وکیل کلاهبرداری مشهد

وکیل کلاهبرداری مشهد

وکیل کلاهبرداری مشهد


آیا شما هم به دنبال وکیل کلاهبرداری مشهد هستید؟

مطالب بسیار زیادی درباره شرایط تحقق جرم کلاهبرداری، تعریف کلاهبرداری طبق قانون مجازات اسلامی و قانون تشدید مجازات کلاهبرداری، ارتشا و اختلاس در فضای مجازی و سایت های حقوقی قابل مطالعه و جستجو است.

ضمن احترام به کلیه اساتید رشته حقوقی و وکلای متخصص کلاهبرداری در مشهد و سایر نقاط ایران، گروه وکلای مهر و موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با همکاری وکیل کلاهبرداری مشهد، و وکیل متخصص کیفری مشهد، مطالب کاربردی درباره جرم کلاهبرداری و همچنین معرفی وکیل کلاهبرداری مشهد، برای درج در سایت گروه وکلای تخصصی کلاهبرداری مهر تهیه نموده اند.

مشاوره

جهت مشاوره با وکیل کلاهبرداری مشهد و همکار گروه وکلای مهر در ساعات اعلامی با شماره های ۸۸۶۶۳۹۲۷- ۸۸۶۶۳۹۲۶- ۸۸۶۶۳۹۲۵ دفتر مرکزی گروه وکلای مهر با پیش شماره ۰۲۱ تماس گرفته و پس از طرح موضوع با وکیل کلاهبرداری مشهد و امکان قبول پرونده، نسبت به معرفی وکیل اقدام خواهد شد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

آیا از شرایط تحقق جرم کلاهبرداری و جرایم در حکم کلاهبرداری اطلاعی دارید؟

آیا نیاز به وکیل کلاهبرداری در مشهد دارید؟

چگونه می‌توان از مشاوره وکیل کلاهبرداری مشهد برخوردار شد؟

[/stextbox]

 

جرایم در حکم کلاهبرداری- انتقال مال غیر

در این مقاله به یکی از مصادیق جرایم در حکم کلاهبرداری، که انتقال و فروش مال غیر است، و همچنین نحوه اجرای حکم کیفری رد مال در محکومیت به کلاهبرداری از طریق انتقال مال غیر خواهیم پرداخت.

نمونه لایحه تجدیدنظر خواهی اتهام سرقت

طبق قانون، مجازات کلاهبرداری علاوه بر تحمل حبس برای کلاهبردار، پرداخت جزای نقدی و رد مال عنوان شده است. حال در صورتی که مجرم، در انتقال مال غیر با سند مجعول و بدون رضایت صاحب مال مرتکب کلاهبرداری شده باشد و دادگاه کیفری حکم به رد مال داده باشد، به واسطه انتقال سند رسمی به نام دیگران، حکم به رد مال چگونه قابل اجرا خواهد بود؟

وکیل کلاهبرداری مشهد و همکار گروه وکلای مهر به این سوال پاسخ می‌دهد.

در صورت صدور حکم به رد مال در کلاهبرداری ملکی و یا کلاهبرداری از طریق انتقال اتومبیل متعلق به دیگری، خریدار و انتقال گیرنده سند مالکیت ملک یا خودرو، که اطلاعی از خرید مال غیر توسط خود نداشته، صاحب مال، با سند رسمی شده است که ارکان شکلی سند، طبق قانون ثبت صحیح است.

در این صورت، شاکی و یا وکیل وی، لازم است تا با توجه به رای قطعی کیفری مبنی بر رد مال، دادخواست ابطال سند مالکیت خریداران بعدی و ایادی جدید را به دادگاه حقوقی ارائه نماید.

دادگاه حقوقی نیز با توجه به رای قطعی دادگاه کیفری، حکم به ابطال سند مالکیت جدید و اعاده به وضع سابق صادر خواهد نمود. برای دریافت خسارات و ضرر و زیان ناشی از جرم نیز امکان تقدیم  دادخواست مطالبه ضرر و زیان وجود دارد.

در صورت ابطال سند خریداری که از موضوع فروش مال غیر، مطلع نبوده، در پرونده های کلاهبرداری، وی به چه کسی مراجعه خواهد کرد؟

خریداری که از مال غیر بودن مبیع اطلاع داشته باشد، به عنوان خریدار مال غیر مشمول مجازات حبس و جزای نقدی خواهد بود.

وکیل مهاجرت میدان ونک

اما در صورتی که خریدار از موضوع مطلع نباشد، برای دریافت وجوه و مال خود، به کلاهبرداری که مال را از وی خریداری نموده است مراجعه خواهد نمود و با تقدیم شکایت کیفری و دادخواست مطالبه وجه و ضرر و زیان، نسبت به احقاق حق خود اقدام خواهد نمود. همچنین ایادی بعدی نیز هر کدام باید به ید ماقبل خود مراجعه نمایند.

دفتر وکیل کلاهبرداری مشهد

با توجه به تحخصصی بودن موضوعات کلاهبرداری و جرایم در حکم کلاهبرداری و امکان تضییع حقوق شاکی در پرونده های کلاهبردرای، لازم بودن مشاوره حقوقی با وکیل متخصص رخ می نماید.

علاوه بر اینکه ممکن است عده ای با تبانی یکدیگر اقدام به طرح شکایت کیفری کلاهبرداری در پرونده های حقوقی، جهت تحت فشار گذاردن بدهکار نمایند.

در صورت نیاز به وکیل کلاهبرداری در مشهد و سایر نقاط ایران، با دفتر مرکزی موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان به شماره های ۸۸۶۶۳۹۲۷- ۸۸۶۶۳۹۲۶- ۸۸۶۶۳۹۲۵ تهران تماس بگیرید تا در صورت نیاز، وکیل کلاهبرداری مشهد و سایر نقاط ایران برای دفاع در پرونده به شما معرفی شود.

دپارتمان کیفری گروه وکلای مهر

وکیل کلاهبرداری مشهد

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *