وکیل چک در مشهد

وکیل چک در مشهد

وکیل چک در مشهد


امروز با موضوع وکیل چک در مشهد با شما خواهیم بود.

تغییرات گسترده قانون چک و بخشنامه‌های صادر شده از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شورای پول و اعتبار، همچنین مصوبه سران سه قوه در راستای تفویض اختیارات از سوی مقام معظم رهبری جهت تنظیم و نظارت بر اوضاع اقتصادی جامعه که با انتقال سرمایه‌های کشور به آن سوی مرزها، با دلال بازی و سفته بازی، جهت ضربه زدن به نظام اقتصادی ایران، در راستای تحریم‌های اعمال شده از سوی آمریکا، شرایطی را در بازار ایران حاکم نموده است که اعتماد به معامله با چک، تا حد زیادی از بین رفته است.

عزیزان و همراهان موسسه حقوقی مهر پارسیان و گروه وکلای مهر در مشهد، بارها تقاضای افتتاح شعبه‌ای از دفتر وکالت گروه وکلای مهر در مشهد، بوده‌اند که بنا به دلایلی تاکنون این امر محقق نشده است.

اما با تصمیم گیری مدیران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، مقرر شد با معرفی بهترین وکیل چک در مشهد، پس از مشاوره با محمدرضا مهری، سرپرست گروه وکلای مهر و قاضی سابق دادگستری، این خواسته عزیزان محقق شود.

در ادامه مختصری از آخرین تغییرات قانون چک، که توسط وکیل چک در مشهد و همکار گروه وکلای مهر تهیه شده است، جهت مطالعه منتشر خواهد شد.

بهترین موسسه حقوقی شمال تهران

نکات مهم و قابل طرح در معرفی وکیل چک در مشهد

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در مراجعه به دفتر وکیل چک در مشهد برای عقد قرارداد وکالت چه نکاتی باید رعایت شود؟

جستجوی وکیل چک در مشهد در سایت کانون وکلای خراسان چگونه امکان پذیر است؟

خدمات گروه وکلای مهر در معرفی وکیل چک در مشهد چیست؟

ویژگیهای وکیل خوب چک در مشهد برای انتخاب وی چیست؟

[/stextbox]

 

آخرین تغییرات در صدور چک تضمین شده بانکی

شرایط صدور چک تضمین شده

برای صدور چک تضمین شده بانکی، در هر یک از شعب بانکها در سراسر کشور، لازم است مشخصات متقاضی درخواست صدور چک تضمین شده، مشخصات کامل شخصی که مستحق دریافت وجه چک تضمین شده است، (گیرنده)، شماره سریال چک، مبلغ و علت درخواست چک بانکی ضمین شده، در فرم مخصوص تکمیل شود.

مشخصات گیرنده و جه چک بانکی

نامو نام خانوادگی اشخاص حقیقی و شماره ملی، نام اشخاص حقوقی به همراه شناسه ملی، شماره فراگیر اتباع خارجی، به عنوان مشخصات گیرنده وجه چک، باید در فرم مخصوص ثبت شود.

شرایط وصول مبلغ چک بانکی

قبل از بخشنامه بانک مرکزی و اعلام محدودیت ها و تغییراتی در نحوه صدور و انتقال چک تضمین شده بانکی، امکان انتقال این چکها، بدون درج مشخصات وجود داشت و آورنده چک تضمین شده بانکی، به شعبه محل صدور، در مواردی که پرداخت فقط در شعبه محل صدور تعیین شده بود، و یا تمامی شعب، در صورتی که محل پرداخت همه شعب بانک تعیین شده بود، امکان وصول وجه چک را داشت.

اما با بخشنامه جدید، نام گیرنده در چک قید شده، و فقط گیرنده چک یا وکیل قانونی و رسمی وی حق برداشت و نقد کردن چک را خواهد داشت.

وکیل حقوقی شمال تهران

شرایط انتقال چک و ظهر نویسی چک تضمین شده

تغییر بعدی نیز به گونه‌ای که در بالا به آن اشاره شد، عدم امکان انتقال چک تضمینی از طریق ظهرنویسی است.

شرایط ابطال چک تضمین شده

متقاضی صدور چک تضمین شده بانکی، وکیل و قائم مقام قانونی وی، امکان درخواست ابطال چک بانکی را از بانک صادر کننده دارد.

در موارد اختلافی و جلوگیری ذینفع از ابطال چک تضمین شده، نیاز به مراجعه به دادگاه وجود دارد.

چک‌های تضمین شده و بانکی که قبل از این بخشنامه صادر شده‌اند چه تکلیفی دارند؟

از تاریخ ابلاغ این بخشنامه از ۱۰ آذر۹۷ دارندگان چکهای بانکی به مدت یکماه فرصت دارند، تا با مراجعه به بانک نسبت به وصول وجه چک بانکی یا واریز به حساب اقدام نمایند.

واضح است که با انقضای این مهلت، چک از درجه اعتبار ساقط است و نیاز به اقدام قضایی جهت وصول وجه چک، ضروری به نظر می‌رسد.

معرفی وکیل چک در مشهد

همانگونه که در صدر این نوشتار مطالعه فرمودید، گروه وکلای مهر با انتخاب وکیل همکار در مشهد، و به ویژه وکیل چک در مشهد، تمامی اقدامات لازم را جه مشاوره حقوقی درباره شرایط صدور چک و نحوه وصول چک، با همراهی مدیران موسسه حقوقی مهر پراسیان در صورت لزوم انجام خواهد داد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت انتخاب و معرفی وکیل چک در مشهد، وکیل و مشاور حقوقی خوب در مشهد، وکیل طلاق توافقی در مشهد، وکیل ملکی مشهد، مشاوره با وکیل تلفنی در مشهد، مشاوره با وکیل آنلاین در مشهد، در ساعات اعلامی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

وکیل چک غرب تهران

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

دپارتمان اسناد تجاری گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *