وکیل قتل عمد تهران

وکیل قتل عمد تهران

وکیل قتل عمد تهران


امروز با موضوع وکیل قتل عمد تهران با شما خواهیم بود.

تجربه عملی پرونده قتل عمدی که در سال ۱۳۹۴ توسط دختر پدر کش انجام شده و در سال ۹۷ کشف شد، یکی از جالبترین پرونده‌های قتل عمد است که توسط وکیل قتل عمد تهران، همکار موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با همراهی برترین وکیل کیفری تهران، به انجام رسیده است.

چگونه پرده از راز قتل عمد پدر توسط دختر پس از سه سال برداشته شد؟

در ۱۴ فروردین سال ۹۴ و به دنبال، فوت مادر خانواده‌ای نسبتا مرفه در شهرک غرب تهران، با نقشه و طرح قبلی، تنها دختر خانواده با همراهی همسر خود، با وعده پرداخت مبلغ هنگفتی از ارثیه پدری و مادری، راننده و پیشکار خود را تحریک نموده تا با قتل پدر، به ثروت پدر دست یابند.

این نقشه شوم در سحرگاه ۱۴ فروردین ۹۴ در خانه ویلایی پدر در شهرک غرب عملی شده و راننده قاتل به همراه برادرش که مرتکب جنایت پدرکشی شده بودند با دریافت مبالغی، اقدام به شروع زندگی مخفیانه می‌نمایند.

دختر پدرکش، با خیال راحت و آسوده، با فروش اموال پدر روزگار خوشی را می‌گذراند و غافل از اینکه خون به ناحق ریخته پدر روزی دامن وی را خواهد گرفت، با زیاده خواهی قاتلین پدر و اخاذی توسط آنها مواجه گشت.

اعاده دادرسی از رای داوری

قاتلین جهت برملا شدن راز قتل پدر چه کردند؟

یکی از قاتلین به هویت ر. ش با تهیه فیلم ویدئویی اعتراف به قتل عمد، و ارسال آن به گوشی تلفن همراه دختر پدرکش، درخواست مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان در قبال سکوت و لو ندادن موضوع قتل نمود و با همکاری شخصی که با جعل عنوان سرهنگ اداره آگاهی، مدعی کمک به ایشان شده بود و با نام مستعار سرهنگ ه وجوه درخواستی را توسط برادر قاتل و همدست، از خانم م دریافت نمودند.

در ادامه قاتلین بازهم درخواست پول نمودند و دختر پدرکش جهت انتخاب وکیل قتل عمد تهران به گروه وکلای مهر مراجعه نمود.

با توجه به حساسیت موضوع، برترین وکلای کیفری تهران، با هدایت و مشاوره محمدرضا مهری سرپرست گروه وکلای مهر، با طرح شکایت اخاذی به دادسرا مراجعه نمودند و با دریافت دستور دستگیری متهمین و قرار صوری جهت دستگیری، متهمین به ارتکاب قتل عمدی به دستور و معاونت خانم م اعتراف نموده و به این ترتیب راز قتل پدر پس از ۳ سال از پرده برون افتاد.

تکلیف پرونده قتل عمدی پدر چه خواهد شد؟

با توجه به اینکه تنها ولی دم این پرونده پسری است که در فرانسه مشغول طبابت است و با وردو خود در سال ۹۴ به ایران، مانع کالبد شکافی پدر شده و از دوستان پزشک خود گواهی فوت را به فوریت دریافت نمود تا قتل پدر در خانه را به سکته قلبی تبدیل نماید، احتمال طرح شکایت و درخواست قصاص نفس برای خواهری که قاتل پدر است، منتفی است و از باب جنبه عمومی جرم، مجازات زندان در انتظار دختر و همدستان وی خواهد بود.

وکیل شکایت از پزشک عمل دماغ

برای طرح شکایت قتل عمد در تهران و آدم ربایی در تهران به کدام دادسرا مراجعه کنیم؟

دادسرای ناحیه ۲۷ تهران با عنوان دادسرای جرایم جنایی تهران، به پرونده های مفقودی اشخاص، خودکشی، قتل عمد، آدم ربایی و جرایم خشن رسیدگی می‌کند.

برای رسیدن به دادسرای جنایی تهران، می‌توان با اتوبوسهای سه راه آذری در میدان انقلاب یا میدان آزادی به سه راه آذری رفته و پس از طی طریق ۲۰۰ متری به دادسرای جنایی تهران برسید.

انتهای بزرگراه یادگار امام جنوب نیز شما را به دادسرای جنایی تهران خواهد رساند.

معمولا پرونده های دادسرای جنایی تهران برای تحقیقات تکمیلی و پلیسی و دستگیری مجرمین، به اداره پلیس آگاهی شاهپور تهران ارجاع می‌شود تا پس از بررسی کارآگاهان زبده اداره آگاهی، به دادسرا بازگردانده شود.

دفتر وکیل قتل عمد تهران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت انتخاب و معرفی وکیل قتل عمد در تهران، وکیل و مشاور حقوقی خوب در پرونده قتل عمد تهران، وکیل آدم ربایی تهران، وکیل سرقت تهران، مشاوره با وکیل تلفنی قتل عمد تهران، مشاوره با وکیل آنلاین قتل در تهران، در ساعات اعلامی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس دفتر وکیل قتل عمد تهران

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

دپارتمان حقوق کیفری گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *