وکیل کلاهبرداری در شهرری

وکیل کلاهبرداری در شهرری

وکیل کلاهبرداری در شهرری


امروز با معرفی وکیل کلاهبرداری در شهرری با شما هستیم.

بافت قدیمی و سنتی شهرری در جنوب تهران به همراه ورود مهاجرین بسیار زیاد به منطقه شهرری تهران که سابقه، به عنوان یکی از مناطق تهران و به عنوان منطقه ۲۰ تهران شناخته می‌شد، حاشیه نشینی مهاجرین ایرانی از استانهای دیگر و مهاجرین افغانی در شهرری و وجود ظرفیت‌های بسیار زیاد مالی و اقتصادی در قطب کشاورزی و گردشگری مذهبی استان تهران، باعث بروز بعضی جرایم اقتصادی در شهرری شده است.

کلاهبرداری اینترنتی و کلاهبرداری در فضای مجازی که این روزها، آمار بیشترین میزان جرایم مالی در حوزه کلاهبرداری را شامل می‌شود، در دادسرای عمومی و انقلاب شهرری نیز، با دارا بودن بیشترین فراوانی در این حوزه، پیشتاز است.

شهرستان ری به عنوان یکی از شهرستانها استان تهران، دارای دادگستری مستقل و دادسرای عمومی و انقلاب و همچنین فرماندهی نیروی انتظامی، مشتمل بر پلیس پیشگیری، پلیس فضای تبادل اطلاعات(پلیس فتا)، پلیس آگاهی، و سایر بخش‌های انتظامی، در معیت دادسرای شهرری مشغول فعالیت هستند.

نکات مهم در معرفی وکیل کلاهبرداری شهرری

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

ویژگیهای وکیل کلاهبرداری در شهرری که باعث انتخاب وی به عنوان وکیل می‌باشد، چیست؟

مشاوره حقوقی با وکیل کلاهبرداری در شهرری چگونه امکان پذیر است؟

خدمات گروه وکلای مهر در معرفی وکیل کلاهبرداری در شهرری چیست؟

[/stextbox]

 

مهم ترین پرونده‌های کلاهبرداری در شهرری

بنا به اظهارات رئیس دادگستری شهرری، جرائم سرقت‌های خرد؛ مانند سرقت لوازم اتومبیل، کیف قاپی و سرقت گوشی تلفن همراه، سرقت‌های کوچک از منازل، در رده اول جرایم، حمل و نگهداری مواد مخدر در رده دوم و کلاهبرداری در رده سوم جرایم رسیدگی شده در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ری می‌باشد.

وکیل کیفری خیابان وزرا

کلاهبرداری از طریق سایت‌های غیر مجاز همسریابی

سایت‌ها و کانال‌های تلگرامی همسریابی و یا صفحات اینستاگرام فعال در زمینه ازدواج موقت و صیغه، از مراکزی هستند که به دلیل عدم مراجعه شکات به دادسرا و پلیس فتا به دلیل ترس از آبرو، مشغول کلاهبرداری از متقاضیان اینگونه خدمات غیر قانونی هستند.

آمار بالای شکایت از سایت‌های همسریابی، بیانگر این واقعیت است، که عدم پایبندی به اصول اخلاقی در خانواده‌ها، دست کلاهبرداران را برای اخاذی و ارتکاب جرایم مالی، باز گذاشته است.

کلاهبرداری اینترنتی

فعالیت شرکت‌های هرمی با توجه به وضعیت بد اقتصادی و بیکاری جوانان در جامعه، گسترش یافته و جوانان به امید پولدار شدن یک شبه، با عضویت در اینگونه سایت‌ها و شرکت‌ها اقدامات مجرمانه این کلاهبرداران را تسهیل می‌نمایند.

فروش و انتقال مال غیر

جرم فروش و انتقال مال غیر، یکی از جرایم در حکم کلاهبرداری، یکی از شایع ترین انواع کلاهبرداری در ایران است که سالانه پرونده‌های متعددی را به دستگاه قضایی ایران تحمیل نموده است.

یکی از مهم ترین پرونده‌های دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ری هم پرونده‌های فروش و انتقال مال غیر است.

کلاهبرداری از طریق جعل عنوان

جعل عنوان وکیل، جعل عنوان قاضی، جعل عنوان پزشک و همچنین جعل عنوان و سمت مقامات دولتی و ادعای انتساب به مسئولین حکومتی و کلاهبردرای از طریق جعل عنوان و امیدوار نمودن متقاضی به امور واهی و بردن مال وی نیز شیوه‌ای از روش‌های رایج کلاهبرداری محسوب می‌شود.

نحوه طرح و پیگیری شکایت کلاهبرداری از طریق وکیل کلاهبرداری در شهرری

قبول شکایت کلاهبرداری از شخص شاکی و یا وکیل کلاهبرداری در شهرری، در دادسرای عمومی و انقلاب شهرری امکان پذیر است.

وکیل جرایم رایانه ای ونک

پس از ارجاع پرونده کلاهبرداری به پلیس آگاهی شهرستان ری، تحقیقات پلیسی به دستور دادستان و یا بازپرس رسیدگی کننده آغاز شده و با احراز وقوع جرم کلاهبرداری، دستور احضار متهم داده خواهد شد.

برای طرح شکایت کیفری کلاهبرداری، نیازی به حضور در دفاتر خدمات قضایی نیست و اینگونه شکایات مستقیما به دفتر دادستان ارائه خواهد شد.

معرفی وکیل کلاهبرداری در شهرری

با توجه به اینکه موضوعاتی مانند کلاهبرداری، خیانت در امانت، جعل و استفاده از ستد مجعول و جرایم اقتصادی، مستلزم مشاوره با وکیل متخصص کیفری می‌باشد، مشاوره حقوقی با بهترین وکیل دادگستری در تهران و همکار گروه وکلای مهر به عزیزان پیشنهاد می‌شود.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری در شهرری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری شهرری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

۵/۵ - (۴۲ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *