وکیل کلاهبرداری تهرانپارس

وکیل کلاهبرداری تهرانپارس

وکیل کلاهبرداری تهرانپارس


امروز با موضوع معرفی وکیل کلاهبرداری تهرانپارس با شما خواهیم بود.

با وجود هشدارهای همیشگی پلیس آگاهی ناجا و پلیس فضای تبادل اطلاعات نیروی انتظامی مبنی بر فریب نخوردن از آگهی های فضای مجازی و کلاهبرداری از طریق پیامک‌های ارسالی، متاسفانه بازهم به دلیل طمع کاری بعضی از شهروندان، شاهد کلاهبرداری رایانه‌ای، کلاهبرداری از طریق مسابقات رادیویی، کلاهبرداری از طریق ارسال پیامک های تبلیغاتی و سایر روش‌ها هستیم.

موسسه حقوقی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با همکاری وکیل کلاهبرداری تهرانپارس، اقدام به بررسی جرایم مهم کلاهبرداری در تهرانپارس و راههای پیشگیری از کلاهبرداری پرداخته و نتیجه در سایت گروه وکلای مهر ایران منتشر شده است.

نکات مهم در معرفی وکیل کلاهبرداری تهرانپارس

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

مهم ترین پرونده‌های کلاهبرداری تهرانپارس چیست و چگونه می‌توان از کلاهبرداری پیشگیری نمود؟

بهترین وکیل کیفری تهرانپارس و بهترین وکیل کلاهبرداری تهرانپارس چه ویژگیهایی دارد؟

آیا می‌توان برای شکایت از سایت‌های شرط بندی و موسسات مهاجرتی کلاهبردار در دادسرای تهرانپارس شکایت نمود؟

[/stextbox]

 

مهم ترین پرونده‌های جدید کلاهبرداری

دستگیری باند کلاهبرداران مسابقات رادیویی

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری سه عضو یک باند کلاهبرداری خبر داد که در پوشش برنده شدن شهروندان در برنامه ها و مسابقات رادیویی اقدام به دهها فقره کلاهبرداری به ارزش بیش از یک میلیارد تومان کرده بودند.

سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور در توضیح این خبر ادامه داد: در پی طرح شکایت‌های مشابه مبنی بر کلاهبرداری موسوم به ATM که در آنها به شیوه‌ای مشابه و اینبار به بهانه برنده شدن در برنامه‌های مختلف رادیویی از دهها نفر از شهروندان کلاهبرداری شده بود، پرونده‌ای در اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ تشکیل و اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری این گروه از متهمین در دستور کار قرار گرفت .

اعاده دادرسی فروش مال غیر

کلاهبرداری به بهانه برنده شدن در مسابقات رادیویی چگونه شکل گرفت؟

در تحقیقات به عمل آمده از مالباختگان مشخص شد افرادی ناشناس در تماس‌های تلفنی از طریق شماره‌های متعلق به اپراتورهای مختلف تلفن همراه، موضوع بردن شدن آنها را با جوایز چند ده میلیون تومانی در مسابقات و برنامه‌های مختلف رادیویی مطرح ؛ به این شیوه و شگرد مالباختگان را به پای دستگاه‌های خودپردازATM کشانده و نهایتا با شیوه‌های فریبنده، توسط خود مالباختگان اقدام به برداشت پول از حساب مالباختگان می کردند.

در بررسی تراکنش‌های مالی صورت گرفته و با شناسایی دهها حساب بانکی که متهمین از آن حساب‌ها جهت دریافت پول مالباختگان استفاده کرده بودند مشخص شد تمامی این حساب‌ها متعلق به افراد بلامکان و معتادی است که بعضا جهت تهیه هزینه مصرف مواد مخدر خود اقدام به فروش مدارک شناسایی خود کردند.

در چنین شرایطی و با کمترین دلایل و قرائن، کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس با انجام اقدامات ویژه پلیسی نهایتا موفق به شناسایی سه عضو این گروه از کلاهبرداران شدند که در بررسی سوابق آنها مشخص شد هر سه نفر دارای سوابق متعدد در زمینه مواد مخدر، سرقت و کلاهبرداری هستند و پیش از این بارها به اتهام کلاهبرداری‌های موسوم به ATM بارها محکوم و در اختیار دستگاه قضایی قرر داده شده اما هر بار اقدامات مجرمانه‌ی خود را تکرار کردند .

با شناسایی اعضای این گروه از کلاهبرداران حرفه ای و طی هماهنگی با بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 31، جرایم رایانه‌ای تهران، هر سه متهم طی سه عملیات جداگانه دستگیر، و در بازرسی از مخفیگاه آنها دهها کارت عابر بانک متعلق به افراد متعلق به سایر افراد کشف شد.

پلیس امنیت اقتصادی چیست؟

کلاهبرداری پیامکی با محتوای “بزن به این کارت

هشدار به خریداران:

سودجویان در جدیدترین شیوه کلاهبرداری که در هفته‌های اخیر گسترش یافته با رصد افرادی که در حال خرید هستند و ارسال پیامکی با محتوی “بزن به این کارت” راهکار جدیدی برای فریب مردم و سودجویی اتخاذ کرده اند.

در این شیوه از کلاهبرداری فریب خوردگان که در لحظه ارسال این پیامک قصد واریز مبلغی را به حساب شخصی را دارند به اشتباه پول را به حسابی که فرد کلاهبردار ارسال کرده واریز می‌کنند.

بر اساس مشاهدات و شکایات واصله از مردم در این خصوص به پلیس فتا این پیامک و نظیر آن مکرر برای مشترکان تلفن همراه ارسال می‌شود که منجر به انتقال مبالغ هنگفتی از فریب خوردگان به اشتباه برای کلاهبرداران شده است.

دفتر وکیل کلاهبرداری تهرانپارس

تمرکز موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان به معرفی برترین وکلای کیفری و حقوقی در همه مناطق تهران و سایر شهرهاست.

جهت مشاوره حقوقی با بهترین وکیل کلاهبرداری تهرانپارس به همکاران ما در گروه وکلای مهر در تماس باشید.

تلفن تماس دفتر وکیل کلاهبرداری تهرانپارس

روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

09120067665

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

5/5 - (25 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *