وکیل ملک در گیشا

وکیل ملک در گیشا

وکیل ملک در گیشا


امروز با موضوع معرفی وکیل ملک در گیشا با شما صحبت خواهیم کرد.

محله قدیمی گیشا با داشتن بهترین امکانات یک محله مستقل در شمال غرب تهران، چشم انداز محله ای رو به پیشرفت در تهران را با احداث اتوبان حکیم و یادگار امام به رخ کشیده و پس از رهایی از بن بست در انتهای خیابان رشد روز افزونی داشته است.

اختلافات و دعاوی ملکی محله گیشا که به دفتر وکالت محمدرضا مهری در میدان ونک ارجاع می شود، این دفتر را بر آن داشت تا نسبت به معرفی وکیل ملک در گیشا، بهترین وکیل خانواده و طلاق در گیشا .و بهترین وکیل کیفری در گیشا، اقدام نماید.

نکات مهم در معرفی وکیل ملک در گیشا

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای جستجوی بهترین وکیل پایه یک دادگستری در گیشا و متخصص امور ملکی چه اقدامی لازم است؟

خدمات گروه وکلای رسمی مهر پارسیان در ارائه مشاوره حقوقی ملکی محدوده گیشا چیست؟

مشاوره آنلاین با وکیل ملک در گیشا چگونه امکان پذیر است؟

[/stextbox]

 

حیاط مجتمع ما مشاعی هست 16 واحد هستیم و کلا 8 تا ماشین توی حیاط جا می‌شود و از طرفی هرکی زودتر می‌رسه پارک می‌کنه بعد هم بعضیا دوتا ماشین میزارن، چرا راه حلی برای ما وجود دارد از این وضعیت خسته شدیم؟

پیش از ورود به پاسخ با مفهوم پارکینگ مشاعی و اختصاصی آشناتر می‌شویم

پارکینگ مشاع

واژه مشاع اصولا به معنای مشترک میان چند نفر است، بگونه ای که هیچ یک از مالکین به تنهایی و بدون رضایت و جلب موافقت سایرین، حق تغییر در آن مال مشترک را نداشته و هیچ یک هم نمی‌توانند سهم مشخصی از آن را برای خود جدا کنند. از اینرو، پارکینگ مشاع، پارکینگی است که مالکیت آن کاملا در اختیار یک نفر نبوده و همه دو یا چند نفر از مالکین این پارکینگ، به نسبت سهم خود حق استفاده از آن را خواهند داشت.

اعاده دادرسی در دعاوی حقوقی

پارکینگ اختصاصی

همانطور که از نام آن پیداست متعلق به یک واحد است و مالکیت صددرصدی آن نیز به مالک همان واحد تعلق داشته و هیچ یک از همسایگان حق دخل و تصرف و ایجاد مزاحمت در آن ندارند و حتی نمی توانند برای یک لحظه هم خودروی خود را در پارکینگ اختصاصی دیگری متوقف نمایند.

علاوه بر این موارد، یک تفاوت دیگر پارکینگ اختصاصی و  مشاع این است که پارکینگ اختصاصی با درج شماره قطعه و متراژ در سند مالکیت مشخص می شود اما پارکینگ مشاع بصورت حق پارک یک خودرو و یا چند سهم از کل در سند آورده می شود.

طبق قانون تملک آپارتمان ها نحوه توافق بر سر استفاده از مشاعات باید تابع تصمیم تمام شرکا باشد و در این مورد برخلاف سایر نمی‌توان توافق اکثریت را اعمال کرد و تحت شرایطی حتی یک نفر از شرکا می‌تواند مانع اجرای توافق هر اکثریتی شود.

با توجه به اینکه استفاده شخصی و اختصاصی از مشاعات بدون اذن سایرین امکان پذیر نمی‌باشد باید با تمام مالکین حتی کسانی خودرو ندارند یا قصد استفاده از مشاعات ندارند جلسه‌ای برگزار نموده و  سازوکاری مشخص نمایید تا ضمن آن همگی طی موافقتنامه ای نسبت به استفاده از پارکینگ مشاعی تعیین و تکلیف نمایند.

در این میان شاید عده‌ای مخالفت نمایند و شاید عده‌ای هم از باب تعارف نخواهند تصمیم جدی در این خصوص گرفته شود و سعی داشته باشند تا این با این مشکل کجدار و مریض بگذارنند و مشکل را حل ننمایند، با توجه به اینکه در اینگونه مسایل بیم نزاع و درگیری وجود دارد سعی نمایید تا از طریق مدیریت ساختمان جلسه‌ای ترتیب دهید و با رای گیری بدین طریق تریبات ثابتی بیندیشید تا این موضوع برای همیشه حل شود.

وکیل چک در خرم آباد

ابتدا به ساکن متراژ پارکینگ‌های موجود را با توجه به علم نقشه کشی و امکانات موجود محاسبه نمایید و سپس شماره گذاری نمایید پس از آن در ذیل به سایر موارد پیشنهادی می‌پردازیم :

یکی از راهکارهای ممکن جهت حل مشکل پارکینگ های مشاعی، ایجاد پارکینگ فصلی می‌باشد، شما می‌توانید توافق نمایید 6 ماه آغازین سال واحدهای فی المثل 1 تا 8 و شش ماه دوم واحدهای 9 تا 16 از این پارکینگ‌ها استفاده نمایند و به جهت جلوگیری از اینکه یک نفر دو برابر حق سایرین از مشاعات استفاده نماید و دو خودرو یا بیشتر را پارک نماید این محدودیت را نیز تصویب نمایید.

به عنوان مثال می‌توانید مقرر نمایید که هیچکدام از دو گروه (شش ماه اول سال و شش ماه دوم سال)  نتواند به هم گروه خود اجازه دهد که خودرو دیگری در قسمت مشاعی پارک نماید و از این طریق راه را بر سواستفاده ببندید.

چنانچه نتوانستید به هر نحو توافقاتی نمایید بهتر است جلسه سازشی از طریق شورای حل اختلاف محل سکونتتان برگزار نمایید و اگر سازش ممکن نبود به دنبال سایر گزینه‌ها همچون پیگیری موضوع در محاکم و .. نمایید.

وکیل ملک در گیشا

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

اگر نیاز به خدمات مشاوره حقوقی و داوری و مباحث قانون تملک آپارتمان ها و یا سایر موارد دارید جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری در خصوص موضوعات کیفری، حقوقی، ملکی، خانواده، مطالبه مهریه، نفقه، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

تفاوت موسسه حقوقی با گروه وکلا

021-88799562

021-88795408

021-88796143

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

09120067665

گروه وکلای مهر 

[/stextbox]

 

 

5/5 - (23 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *