وکیل مهاجرت تضمینی

وکیل مهاجرت تضمینی

وکیل مهاجرت تضمینی


امروز با معرفی وکیل مهاجرت تضمینی با شما هستیم.

بسیاری از عزیزانی که در اندیشه مهاجرت می‌باشند، در پی یافتن موسسه حقوقی مهاجرتی قابل اعتماد در وب سایت‌ها و شبکه‌های مجازی با اصطلاحی به عنوان وکیل مهاجرت تضمینی مواجه شده‌اند.

به همین خاطر دوستان بسیاری در تماس با موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان همکار گروه وکلای مهر که سال‌هاست در زمینه مشاوره حقوقی روش‌های قانونی مهاجرت‌، اخذ اقامت و تابعیت فعالیت می‌نمایند، خواستار معرفی وکیل مهاجرت تضمینی از جانب مشاورین و وکلای موسسه بوده‌اند. وکیل موسسه حقوقی مهر پارسیان نوشتاری در خصوص موسسه و دفاتر حقوقی مهاجرتی قابل اعتماد تهیه نموده و به معرفی وکیل مهاجرت تضمینی پرداخته است.

سوالات متداول دز خصوص وکیل مهاجرت تضمینی

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

وکیل مهاجرت در ایران کیست؟

آیا وکیل مهاجرت می‌تواند پرونده‌های مهاجرتی را به صورت تضمینی قبول نماید؟

مشاوره حقوقی و اعطای وکالت به وکیل پایه یک دادگستری در خصوص مهاچرت چه مزایایی دارد؟

خدمات گروه وکلای مهر در خصوص معرفی وکیل مهاجرت تضمینی چیست؟

[/stextbox]

وکیل مهاجرت

در کشور ایران عنوان وکیل مهاجرت در قوانین هیچ جایگاهی ندارد و هیچ کسی مطابق قانون مجاز به معرفی خود با عنوان  وکیل مهاجرت نیست. به موجب قاوانین راجع به وکالت، کسانی که دارای مدرک کارشناسی در رشته های حقوق، علوم قضایی، فقه و حقوق می‌باشند پس از قبولی در آزمون وکالت که معمولا هرساله برگزار می‌شود می‌توانند به عنوان وکیل و مشاور حقوقی فعالیت نمایند.

وکلای دادگستری مجاز به ارایه مشاوره حقوقی در خصوص حقوق بین الملل خصوصی می‌باشند. در حقوق بین الملل خصوصی که شاخه ای از رشته حقوق می‌باشد در مورد اقامت، تابعیت، تعارض قوانین کشور‌ها بحث می‌شود بنابراین وکیل دادگستری مجاز است در موضوعات مربوط به اقامت و تابعیت که زمینه آن، مهاجرت می‌باشد مشاوره حقوقی ارایه نماید.

مشاوره حقوقی قوانین شهرداری

تبعات مشاوره حقوقی مهاجرت با غیر وکیل

امروزه در اکثر کشور‌های پیشرفته، تمام خانواده‌ها برای انجام امور حقوقی خود با وکیل مشاوره می‌نمایند و امورات خود را به وکیل می‌سپارند اما در ایران به دلایل متعدد از جمله مداخله افراد غیر متخصص و به اصطلاح کارچاق کن‌ها در امور حقوقی، افراد جامعه کمتر امکان بهره مندی از علم و دانش وکلایی که مسلط به قواعد حقوق بین الملل می‌باشند را دارا می باشند و بسیار مشاهده می‌شود افراد با در دام افتادن کسانی که خود را به دروغ، وکیل معرفی می‌نمایند هزینه‌های هنگفتی برای مهاجرت انجام می‌دهند و در نهایت به نتیجه مطلوب نخواهند رسید.

از همین رو پیشنهاد می‌شود قبل از اقدام به مهاجرت با افرادی که دارای پروانه وکالت می‌باشند مشاوره حقوقی داشته باشید. موسسه حقوقی مهر پارسیان با بهره مندی از وکلایی که مسلط به حقوق بین الملل خصوصی می ‌باشند امکان مشاوره حقوقی مهاجرت را به صورت تلفنی، حضوری و آنلاین فراهم نموده است.

بحثی که وجود دارد این است که روش‌های مهاجرت چیست و اگر کسی مایل به مهاجرت باشد از چه راهی می‌تواند اقدام نماید؟

روش‌های مهاجرت

وکیل مهاجرت از طریق پناهندگی

شرایط و قوانین پناهندگی در کنوانسیون پناهندگی آمده است. امروزه کشور‌های پناهجو به راحتی  درخواست پناهندگی را نمی‌پذیرند. موسسه حقوقی مهر پارسیان به هیچ عنوان خدماتی در خصوص پناهندگی ارایه نمی‌دهد اما وکلای موسسه می‌توانند در زمینه کنوانسیون پناهندگی و مزایا و معایب پناهندگی مشاوره حقوقی ارایه نمایند.

وکیل مهاجرت از طریق ویزای کار

ویزای کار یکی از بهترین روش‌های مهاجرت است که معمولا برای متخصصین رشته‌های خاصی صادر می‌شود به عنوان مثال کشورهایی مانند اتریش، آلمان، سوئد، کانادا و استرالیا تحت شرایطی ویزای کار صادر می‌نمایند. جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ویزای کار و مهاجرت از طریق کار با مشاورین حقوقی موسسه مهر پارسیان تماس بگیرید.

صدور چک در معاملات ملکی

وکیل مهاجرت از طریق تولد فرزند

برخی از کشورها از سیستم خاک پیروی می‌کنند به این معنا که چنانچه فرزندی در خاک آن کشور متولد می‌شوند می‌توانند حسب مورد به اقامت یا تابعیت کشور مورد نظر دست یابند. مهم‌ترین کشورهایی که از سیستم خاک پیروی می‌کنند عبارتند از برزیل، کانادا و آمریکا می‌باشند.

کشورهایی مانند انگلستان و استرالیا نیز در گذشته از سیستم خاک و حقوق کامن لا پیروی می‌نمودن که امروزه در قوانین شهروندی این دو کشور تغییراتی حادث شده است.

وکیل مهاجرت از طریق تحصیل

اخذ پذیرش در دانشگاه‌های خارجی و پس از آن دریافت مجوز کاری و پرداخت مالیات می‌تواند در برخی از کشورها موجب اقامت دایم و به دنبال آن تابعیت باشد. کشورهایی مانند کانادا، سوئد، انگلستان، مجارستان، ایتالیا، روسیه، هلند و غیره  کشورهای مناسبی جهت تحصیل می،باشند.

چنانچه شما عزیزان مایل به تحصیل در کشورهای خارجی می‌باشید قبل از هر اقدامی با وکلای موسسه حقوقی مهر پارسیان مشاوره حقوقی داشته باشید. گروه وکلای مهر با بررسی شرایط و رزومه تحصیلی شما و همچنین وضعیت مالی شما عزیزان بهترین پیشنهاد را جهت مهاجرت تحصیلی ارایه می‌نمایند.

وکیل مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

در برخی از کشورهای دنیا می‌توان با توجه به شرایط اقتصادی از طریق سرمایه گذاری، ثبت شرکت یا خرید ملک اقدام به اخذ اقامت و تابعیت نمود. برنامه‌های سرمایه گذاری و ثبت شرکت بسیار متنوع و پیچیده است و در این نوشتار مجال ورود به برنامه‌های سرمایه گذاری نمی‌باشد. برای دانستن شرایط سرمایه گذاری شما عزیزان می‌توانید از مقالات موسسه حقوقی مهر پارسیان بهره مند شوید یا جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکلا و مشاورین ما در دپارتمان حقوقی تماس بگیرید.

مشاوره مهاجرت به فرانسه با تمکن مالی

همان‌طور که بیان شد کسی نمی‌تواند عنوان وکیل مهاجرت برای خود انتخاب نماید. اینکه برخی افراد می‌گویند خدمات مربوط به مهاجرت را تضمینی انجام می‌دهند باید بدانیم منظور از تضمینی بودن چیست؟

چنانچه کسانی با وعده دادن در خصوص اعطای ویزا و اقامت و تابعیت، تبلیغاتی نمایند که حاکی از آن باشد که پرونده متقاضی به نتیجه می‌رسد به نظر دروغی بیش نیست و حتی در برخی مواقع می‌توان از چنین شخصی تحت عنوان کلاهبردار شکایت نمود چرا که صدور ویزا و اخذ اقامت و تابعیت از امور حاکمیتی می‌باشد و هیچ شخصی اعم از حقیقی یا حقوقی نمی‌تواند ایم پرونده‌ها را به این نحو تضمین نماید.

اما برخی از وکلا به افراد این تضمین را می‌نمایند که چنانچه کار انجام نشد مبالغ دریافتی حق‌الوکاله را به موکل مسترد نمایند که در این حالت وکالت تضمینی چنانچه توسط وکیل انجام شود ایرادی نخواهد داشت.

دفتر وکیل مهاجرت تضمینی در تهران

موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با بهره مندی از گروه وکلای مهر که همگی از وکلای پایه یک دادگستری می‌باشند در خصوص روش‌های مهاجرت، چگونگی اخذ ویزا، اقامت و تابعیت مشاوره حقوقی به صورت تلفنی و حضوری ارایه نموده و قبول وکالت می‌نمایند.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری مهاجرت، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به کانادا و استرالیا، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

خطاها و جرایم کارگر و کارفرما

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

021-88795408

021-88796143

09120067665

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

 

 

.

 

 

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *