وکیل مهاجرت بابل

وکیل مهاجرت بابل

وکیل مهاجرت بابل


امروز با موضوع معرفی وکیل مهاجرت بابل با شما خواهیم بود.

انتخاب بهترین روش مهاجرت به کانادا و سایر کشورهای مهاجرپذیر برای اشخاص نخبه و قهرمانان ورزشی در ایران، چالشی بسیار بزرگ است.

گروه وکلای مهاجرتی مهر با همکاری موسسه حقوقی مهاجرتی محمدرضا مهری، معتبرترین موسسه حقوقی بین المللی در ایران، در معرفی وکیل مهاجرت به بابل و همچنین معرفی بهترین وکیل بابل، شرایط و بهترین راه مهاجرت را برای عزیزان تشریح خواهد نمود.

نکات مهم در معرفی وکیل مهاجرت بابل

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای اخذ مشاوره حقوقی درباره راههای مهاجرت از وکیل مهاجرت بابل چه مقدماتی لازم است؟

بهترین وکیل مهاجرت بابل و وکیل رسمی دادگستری بابل کیست؟

در مراجعه به دفتر وکیل مهاجرت بابل چه بایدهایی قابل رعایت است؟

[/stextbox]

 

شرایط اخذ ویزای کانادا برای ورزشکاران

برای مهاجرت به کانادا روش‌ها و برنامه‌های متنوعی وجود دارد، برنامه‌هایی که هر یک، شرایط و مزیت‌های خاص خود را دارند و برای طیفی از متقاضیان مناسب خواهند بود. یکی از این روش‌ها روش خود خود اشتغالی فدرال یا Self-employed Persons است. روشی که هم در سطح استانی و هم در سطح فدرال ارائه می‌شود و بر اساس آن ۳ گروه شغلی (دست اندرکاران امور هنری، دست اندرکاران امور ورزشی و کشاورزان) می‌توانند در صورت تطبیق شرایط لازم، برای دریافت اقامت کانادا اقدام نمایند.

مشاوره کیفری

به چه کسی ورزشکار خود اشتغال گفته می‌شود؟

بر اساس قوانین مهاجرت کانادا (بند ۱ ماده ۸۸ آیین‌نامه مهاجرت کانادا موسوم به IRPR) ورزشکار خود اشتغال به فردی اطلاق می‌شود که دست کم طی ۵ سال پیش از ارائه مدارک درخواست اقامت به اداره مهاجرت کانادا، یکی از شرایط ذیل را دارا بوده‌ باشد:

حداقل دو سال کامل سابقه فعالیت ورزشی در کشور محل اقامت

حداقل دو سال کامل سابقه فعالیت ورزشی در سطح بین المللی

حداقل یک سال کامل فعالیت ورزشی داخلی بعلاوه حداقل یک سال کامل فعالیت ورزشی در سطح بین‌المللی (مجموعا دو سال)

به یک نکته بسیار مهم در مسیر اخذ ویزای کانادا برای ورزشکاران باید توجه داشت و آن اینکه متقاضی چنین ویزایی باید بتواند افسر مهاجرت را قانع کند که در صورت موافقت با درخواست وی و پس از ورود به کانادا، همچنان به فعالیت‌های خود در زمینه ورزشی به شکل خویش فرما ادامه خواهد داد.

مشاغل ورزشی در کانادا کدامند؟

مرجع رسیدگی به مساله نیروی کار و تدوین قوانین و ضوابط مربوط در کانادا، سازمان منابع انسانی و گسترش مهارت‌های کانادا موسوم به HRSDC است.

طبقه بندی مشاغل در کانادا به NOC یا National Occupational Classifications شهرت دارد و یکی از مهمترین وظایف HRSDC یا Human Resources and Skills Development Canada است.

هر دسته از مشاغل در کانادا دارای کدی چهار رقمی هستند که می‌توانید برای مشاهده فهرست کامل مشاغل و کد مربوط به هر یک به این لینک مراجعه کنید.

مشاغل مربوط به فعالیت‌های ورزشی نیز هر یک کد چهار رقمی مخصوص به خود دارند که در ذیل تمامی مشاغل ورزشی برای قهرمانان و دست اندرکاران امور ورزشی در کانادا را مشاهده می‌کنید:

وکیل در قیطریه

قهرمانان ورزشی

 مربیان ورزشی

 مسؤولان ورزشی و داوران

مدیران برنامه و مدرسان فعالیت های تفریحی، ورزشی و تندرستی

البته باید توجه داشت چهار گروه شغلی فهرست شده در بالا تنها برای اطلاع متقاضیان است و صرف قرار گرفتن در یکی از دسته بندی‌های فوق به معنی واجد شرایط بودن برای مهاجرت نخواهد بود.

به طور کلی برای مهاجرت در هر یک از رشته های فوق باید به صورت خوداشتغال در داخل و یا در سطح بین المللی فعالیت داشته باشید.

برای مثال اگر فردی داور کشتی است اما در استخدام فدراسیون کشتی باشد و از این سازمان دولتی حقوق ماهیانه دریافت کند، برای برنامه خوداشتغالی فدرال واجد شرایط محسوب نمی‌شود، اما اگر همین داور کشتی دو یا چند سال در فهرست داوران بین‌المللی FILA قرار گرفته باشد‌ و از طرف این فدراسیون برای قضاوت مسابقات بین‌المللی و یا داخلی انتخاب و حق داوری دریافت کند، مشمول برنامه خوداشتغالی برای مهاجرت به کانادا خواهد بود.

البته شرط دیگر این است که این داور با همین حق داوری هزینه‌های زندگی خود را تامین کند و بتواند و بخواهد در کانادا نیز به این حرفه ادامه دهد.

شرایط امتیاز بندی ویزای ورزشکاران کانادا چگونه است؟

دست اندرکاران امور ورزشی خوداشتغال می‌بایست برای دریافت ویزای کانادا دارای سه شرط باشند. شرایط دریافت ویزای ورزشکارن کانادا بر اساس اولویت فهرست شده‌اند:

اثبات فعالیت خوداشتغال طی دو سال گذشته و اینکه بعد از دریافت ویزای ورزشکاران کانادا به فعالیت خود به صورت خود اشتغال ادامه خواهند داد

کسب حداقل ۳۵ امتیاز

ممنوع الورود نبودن به کانادا

مجازات خرید و فروش ترامادول

بدیهی است ورزشکار و یا دست اندرکار امور ورزشی که هر یک از سه شرط بالا را نداشته باشد، قادر نخواهد بود از طریق برنامه خوداشتغالی فدرال برای مهاجرت به کانادا اقدام نماید.

امتیاز بندی برای ویزای ورزشکارن کانادا

یکی از موارد ضروری و بسیار مهم برای اخد ویزای ورزشکاران کانادا کسب حداقل ۳۵ امتیاز است. این امتیاز بندی بر اساس پنج مولفه سابقه کار، تحصیلات، سن، تطبیق پذیری با محیط و آشنایی به زبان انگلیسی تعریف می شود.

نحوه امتیاز بندی مشاغل ورزشی برای ویزای ورزشکاران کانادا به شرح زیر است:

سابقه کار تا ۳۵ امتیاز

تحصیلات تا ۲۵ امتیاز

سن تا ۱۰ امتیاز

آشنایی با زبان انگلیسی یا فرانسه تا ۲۴ امتیاز

سازگاری با محیط تا ۶ امتیاز

وکیل مهاجرت بابل

با توجه به اینکه تعداد زیادی از قهرمانان کشتی در شهرهای مازندران از جمله، قائم شهر، بابل و جویبار حضور دارند، در صورت نیاز به مشاوره با وکیل متخصص مهاجرت در مازندران و وکیل مهاجرت بابل، با موسسه حقوقی مهاجرتی محمدرضا مهری تماس گرفته و با انتخاب بهترین راه برای مهاجرت، از خدمات وکیل رسمی مهاجرت در ایران بهره‌مند شوید.

شماره تماس دفتر وکیل مهاجرت بابل

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *