وکیل کلاهبرداری بروجرد

وکیل کلاهبرداری بروجرد

وکیل کلاهبرداری بروجرد


آیا شما هم به دنبال وکیل کلاهبرداری بروجرد هستید؟

مراجعه بسیاری از عزیزان به دفتر گروه وکلای مهر تهران، جهت استخدام وکیل کلاهبرداری بروجرد و سایر شهرهای ایران، موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان را بر آن داشت تا با عقد قرارداد با وکلای متخصص کیفری و وکیل کلاهبرداری بروجرد و سایر شهرهای استان لرستان، اقدام به ارائه خدمات تخصصی حقوقی و کیفری به هم وطنان عزیز نماید.

مطالب کاربردی درباره جرایم کلاهبرداری و جرایم در حکم کلاهبرداری، در سایت گروه وکلای مهر برای مطالعه عزیزان قرار خواهد گرفت تا در صورت نیاز به وکیل کلاهبرداری در بروجرد و سایر شهرهای ایران، پس از مشاوره تخصصی جرم کلاهبرداری با بهترین وکیل کلاهبرداری در ایران، در صورت صلاحدید نسبت به معرفی وکیل کلاهبرداری در بروجرد اقدام شود.

در این مقاله به یکی از مصادیق جرم کلاهبرداری و جرایم در حکم کلاهبرداری با عنوان تظاهر به وکالت بدون داشتن پروانه وکالت توسط موسسات حقوقی غیر مجاز خواهیم پرداخت. وکیل کلاهبرداری در بروجرد و همکار گروه وکلای مهر پاسخگوی سوالات شما درباره جرایم کلاهبرداری و در حکم کلاهبرداری خواهند بود.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

آیا مدیر موسسه حقوقی که دارای پروانه وکالت نیست مجاز به ارائه مشاوره حقوقی و قبول وکالت است؟

در صورت برخورد با دلالانی که به نام وکیل پایه یک دادگستری اقدام به کلاهبرداری می‌کنند چه اقدامی متصور است؟

در صورت شکایت از شخص متظاهر به وکیل و دخالت در امر وکالت بدون پروانه وکالت، و عدم اثبات ان با چه عاقبتی روبرو خواهیم بود؟

دفتر وکیل کلاهبرداری در بروجرد چگونه قابل دسترسی است؟

کلاهبرداری

جستجوی وکیل کلاهبرداری بروجرد از کدام را ه انجام می‌شود؟

[/stextbox]

 

تظاهر به وکالت- مداخله در امر وکالت

اشخاصی که دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری نیستند و یا پروانه وکالت آنها معلق شده است، نمی‌توانند تحت هیچ یک از عناوین مشاور حقوقی یا مدیر موسسه حقوقی، تظاهر به امر وکالت دادگستری نمایند.

مجازات دخالت در امر وکالت، یک الی شش ماه حبس تادیبی خواهد بود.

افرادی که پروانه وکالت خود را تمدید نکرده باشند نیز مشمول حکم ماده 55 قانون وکالت خواهند بود.

جرم تظاهر به وکلت نیازی به حضور در محکمه ندارد و صرف اینکه شخص خود را به عنوان وکیل دادگستری معرفی نماید، برای محکومیت وی کفایت می‌کند.

تفاوت جرم کلاهبرداری با تظاهر به وکالت

با توجه به اینکه عنوان مجرمانه خاصی برای متظاهر به امر وکالت در ماده 55 قانون وکالت وجود دارد، این جرم در حکم کلاهبرداری محسوب نمی‌شود.

فریفتن شخص به امور واهی مانند اینکه شخص اعم از وکیل یا غیر وکیل، خود را منتسب به مقمات رسمی کشور معرفی نماید و یا خود را دارای اختبیارات و امکانات موهومی معرفی نمیاد، یا از عواقب امری وی را بترساند و مالی از این راه تحصیل کند، تحت شرایط خاصی مشمول جرم در حکم کلاهبرداری خواهد بود.

اما با توجه به اصل تفسیر مضیق قوانین کیفری به نفع متهم، مشمول کلاهبرداری دانستن تظاهر به وکالت کمی سخت به نظر می‌رسد.

 

دریافت وجه اضافه از موکل در حکم کلاهبرداری

یکی از جرایم در حکم کلاهبرداری، دریافت وجه اضافه بر قرارداد و یا دریافت وجه بدون قرارداد از موکل می‌باشد. اخذ سند پرداخت و یا نذر و هبه نیز مشمول همین حکم قرار گرفته است و قابل تعقیب در دادسرای عمومی محل وقوع جرم می‌باشد.

مجازات اخاذی و تهدید با چاقو

آیا صرف تظاهر به وکالت برای تحت تعقیب فرار گرفتن متهم کافی است؟

تفاوتی میان اینکه تظاهر به وکالت در دادگاه انجام شود و یا در خارج از دادگاه، شخص مرتکب جرم شود، وجود ندارد.

فقط معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری، حتی اگر ضرر و زیانی به کسی وارد نکند یا مالی تحصیل نکند هم جرم تظاهر در امر وکالت را محقق نموده است. رای شعبه 4 دادگاه تجدید نظر استان اردبیل هم موید نظر وکیل کلاهبرداری بروجرد در این گونه موارد است.

بنابراین تظاهر به امر وکالت دادگستری، بدون داشتن پروانه وکالت و دخالت در آن، اعم از این است که در دادگاه صورت گیرد یا خارج از دادگاه صورت پذیرد.

دفتر وکیل کلاهبرداری در بروجرد

جهت طرح هرگونه شکایت کیفری و یا شکایت کلاهبرداری در بروجرد و سایر شهرهای ایران، در صورت نیاز به مشاوره با وکیل متخصص جرایم کلاهبرداری و در حکم کلاهبرداری و همکار گروه وکلای مهر و معرفی وکیل کلاهبرداری بروجرد، با شماره های 88663927- 88663926- 88663925 دفتر مرکزی موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان تماس بگیرید.

پس از انجام مشاوره با برترین وکیل کلاهبرداری در ایران، وکیل کلاهبرداری بروجرد به شما معرفی خواهد شد.

دپارتمان حقوق کیفری گروه وکلای مهر

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *