وکیل مهاجرت شیراز

وکیل مهاجرت شیراز

وکیل مهاجرت شیراز


امروز با موضوع معرفی وکیل مهاجرت شیراز و معرفی دانشگاههای علوم پزشکی رایگان در اروپا با شما هستیم.

مرکزیت شهر شیراز به عنوان یکی از بهترین مراکز علوم پزشکی در ایران و وجود بیمارستانهای علوم پزشکی منحصر به فرد در ایران که با ارائه خدمات ویژه پزشکی در ایران، به شهرتی جهانی رسیده است، بر کسی پوشیده نمانده و علاقه شیرازی های عزیز به تحصیل در رشته های پزشکی نیز امری کاملا مبرهن است.

اما وکیل مهاجرت شیراز و همکار موسسه حقوقی مهر پارسیان در شیراز، با بررسی تمامی راههای مهاجرت برای شیرازی های عزیز، مطالبی درباره شرایط تحصیل رایگان پزشکی در اروپا برای دانشجویان ایرانی فراهم نموده است و امکان مشاوره حقوقی مهاجرتی را نیز برای عزیزان متقاضی وکیل مهاجرت شیراز، در دستور کار خود قرار داده است.

نکات مهم در موضوع معرفی وکیل مهاجرت شیراز

بر[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

ای جستجوی وکیل مهاجرت شیراز چه باید کرد؟

معیار شناسایی بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شیراز چیست؟

مشاوره درباره راههای مهاجرت به اروپا، کانادا و آمریکا با وکیل مهاجرت شیراز چگونه امکان دارد؟

[/stextbox]

راههای مهاجرت

شناخت راههای مهم مهاجرت، اعم از مهاجرت از راه ثبت شرکت، مهاجرت از راه سرمایه گذاری، مهاجرت تحصیلی، مهاجرت از طریق دریافت ویزای کار، مهاجرت از طریق ازدواج و نامزدی، پناهندگی در کشورهای اروپایی و همچنین مهاجرت غیر قانونی، می‌تواند از جمله راههای مهاجرت محسوب شود که اطلاعات کامل هر یک از آنها در سایت موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان قابل دسترسی است.

اما یکی از راههای مهاجرت که عمومیت دارد، مهاجرت تحصیلی است که برای سنین مختلف، شرایط خاص خود را می‌طلبد.

3 نکته مهم که اگر در محضر ثبت ازدواج رعایت نکنید شما را راهی زندان می‌کند!

تحصیل رایگان در بعضی از کشورهای اروپایی از جمله تحصیل رایگان رشته های علوم پزشکی تابع شرایط است که به اختصار به آنها خواهیم پرداخت.

 

دانشگاه‌های کشورهای اروپایی که امکان تحصیل رایگان در رشته های گروه پزشکی را به شما می‌دهند شامل: ایتالیا، آلمان، فرانسه و اتریش هستند، که در ادامه به شرایط پذیرش در هر کشور را به اختصار توضیح خواهیم داد.

تحصیل رایگان پزشکی در ایتالیا

رشته‌ی پزشکی و دندانپزشکی در ایتالیا به دو زبان ایتالیایی و انگلیسی ارائه می شود و علاقه مندان می‌توانند با داشتن مدرک زبان انگلیسی که معمولا نمره‌ی 6 آزمون IELTS می باشد و افرادی که قصد ادامه تحصیل به زبان ایتالیایی را دارند می‌توانند مهارت لازم در زبان ایتالیایی را در کلاس‌های سفارت یا مدارس ایتالیایی کسب کنند.

برای تحصیل در رشته های پزشکی در کشور ایتالیا باید در آزمون IMATقبول شوید.

این آزمون سالی یکبار برگزار می‌شود و پذیرفته شدگان امکان تحصیل رایگان در رشته های علوکم پزشکی را خواهند داشت.

تحصیل رایگان پزشکی در آلمان

برای دانشجویان خارجی فراگیری زبان آلمانی وتسلط به آن برای شروع تحصیلات و حتی قبل از آن برای شرکت در امتحان”Medizinertest” بسیار حائز اهمیت است.

تحصیل به زبان انگلیسی نیز امکان پذیر بوده ولی به دلیل اینکه دانشگاههای دولتی و رایگان آلمان، عموما تحصیل به زبان آلمانی را در دستور کار دارند، تحصیل پزشکی در آلمان به زبان انگلیسی، مستلزم پرداخت شهریه است.

کسانی که موفق به کسب درجه‌ی پزشکی از آلمان می شوند، اجازه‌ی کار در تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا را دارند و پس از طی کردن دوره های عملی کوتاه، کار کردن در کشور های خارج از اتحادیه اروپا نیز میسر می باشد.

اعاده دادرسی دیوان عدالت اداری

تحصیل رایگان پزشکی در فرانسه

از مزایای مهم تحصیل در فرانسه، رایگان بودن تحصیل در دانشگاه های دولتی پرداخت بخشی از کرایه منزل توسط دولت، امکان همراه بردن همسر و فرزندان در زمان تحصیلات و امکان کار در زمان تحصیل تا ۲۰ ساعت در هفته، امکان جستجو برای کار پس از پایان تحصیلات می‌باشد.

هر چند به تازگی تحصیل رایگان در فرانسه برای دانشجویان بین المللی با محدودیت هایی مواجه شده است، اما هنوز هم در شمار گزینه های تحصیل رایگان پزشکی در اروپا محسوب می‌شود.

تحصیل رایگان پزشکی در اتریش

از مزیت دانشگاه های دولتی اتریش این است که دانشگاههای اتریش، نیاز به مدرک زبان در بدو پذیرش ندارند و دانشجو می‌تواند از دانشگاه، پذیرش مشروط اخذ نموده به این معنا که، متقاضی پس از ورود به اتریش، یک سال و نیم مهلت دارد که زبان آلمانی را فرا گرفته و پس از ورود به اتریش، در کالج نسبت به فراگیری زبان آلمانی تا سطح حداقل B2 اقدام نموده و پس از آن وارد دانشگاه شود.

تحصیل در رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه دولتی اتریش رایگان بوده و فقط هزینه های خدمات عمومی دانشگاه به صورت سالیانه از دانشجو دریافت می‌شود.

دفتر وکیل مهاجرت شیراز

در صورت نیاز به مشاوره حقوقی مهاجرت در شیراز، با همکاران ما در موسسه حقوقی مهاجرتی محمدرضا مهری و گروه وکلای مهاجرتی مهر تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس وکیل مهاجرت شیراز

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل مهاجرت شیراز، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت شیراز، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به کانادا و استرالیا در شیراز، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

وکیل چک کیفری

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

5/5 - (26 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *