وکیل مهاجرت ساری

وکیل مهاجرت ساری

وکیل مهاجرت ساری


امروز با موضوع معرفی وکیل مهاجرت ساری و همچنین معرفی کشورهایی که با خرید ملک امکان اقامت را فراهم خواهند کرد با شما هستیم.

موضوع سرمایه گذاری و خرید ملک در سایر کشورها برای اخذ اقامت، به دلیل شرایط غیر ثابت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در ایران، به دستمایه ای جهت کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت و سوء استفاده موسسه های کلاهبردار مهاجرتی از جمله موسسه ای کاغذی در اتریش که مدعی داشتن دفاتر مهاجرتی در نیاوران تهران، سعادت آباد تهران، اهواز، کرمانشاه و بلاروس می‌باشد، شده است.

در نظر داشته باشید که خرید ملک و یا سرمایه گذاری در بسیاری از کشورها، هیچ امتیازی جهت اقامت و تابعیت به شما نخواهد داد و صرفا پس از مشاوره با وکیل مهاجرت ساری و وکیل پایه یک دادگستری و آشنا به قوانین مهاجرتی و سرمایه گذاری خارجی، اقدام به شروع پرونده مهاجرتی نمایید.

برای مشاوره با وکیل مهاجرت ساری و همکار گروه وکلای مهر از طریق شماره های موسسه و راههای ارتباطی پیش بینی شده در سایت با ما همراه باشید.

کشورهایی که با خرید ملک میتوان اقامت گرفت

فیجی

فیجی جزیره‌ای است که در اقیانوس آرام جنوبی قرار گرفته است و برای اقامت و زندگی در فیجی شما فقط نیاز به سرمایه‌گذاری حداقل ۱۲۵هزار دلار در ملک را دارید تا بتوانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید. برای دریافت حق شهروندی می‌بایست به مدت پنج سال یا بیشتر در این کشور زندگی کنید.

وکیل پناهندگی در انگلستان

کلمبیا

کلمبیا شمال غربی‌ترین کشور آمریکای جنوبی است. سرمایه‌گذاری در کلمبیا برای اقامت یکی از ارزان‌ترین سرمایه‌گذاری‌هاست. اقامت دائم به اتباع خارجی که بیش از ۱۵۰هزار دلار در ملک، و یا ۲۳هزار دلار در یک کسب و کار در کلمبیا سرمایه‌گذاری کنند، داده می‌شود.

برزیل

سرمایه‌گذاری برای اقامت در برزیل مانند کلمبیا ارزان است.

برای دریافت اقامت دائم به حداقل سرمایه ۱۶۰ هزار دلار نیاز است. سرمایه‌گذاری می‌تواند در هر چیزی باشد حتی مالکیت در کسب و کارهای محلی.

دومینیکا

اگر رویای بازنشستگی در سواحل کارائیب را دارید، دومینیکا شما را فرا می‌خواند.

این کشور با برنامه‌های سرمایه‌گذاری یکی از کشورهای مقرون‌ به‌صرفه در جهان است.

سرمایه برای شهروندی در این کشور ۲۰۰هزار دلار است. با خرید ملک ۲۰۰هزار دلاری در دومینیکا امکان سفر بدون روادید به بیش از ۱۰۰ کشور را تجربه خواهید کرد.

پاناما

پاناما انتخابی محبوب برای بازنشستگی در آمریکای شمالی است و کشور در هنگام صدور مجوز اقامت  هیچ گونه محدودیتی ندارد. سرمایه‌گذاری ملک ۲۰۰هزار دلاری یا بیشتر، همه آن چیزی که لازم است تا شما را به هدف برساند.

وانواتو

کشور وانواتو جزیره‌ای در اقیانوس آرام است. وانواتوا  به هر خارجی که  اموال با ارزش ۲۰۰هزار دلار یا بیشتر را سرمایه‌گذاری کند، حق شهروندی افتخاری اهدا می‌کند.

این فرآیند، فوق‌العاده سریع بوده و گذرنامه می‌تواند ظرف دو ماه پس از تایید صادر شود.

دبی

شلوغی‌های دبی بیشتر به سلیقه شما بستگی دارد، اگر علاقه‌مند به مکان‌های شلوغ هستید خوشحال باشید که برای اقامت در آنجا مخارج  به اندازه کافی گران نیست.

کسانی که حداقل ۲۷۲هزار دلار در ملک و یا ۲۰هزار دلار در یک کسب و کار سرمایه‌گذاری می‌کنند، امارات متحده عربی ویزای طلایی را برای اتباع خارجی ارائه می‌دهد.

وکیل مهاجرت خیابان وزرا

سنت لوسیا

برای واجد شرایط بودن برنامه شهروندی در سنت لوسیا می‌بایست حداقل  ۳۰۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری در ملک صورت بگیرد.

علاوه بر آن مبلغ ۱۰۰هزار دلار کمک مالی به صندوق ثروت این کشور پرداخت شود. در صورت انجام شرایط ذکر شده به سرعت پاسپورت و اقامت دائم را تامین می‌کند.

گرانادا

گرانادا یکی دیگر از جزایر کارائیب است، که سرمایه‌گذاری نسبتا مقرون به صرفه‌‍ای برای برنامه شهروندی ارائه می‌دهد. برای رعایت حداقل الزامات، شما باید حداقل ۳۵۰هزار دلار را در ملک سرمایه‌گذاری کنید و یا ۲۰۰هزار دلار ملک یا کمک مالی  به صندوق دولتی بدهید.

یونان

کشور یونان اقامت و سرمایه‌گذاری برای اقوام غیراتحادیه اروپا را ارائه می‌دهد.

شرایط سرمایه‌گذاری ملک ۳۰۰هزار دلار و یا بیشتر است و متقاضیان موفق، حق زندگی و کار در هر کشور اروپایی را دریافت می‌کنند.

بعد از ۷ سال زندگی در این کشور شرایط حقوق شهروندی را نیز دریافت می‌کنند.

لتونی

اقوام غیر اتحادیه اروپا برای دریافت پاسپورت و اقامت در این کشور می‌بایست اموالی به ارزش ۳۲۷ هزار دلار یا بیشتر برای ویزای طلایی کشور خریداری کنند.

مجوز اقامت برای ۵ سال معتبر است و صاحبان آنها در صورتی که در لتونی برای مدت بیش از ۱۰ سال زندگی کنند، واجد شرایط دریافت حقوق شهروندی می‌شوند.

اسپانیا و پرتغال

با خرید ملک به ارزش ۵۰۰ هزار یورو در اسپانیا و پرتغال، امکا دریافت اقامت دایم اروپا برای خود و اعضای خانواده را خواهید داشت که در صورت دارا بودن شرایط دریافت پاسپورت این دو کشور و توفیق در آزمون شهروندی و داشتن دانش زبان، امکان دریافت پاسپورت اروپا را دارید.

لیست موسسات حقوقی مجاز

گرجستان

خرید ملک در گرجستان و دریافت اقامت دائم این کشور، سرابی فریبنده بود که ایرانی ها را با دریافت مبالغ کمی، ترغیب به مهاجرت به گرجستان نمود.

در صورت تمایل به خریئد ملک در گرجستان جهت دریافت اقامت دائم این کشور، قبل از هر اقدامی با بهترین وکیل سرمایه گذاری خارجی در ایران و عضو موسسه حقوقی مهر پارسیان و با وکیل مهاجرت ساری مشاوره نمایید.

ترکیه

طبق قانون جدید شهروندی ترکیه، در صورت خرید ملک به ارزش حداقل ۲۵۰ هزار دلار، و تعهد به عدم انتقال ملک طی ۵ سال پس از انتقال سند، شهروندی و پاسپورت ترکیه به خریدار و اعضای خانواده وی تعلق خواهد گرفت.

دفتر وکیل مهاجرت ساری

پس از مشاوره با وکیل مهاجرت ساری و همکار موسسه حقوقی مهر پارسیان، قطعا دیدگاه شما نسبت به مهاجرت تغییر خواهد نمود و امکان اتخاذ تصمیم صحیح را خواهید داشت.

شماره تماس وکیل مهاجرت ساری

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل مهاجرت ساری، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت ساری، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به کانادا و استرالیا در ساری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

گروه وکلای مهر

 

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *