طریق این ادله مجرمانه بودن عمل همسایه خود را اثبات نمایید.

در طریقه کبفری شما از طریق تقدیم شکواییه موضوع شکایت خود را به دادسرا محل وقوع ملک اعلام می‌نمایید و در روش حقوقی از طریق تقدیم دادخواست به دادگاه حقوقی این موضوع را به دادگاه اعلام نمایید.

برای صدور دستور موقت در این زمینه نیازی به تایید رییس حوزه قضایی نیست و اینکار را به راحتی می‌توانید انجام دهید. نگارنده توصیه می‌نماید پیش از ورود به طرح دعوی جلسه‌ مشاوره‌ای با وکیل مجرب در این زمینه داشته باشید تااز طریق راهنمایی صحیح در کوتاه ترین مهلت، به هدف خود که همان از بین بردن مانع استفاده است دست یابید.

رویه اغلب محاکم بر این است که موضوع را به دادگاه حقوقی و یا سازش در شورای حل اختلاف و .. ارجاع می‌نمایند.

وکیل ملکی قیطریه

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

اگر نیاز به خدمات مشاوره حقوقی و داوری و مباحث آپارتمان یا سایر موارد دارید جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری در خصوص موضوعات کیفری، حقوقی، ملکی، خانواده، مطالبه مهریه، نفقه، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

مشاوره حقوقی افراز و فروش املاک مشاع

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

گروه وکلای مهر 

[/stextbox]

 

 

۵/۵ - (۲۱ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *