وکیل مهاجرت در تهران

وکیل مهاجرت در تهران

وکیل مهاجرت در تهران


امروز با معرفی بهترین وکیل مهاجرت در تهران با شما خواهیم بود.

فواید مهاجرت مفید و مهاجرت هدفمند و با انگیزه نیز به هیچ عنوان محل مناقشه نبوده و نیست. اما در سالهای اخیر، عده ای سودجو با ایجاد ترس و نگرانی واهی در جامعه ایران، سعی در ترغیب ایرانیان به مهاجرت و کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت دارند.

وکیل مهاجرت در تهران، وکیل مهاجرت به کانادا در اصفهان، وکیل مهاجرت به کانادا در شیراز، وکیل مهاجرت به کانادا در اصفهان و در نهایت بهترین وکیل مهاجرت به کانادا در ایران، عناوینی با ظاهری زیبا و فریبنده هستند که متقاضیان مهاجرت را اغوا نموده و باعث جذب حداکثری متقاضیان مهاجرت به کانادا و سایر بلاد می‌شود.

قبل از هر چیز اگر درگیر پرونده و دعاوی حقوقی مانند دعاوی خانوادگی و یا دعوای کیفری مانند کلاهبرداری ، هک حساب بانکی ، هک شدن وب سایت شرکت ها و غیره هستید یا نیازمند مشاوره تخصصی با وکیل مهاجرت در تهران هستید، جهت دسترسی به  وکیل پایه یک دادگستری از طریق شماره تماس های درج شده در این مقاله با ما در تماس باشید.

کلاهبرداری در فضای مجازی

کلاهبرداری در فضای مجازی نیز با رشد روزافزون فناوری اطلاعات و اپلیکیشن های مختلف و توسعه تجارت الکترونیک و امکان پولشویی با توجه به قوانین ضعیف ایران در این زمینه، امکان فرار مالیاتی، و ترس از شکایت به دلیل انجام تخلفات و جرایم در این حوزه از سوی ارباب رجوع، باعث رشد روز افزون اشخاصی با عنوان جعلی وکیل مهاجرت در تهران شده است.

شیوع ایدز در لردگان

بهترین موسسه حقوقی تهران، و دفتر وکالت محمد رضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و متخصص حقوق مهاجرت، اقدام به روشنگری در زمینه بهترین وکیل مهاجرت در تهران و ایران نموده که مورد هجوم موسسه های حقوقی غیر مجاز در تهران و سایر شهرهای دنیا نیز قرار گرفته است. همچنان گروه وکلای مهر بر میثاقی که بر اساس سوگند وکالت با مردم بسته باقیست و نسبت به اطلاع رسانی مداوم جهت جلوگیری از فریب و اغفال متقاضیان مهاجرت به کانادا تحت عنوان بهترین وکیل مهاجرت در تهران خواهد نمود.

مباحث قابل بحث در موضوع بهترین وکیل مهاجرت در تهران

 

  • آیا وکیل مهاجرت در تهران، امکان تاسیس دفتر مهاجرتی و ارائه خدمات مهاجرتی را دارد؟
  • بهترین وکیل مهاجرت در تهران و ایران کیست و چگونه می توان با اطمینان نسبت به عقد قرارداد با وکیل مهاجرت در تهران و ایران اقدام نمود؟
  • آیا فعالیت وکیل مهاجرت در تهران و ایران، قانونی و قابل پذیرش است؟ در صورت بروز اختلاف و یا کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت به کانادا در ایران چه اقدامی متصور است؟
  • بهترین موسسه حقوقی تهران کدام است و آیا سازمان حقوقی و مهاجرتی در قوانین ایران جایگاهی دارند؟
  • تا چه حد می توان به تبلیغات سازمان مهاجرتی و حقوقی در ماهواره و فضای مجازی اعتماد کرد؟ آیا واریز وجه به حساب اشخاص در ایران جهت مهاجرت به کانادا و سایر کشورها قابل پیگیری است؟

 

گروه وکلای مهر، تخصصی ترین گروه وکلای تهران با همکاری موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، تنها موسسه حقوقی در ایران که همه اعضای ان وکیل پایه یک دادگستری می‌باشند، پاسخ خواهند داد.

تحصیل رایگان در فنلاند

سازمان مهاجرتی و حقوقی در تهران

بر اساس تعاریف جامعه شناسی در ایران و دنیا، سازمان به نهادی اجتماعی اعم از دولتی و خصوصی اطلاق می‌شود که هدف از ایجاد و تشکیل ان رسیدن به نقاط تعیین شده موسسین می‌باشد.

در ایران سازمان های دولتی، با هدف انجام امور خدماتی و معمولا غیر انتفاعی و عامه و به دور از گرایش های سیاسی تعریف شده است. مانند سازمان میراث فرهنگی و گردشگری. اطلاق سازمان مهاجرتی و حقوقی در ایران، با توجه به عدم وجود تعریف ساختاری با اشکال عمده و اساسی مواجه است.

افرادی که مدعی داشتن سازمان مهاجرتی و حقوقی در کشورهای دیگر و مدعی داشتن شعبه و دفتر همکار در ایران هستند، بنا به تعریف قانونی، می‌توانند تحت عنوان کلاهبرداری مورد تعقیب قرار گیرند.

گاهی اوقات از عنوان بهترین وکیل مهاجرت در تهران و ایران نیز یاد می‌شود و شخصی که به عنوان مثال در کشور اتریش یا کانادا، مشغول فعالیت است از طریق شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی اقدام به اغفال و فریب متقاضیان مهاجرت نموده و در نهایت با معطل نمودن متقاضی، وی را راضی به عدم طرح شکایت می‌نماید.

استعلام بگیرید

فرض بفرمایید شخصی مدعی داشتن دفتر خدمات مهاجرتی در اتریش و معرفی دفتر همکار در ایران و سایر کشورها می‌باشد.

این فرد ممکن است خود را وکیل پایه یک دادگستری و دانشجوی دکترای حقوق نیز معرفی نماید.

صرف نظر از اینکه هر شخصی برای اثبات ادعای خود مبنی بر دانشجوی دکترا بودن و داشتن پروانه وکالت دادگستری در ایران و سایر نقاط دنیا ملزم به ارائه مدارک می باشد، اما این موضوع از دانشگاه محل تحصیل و یا کانون وکلای دادگستری نیز قابل استعلام است.

داوری در قراردادها و دعاوی

حال این شخص موسسه های حقوقی در تهران و ایران که در پناه ضعف قانون توسط عده ای جوان گمنام و بی نام و نشان ثبت شده و عنوان بهترین وکیل مهاجرت در تهران را یدک می کشد، به عنوان دفتر همکار معرفی نموده و مدعی می‌شود که تمامی پرونده‌های مهاجرتی سال گذشته دفاتر همکار وی در ایران، منجر به اخذ نتیجه مطلوب شده اند.

متقاضی مهاجرت به کانادا با مطالعه اینگونه سایت ها و کانال های تلگرامی به این دفاتر مراجعه و نسبت به عقد قرارداد با موسسه حقوقی در تهران که معمولا مالک و اعضای ان از رشته های غیر مرتبط مانند مهندسی مکانیک می‌باشند اقدام می‌نماید و در صورت بروز مشکل نیز خود موسسه به عنوان داور معرفی می‌شود.

وجه قرارداد نیز به حساب شخص ثالثی واریز می‌شود. در این حالت چگونه می توان از این سازمان مهاجرتی و حقوقی که در هیچ سازمانی ثبت نشده شکایت کرد؟

موسسه حقوقی معتبر در تهران

اگر سازمان مهاجرتی و یا وکیل رسمی مهاجرت در کانادا، بخواهد موسسه خود را در تهران و ایران ثبت نماید، این کار با توجه به قوانین ایران قابل انجام است. اما توجه داشته باشید که اساسنامه موسسه ثبت شده در خارج از کشور و نوع فعالیت ان باید با قوانین ایران منطبق باشد.

مثال

به عنوان مثال شرکت خدمات مشاوره آموزشی که در اتریش ثبت شده حق فعالیت در ایران ندارد و اگر به واسطه آشنایی در فضای مجازی با هر عنوانی اعم از کلاس های آموزش مهاجرت و حقوق بین‌الملل خصوصی و یا عنوان جعلی مشاوره آنلاین و برگزاری آنلاین و رایگان آموزش زبان آلمانی و انگلیسی و با توجه به عدم حضور اشخاص مدعی این امور در ایران، هر چند امکان طرح شکایت در دادسرای امور بین‌الملل تهران و دادسرای جرایم رایانه‌ای تهران را دارید ولی دستگیری و احضار این گونه افراد از خارج از کشور و امکان استرداد مجرمین بسیار کم است. توجه به این نکته هم ضروری است که این افراد معمولا وجوه را به حساب شخصی خود نیز واریز نمی کنند تا در صورت شکایت امکان توقیف حساب سخت تر باشد.

مراحل دریافت اقامت توریستی در ترکیه

نحوه عقد قرارداد با وکیل مهاجرت در تهران

برای عقد هر نوع قراردادی، با توجه به اینکه قانون تجارت الکترونیک و ادله الکترونیکی قابل اثبات می‌باشند، ارسال و امضای قرارداد از طریق ایمیل اشخاص معتبر قابل استناد است.

اما نکته قابل توجه این است که امکان بررسی اصالت سازمان حقوقی و مهاجرتی به طریق آنلاین بسیار سخت است و با توجه به هوش بالای کلاهبرداران سایبری و امکان وجود سرورهای سایت های کلاهبرداری در خارج از کشور، امکان حمایت قانونی از قراردادها نیز بسیار ضعیف است.

در مراجعه به موسسه حقوقی در تهران و سایر شهرهای ایران، اولین نکته دقت در مدیران موسسه حقوقی است که مشخص شود وکیل پایه یک دادگستری باشند.

نکته دوم در مراجعه به موسسه حقوقی این است که پروانه وکالت مدیر موسسه برای همان شهری باشد که موسسه در ان دایر شده است.

مثلا وکیل پایه یک دادگستری آمل و یا وکیل پایه یک دادگستری کیش، حق تمرکز امور وکالتی و دایر کردن دفتر و موسسه حقوقی در تهران را ندارد. نکته بعدی نوع قرارداد حقوقی و مهاجرتی است و باید دقت بفرمایید قرارداد با موسسه حقوقی در تهران و یا دفتر مهاجرت به کانادا و سایر کشور ها در تهران، مبنی بر قانون باشد. نکته بعدی اخذ وکالت رسمی از موکل می باشد که در اکثر موسسه ها حقوقی که قصد کلاهبرداری دارند این نکته دیده نمی‌شود.

وکیل مهاجرت در تهران

گروه تخصصی وکلای مهر، به همراه موسسه حقوقی بین‌المللی مهر پارسیان بهترین موسسه حقوقی تهران، با عقد قرارداد رسمی با وکیل مهاجرت در تهران و سایر شهرهای ایران اقدام به ارائه مشاوره تخصصی درباره راههای مهاجرت به کانادا و سایر کشورها نموده است.

مهاجرت به کانادا 2018

قبول وکالت پرونده خانواده‌ ، مشاوره آنلاین –  تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری ، توسط وکلای متخصص امکان پذیر است.

موسسه حقوقی مهر پارسیان تحت نظر دفتر وکالت محمدرضا مهری و مسعود تیموری هیچ شعبه دیگری در تهران ندارد.

تبلیغات دفتر وکیل همکار موسسه حقوقی مهر پارسیان مورد تایید این دفتر نیست.

جهت هماهنگی از روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با دفتر وکالت محمدرضا مهری و مسعود تیموری وکلای پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس بگیرید.

آدرس : تهران – گاندی جنوبی – خیابان ۱۴ – پلاک۱۴ – طبقه ۴ – واحد ۹ – دفتر وکالت محمدرضا مهری

 

تماس :

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵-۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

 

امتیاز دهی به مقاله

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *