وکیل مهاجرت کرمانشاه

وکیل مهاجرت کرمانشاه

وکیل مهاجرت کرمانشاه


امروز با معرفی وکیل مهاجرت کرمانشاه و همچنین بررسی بعضی از راههای مهاجرت آسان با شما خواهیم بود.

یافتن صحیح ترین راه مهاجرت برای هر خانواده ای با شرایط موجود آن خانواده مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت بهترین تصمیم که می‌تواند حتی انصراف از مهاجرت باشد را برای شخص رقم خواهد زد.

آیا از متقاضیان مهاجرت به سایر کشورها تاکنون پرسیده اید که هدفشان از مهاجرت چیست؟ چه زاد و توشه ای برای مهاجرت به کشورهای دیگر اندوخته اند؟ آیا در کشور خودشان توان پیشرفت داشته و انسان موفقی بوده اند؟ بررسی این گونه سوالات که در مشاوره های مهاجرتی بهترین وکیل و مشاور حقوقی مهاجرت در ایران، همکار گروه وکلای مهر و موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان، انجام شده است، مشخص نموده که بسیاری از متقاضیان مهاجرت، هیچ ایده ای برای ادامه مسیر مهاجرت ندارند.

موسسه حقوقی مهر پارسیان با توکل به خدای مهربان، و با همکاری متخصصین حقوق مهاجرت در ایران و سایر کشورها با رصد کردن شرایط شما، بهترین راه حل را ارائه خواهد نمود.

نکات مهم در معرفی وکیل مهاجرت کرمانشاه

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای جستجوی وکیل مهاجرت در کرمانشاه و تماس با وکیل مهاجرت کرماشناه چه اقداماتی لازم است؟

آیا موسسات مهاجرتی که بدون مجوز و دفتر معتبر در ایران فعالیت می‌کنند قابل اعتماد هستند؟

چند درصد از پرونده های مهاجرتی وکیل مهاجرت کرمانشاه به نتیجه رسیده است؟

دفتر معتبر مهاجرتی در شیراز

آیا دریافت اقامت دائم کشور دیگری بدون پرداخت هزینه های گزاف امکان پذیر است؟

[/stextbox]

 

بهترین راه مهاجرت و بهترین کشور برای مهاجرت در ۲۰۱۹

یکی از بهترین راههای مهاجرت و بهترین کشور برای مهاجرت در سال ۲۰۱۹، مهاجرت تحصیلی به کشور پهناور کانادا است.

کشور کانادا خود به تنهایی به وسعت یک قاره بوده و جمع شدن بسیاری از امکانات رفاهی و امنیتی و همچنین وجود امکانات زیر ساختی اعم از تحصیل رایگان برای شهروندان و دارندگان کارت اقامت دائم، پایین بودن تعدادا بیکاران در کانادا و همچنین قدرت سیاسی، این کشور را به مقصدی جذاب برای کتقاضیان مهاجرت بدل نموده است.

فواید تحصیل فرزندان در کانادا برای والدین

یکی از مسیرهای مهاجرتی که ما پیشنهاد می‌دهیم این است که برای تحصیل فرزند خود در کانادا اقدام نموده و یکی از والدین نیز همزمان و به عنوان همراه، ویزای ۵ ساله مالتیپل دریافت کرده و برای مهاجرت به کانادا مهیا شود.

البته برای والد دیگر هم می‌شود  ویزای توریستی را اخذ نمود.

درست است که ویزای والدین ویزای ویزیتوری بوده و امکان کار و تحصیل با این ویزا وجود ندارد، حال سوال اینجاست که چگونه می توان این شرایط را به اقامت تبدیل کرد؟

اگر فرزند شما در کانادا مشغول به تحصیل در مقاطع ابتدایی یا دبیرستان باشد و شما نیز به عنوان ویزیتور همراه ایشان در کانادا باشید، اگر در کالجی پذیرش بگیرید، احتمال گرفتن ویزای تحصیلی برای شما بالاتر می رود.

شما می‌توانید در ابتدا برای یک دوره زبان کوتاه مدت (کمتر از ۶ ماه) اقدام کرده و پس از آن با اخذ تاییدیه گذراندن دوره زبان، برای یکی از دانشگاه ها و یا کالج ها اقدام نمایید.

تحصیل در آلمان

اگر ویزای تحصیلی خود را دریافت کنید و بعنوان مثال یک دوره یک و نیم ساله فوق لیسانس را در کانادا بخوانید و یا یک دوره تخصصی در کالج تحصیل نمایید، به راحتی می‌توانید پس از آن با توجه به روش های موجود برای فارغ التحصیلان دانشگاه های کانادا، برای اقامت خود اقدام نمایید.

امتیازات ویزای دانشجویی کانادا برای فرزندان

ضمنا وقتی دانشجو می‌شوید دو امتیاز مثبت برای شما فراهم می‌شود:

تحصیل فرزند شما رایگان می‌شود.

امکان گرفتن ویزای کار بدون محدودیت برای همسر شما نیز فراهم می گردد.

و این یعنی همسر شما اگر بتواند کار تخصصی پیدا کند، عملا مسیر مهاجرت برای شما هموارتر خواهد شد.

با توجه به شرایط گفته شده تحصیل فرزند شما در کانادا می تواند به عنوان یک پل عمل نموده و شرایط مطلوب تری را برای اخذ اقامت دائم شما فراهم نماید.

دفتر وکیل مهاجرت کرمانشاه

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری مهاجرت کرمانشاه، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت کرمانشاه، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به کانادا و استرالیا در کرمانشاه، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

شماره تماس وکیل مهاجرت کرمانشاه

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

۳/۵ - (۱۰ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *