وکیل کلاهبرداری در ونک

وکیل کلاهبرداری در ونک

وکیل کلاهبرداری در ونک


امروز با موضوع وکیل کلاهبرداری در ونک با شما خواهیم بود.

نحوه جستجوی دفتر وکیل پایک دادگستری در میدان ونک تهران را بیاموزیم.

بر اساس تقسیم بندی کانون‌های وکلای دادگستری در سراسر کشور، تعیین ظرفیت جذب وکیل پایه یک دادگستری در تهران، به عهده کانون وکلای دادگستری مرکز نهاده شده است.

کلاهبرداری جرمی است که در آن شخص کلاهبردار با انجام فعالیت‌ها و مانورهای متقلبانه موجب اغفال و فریب افراد می‌شود و در نتیجه این فریب اموال افراد را می‌برد و موجب ضرر آنها می‌گردد.

به دلیل موقعیت ویژه میدان ونک تهران که با توجه به توسعه کلانشهر تهران، در مرکز شهر قرار گرفته است و دسترسی آسان به میدان ونک، از طریق خطوط بی آر تی، خطوط مترو در ایستگاه حقانی و همچنین خطوط تاکسیرانی از همه نقاط تهران به میدان ونک، جستجوی دفتر وکیل پایه یک دادگستری در میدان ونک، برای مراجعه به وکیل خوب در تهران و مراجعه جهت مشاوره حقوقی را آسانتر از سایر نقاط تهران نموده است.

نکات مهم در موضوع معرفی وکیل کلاهبرداری در ونک

دلایل انتخاب وکیل دادگستری در ونک چیست؟

پرونده‌های مهم کلاهبرداری که توسط وکیل کلاهبرداری در ونک پیگیری شده کدام است؟

دلیل انتخاب دفاتر مرکزی موسسه حقوقی مهر پارسیان در ونک چیست؟

نمونه پرونده توهین و افترا

جستجوی دفتر وکیل کلاهبرداری در ونک، وکیل کلاهبرداری در ملاصدرا، وکیل کلاهبرداری در خیابان ونک تهران چگونه انجام می‌شود؟

دفاتر مرکزی موسسه حقوقی بین المللی مهرپارسیان

انتخاب دفتر وکیل پایه یک دادگستری در ونک، از همکاران گروه وکلای مهر، به دلایلی از جمله، دسترسی آسان به میدان ونک از همه نقاط تهران، وجود خطوط تاکسیرانی از شهرهای کرج، اندیشه و شهریار به میدان ونک، مرکزیت میدان ونک جهت دسترسی از همه نقاط تهران، نزدیکی به پارکینگ بیهقی و نزدیکی به کانون وکلای دادگستری مرکز، انجام شده است.

دفتر وکالت محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهرپارسیان، دفتر موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان و دفاتر همکاران وکیل گروه وکلای مهر در تهران، در میدان ونک تهران واقع شده است.

پرونده‌های مهم کلاهبرداری در میدان ونک

کلاهبرداری ملکی

یکی از مهم ترین پرونده‌های کلاهبرداری میدان ونک، موضوع اخذ کد رهگیری از طریق پلاک ثبتی اصلی‌، بدون قید پلاک فرعی و تفکیکی است.

نحوه انجام این کلاهبرداری به این صورت است که با همکاری بنگاه های املاک، نسبت به فریب خریداران منازل ویلایی و کلنگی در منطقه میدان ونک اقدام می‌کنند.

با توجه به اینکه این خانه های کلنگی پس از ساخت در سال های دور، سند تفکیکی دریافت نموده اند، بدون قید شماره فرعی، موفق به اخذ کد رهگیری به نام غیر مالک می‌نمایند و با توجه به سالخورده و یا متوفی بودن مالک و عدم پیگیری ورثه، موفق به کلاهبرداری از متقاضیان خرید ملک می‌شوند.

در پرونده کلاهبرداری که توسط وکیل کلاهبرداری در ونک و همکاری گروه وکلای مهر پیگیری شده است، پس از مشخص شدن موضوع، کلاهبرداران با ادعای داشتن ارتباطات در اداره های ثبت و ستاد اجرایی فرمان امام و دادگاه انقلاب، وعده رفع مشکلات ملک را در قبال دریافت مبالغ کلان داده و به این وعده نیز عمل نکردند.

شرایط پذیرش DBA و MBA در کانادا

کلاهبرداری از طریق جعل ویزا

پرونده مهم کلاهبرداری که در دادسرای ونک تهران، توسط وکیل کلاهبرداری در ونک، تعقیب و پیگیری شده است، پرونده کلاهبرداری از متقاضیان ویزای اروپا و کانادا است که متهم در فرودگاه مهرآباد تهران دستگیر شده است.

متهم با دریافت مبالغی از بیست تا پنجاه میلیون تومان و با جعل مدارک ویزای توریستی کانادا و اروپا از قبیل، گواهی اشتغال به کار، گواهی تمکن مالی و پرینت حساب، اسناد مالکیت و شغلی، سابقه بیمه و سایر مدارک مورد نیاز برای صدور ویزای توریستی کانادا، اقدام به جعل ویزای توریستی مالتیپل ۵ ساله کانادا می‌نمود.

کلاهبرداری از طریق تاسیس موسسه غیر مجاز کنکور

عده ای از مراجعین به دفتر وکیل پایه یک دادگستری در میدان ونک و همکاران گروه وکلای مهر، با توجه به فریب از موسسات مدعی برگزاری دوره های تضمینی کنکور و با ادعای اینکه با داشتن آشناهایی در سازمان سنجش آموزش کشور، امکان کمک جهت قبولی در آزمون کنکور سراسری را دارند.

خواهان طرح شکایت کیفری از موسسات آموزشی غیر مجاز در میدان ونک بوده اند که توسط وکیل کلاهبرداری ونک مورد پیگیری و حصول نتیجه قرار گرفت.

معرفی دفتر وکیل کلاهبرداری در ونک

دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک و قاضی سابق دادگستری در میدان ونک تهران، آماده پذیرش عزیزان در موضوعات کلاهبرداری در ونک، وکیل خانواده در ونک، وکیل طلاق توافقی در ونک، وکیل دعاوی ملکی ونک، وکیل جرایم پزشکی ونک، وکیل جرایم اقتصادی ونک، می باشد.

جهت انتخاب و معرفی وکیل کلاهبرداری در ونک، وکیل و مشاور حقوقی خوب در میدان ونک، وکیل طلاق توافقی در ونک، وکیل ملکی ونک، مشاوره با وکیل تلفنی ونک، مشاوره با وکیل آنلاین ونک و وکلای متخصص موسسه حقوقی مهرپارسیان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

وکیل در فرمانیه

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

دپارتمان حقوق کیفری گروه وکلای مهر

 

 

۵/۵ - (۲۳ امتیاز)

۲ دیدگاه

  • سلام

    مطابق ماده ۲ قانون مجازات اشخاصی که مال غیر را به عوض مال خود معرفی می‌کنند، شرط تحقق بزه انجام عملیاتی نسبت به آن مال است. در مواردی که فرد ملک را به عنوان وثیقه معرفی و توقیف شده است، آیا برای تحقق بزه باید عملیاتی مانند به مزایده گذاشتن مال تحقق یافته باشد یا صرف توقیف به عنوان عملیات مذکور تلقی می‌شود؟

    • سلام و عرض احترام
      توقیف ملک پس از معرفی آن از سوی محکوم علیه یا مدیون یا ضامن ویا کفیل به عنوان ملک خود، مشمول عبارت «و عملیاتی نسبت به آن مال شده باشد» مذکور در ماده ۲ قانون مجازات اشخاصی که مال غیر را به عوض حال خود معرفی می‌نمایند مصوب ۱۳۰۸ خواهد بود و به صرف توقیف سند ملک در اداره ثبت اسناد و املاک و پیش از شروع عملیات مزایده، جرم موضوع این ماده محقق شده است.

      دفتر وکالت محمد رضا مهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *