وکیل چک در تهران

وکیل چک در تهران

وکیل چک در تهران


امروز با موضوع وکیل چک در تهران با شما خواهیم بود.

تغییرات قانون صدور چک در ایران، با صدور بخش‌نامه و آیین‌ نامه‌های چندین باره، به معضلی جهت مطالبه و وصول چکهای برگشتی تبدیل شده است.

اما تغییرات قانون جدید چک در سال 97، این وعده را می‌دهد که وصول چک برگشتی آسانتر شده و با توجه به تغییرات گسترده و تسهیل مطالبه وجه چک، امکان صدور چکهای بلامحل توسط افرادی که حتی در بانکهای دیگر حساب جاری یا سپرده دارند، به حداقل برسد.

بهترین وکیل چک برگشتی در تهران، همکار گروه وکلای مهر، اقدام به بررسی عملی تغییرات قانون صدور چک سال 97 نموده و با تنظیم نمونه دادخواست منطبق با قانون جدید چک، موارد تقاضای صدور برگ اجراییه برای کل وجه چک و یا بخشی که کسری موجودی داشته است و همچنین نحوه مطالبه حق الوکاله وکیل در پرونده چک برگشتی و خسارات دادرسی را تشریح نموده است.

نکات مهم در معرفی وکیل چک در تهران منطبق با قانون جدید صدور چک

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

آیا تقاضای صدور برگ اجراییه طبق قانون جدید صدور چک 97 نیاز به تقدیم دادخواست دارد؟

مرجع صالح برای تقدیم درخواست اجراییه طبق قانون جدید صدور چک کدام دادگاه است؟

معیارهای انتخاب وکیل چک در تهران، بر اساس آخرین تغییران قانون صدور چک چیست؟

جستجوی وکیل پایه یک دادگستری تهران و متخصص وصول و مطالبه چک برگشتی چگونه انجام می‌شود؟

[/stextbox]

 

نحوه تنظیم دادخواست صدور برگ اجرایی منطبق با قانون چک 97

مرجع صالح برای تقاضای صدور اجراییه طبق قانون چک 97، دادگاه حقوقی محل برگشت شدن چک است و برای شروع به رسیدگی دعاوی در دادگاه حقوقی، حتما تقدیم دادخواست ضرورت دارد.

تامین دلیل مشارکت در ساخت

دفاتر خدمات قضایی تهران و مراکز استانها، نسبت به پذیرش درخواست صدور برگ اجرایی چک بلامحل، بر اساس قانون جدید صدور چک اقدام نموده و با تکمیل پرونده، توسط معاونت ارجاع به یکی از شعب دادگاه حقوقی ارجاع خواهد شد تا در صورت انطباق با قانون جدید صدور چک، نسبت به صدور برگ اجرایی اقدام نماید.

نمونه دادخواست منطبق با قانون جدید صدور چک 97 که توسط وکیل چک در تهران تهیه شده است:

خواهان: مشخصات خواهان که دارنده چک برگشتی و یا انتقال گیرنده چک برگشتی است در این قسمت درج می‌شود.

خوانده: مشخصات صادر کننده چک و یا صاحب حساب یا هر دو نفر آنها (ماده51 و 52 قانون آیین دادرسی مدنی).

وکیل یا نماینده قانونی: مشخصات وکیل چک در تهران یا سایر شهرها( در صورتی که درخواست توسط وکیل دادگستری ارائه می‌شود).

تعیین خواسته و بهای آن: تقاضای صدور برگ اجراییه نسبت به کل مبلغ چک و یا میزان کسری موجودی، به مبلغ………….. ریال، موضوع عدم کفایت موجودی چک شماره…….مورخ…. عهده جاری……….. بانک………….با احتساب کلیه هزینه‌های قانونی، حق الوکاله وکیل و هزینه دادرسی.

دلایل و منضمات: کارت ملی خواهان و گواهی ثبت نام در ثنا- وکالت نامه وکیل پایه یک دادگستری. تصویر مصدق چک و گواهی عدم پرداخت چک.

ریاست محترم دادگستری شهرستان———- مجتمع قضایی———دادگاه عمومی بخش——-

با سلام و احترام با اختیار حاصل از وکالتنامه ملصق به تمبر مالیاتی وکیل، در شرح خواسته، به دلایل برشمرده در ستون فوق، درخواست ذکر شده در ستون خواسته، با توجه به قانون چک 97، درخور پذیرش حضرتعای خواهد بود و تقاضای رسیدگی از طرف موکل را دارم:

تجدید نظرخواهی

اول: چک شماره ذکر شده در ستون خواسته، به دلیل کسری موجودی، منجر به صدور گواهی عدم پرداخت شماره—— در تاریخ—— از بانک——– شعبه——– شده است.

دوم: به استناد قانون جدید صدور چک که اشعار می‌دارد، در صورتی که وصول وجه چک، در متن آن مشروط به تحقق شرطی نشده باشد، قید تضمینی بودن چک بابت انجام معامله و یا عمل به تعهدی، در متن چک نیامده باشد، دستور عدم پرداخت وجه چک قبل از ارائه به بانک، صادر نشده باشد و با جمع این شرایط، چک برگشتی قابلیت درخواست صدور اجراییه بدون طرح دعوا را دارد، لذا با اجازه حاصل از ماده 23 قانون چک سال 97 رسیدگی به درخواست صدور برگ اجرایی، جهت وصول وجه چک، به شرح ستون خواسته مورد تقاضاست.

با احترام مجدد- وکیل خواهان

دلایل انتخاب وکیل چک در تهران برای صدور اجراییه

– تشخیص امکان ارائه درخواست صدور برگ اجرایی و تعقیب عملیات اجرایی با بررسی موضوع.

– تشخیص مرجع صالح جهت تقدیم درخواست صدور برگ اجرایی.

– امکان مطالبه حق الوکاله وکیل وکلیه خسارات قانونی طبق برگ اجراییه.

– تهیه و تنظیم درخواست‌هایی که در جریان صدور برگ اجرایی مورد نیاز دادگاه است.

معرفی وکیل چک در تهران

موسسه حقوقی مهر پارسیان، جهت تسهیل در مراجعه آحاد افراد جامعه در دسترسی به وکیل دادگستری تاسیس شده و با تشکیل گروه وکلای مهر، گامی نوین جهت مشاوره حقوقی ارزان و با کیفیت، قبول دعاوی حقوقی و کیفری و انجام موضوع با کیفیت مطلوب، سیستم یکپارچه مدیریت پرونده‌های قضایی از ابتدا تا انتها، خدمات قابل قبولی را در حوزه معرفی وکیل چک برگشتی در تهران و سایر شهرها ارائه نموده است.

نمونه پرونده ابطال سند رسمی

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

09120067665

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *