وکیل کلاهبرداری تضمینی

وکیل کلاهبرداری تضمینی

وکیل کلاهبرداری تضمینی


امروز با بررسی موضوع پر حاشیه وکیل کلاهبرداری تضمینی با شما خواهیم بود.

بر اساس قانون نحوه اخذ پروانه وکالت، عبارت وکیل تضمینی، تضمین اخذ نتیجه در پرونده، ادعای داشتن ارتباطاتی با قضات و کارکنان دستگاه قضایی و مواردی مشابه این گونه عناوین، خود می‌تواند کلاهبرداری از متقاضیان دریافت خدمات حقوقی و وکالت قلمداد شود.

اما چرا به وفور در سایت های حقوقی و فضاهای مجازی از قبیل کانال های تلگرامی وکلا و موسسات حقوقی، عبارت وکیل کلاهبرداری تضمینی دیده می‌شود و برخوردی با آنها صورت نمی‌پذیرد؟

کمی عمیق تر ببینیم

نگاهی عمیق به پرونده های افرادی که با دیدن عبارت قبول تضمینی و اخذ نتیجه تضمینی در پرونده های حقوقی به دفتر وکیل کلاهبرداری تضمینی مراجعه نموده اند، این واقعیت را روشن می‌سازد.

علاوه بر ارتکاب جرم توسط کلاهبرداران، این خود موکلین هستند که با تن دادن به شرایط غیر واقعی و طمع احقاق حق به طریق نادرست، در دام موسسات حقوقی کلاهبردار گرفتار شده اند.

با توجه به اینکه موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان، با همراهی وکلای مهاجرتی سایر کشورها، خدمات مشاوره حقوقی برای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت را ارائه می‌دهد، در فقدان نظارت دستگاه‌های متولی امر، شاهد فعالیت موسسات حقوقی و مشاوره ای کلاهبردار است.

این گونه موسسات که واژه مهاجرت تضمینی با کمترین قیمت، اخذ ویزای تضمینی اتریش، ادعای ارتباط با 700 دانشگاه در سراسر دنیا بدون ارائه نام و لیست دانشگاه‌ها و ارائه گواهی اخذ نمایندگی از دانشگاه ها، هستیم.

گروه وکلای مهرپارسیان در بررسی میدانی از متقاضیان وکیل کلاهبرداری تضمینی و وکیل مهاجرت تضمینی، اقدام به آسیب شناسی نموده و نتیجه آن قابل مطالعه می‌باشد.

طلاق توافقی در مشهد چقدر هزینه خواهد داشت؟

آیا وکیل کلاهبرداری می‌تواند نتیجه پرونده را در مراجع قضایی تضمین کند؟

تعهد وکیل نسبت به پرونده ای که وکیل آن است تعهد به وسیله است، به این معنی که وکیل همه تلاش خود را می‌کند که به نتیجه مطلوب و عادلانه برسد.

و تعهد به نتیجه یعنی تعهد به اینکه وکیل قطعا رأی به نفع موکل خود می‌گیرد امری مغایر با قانون و رفتار حرفه‌ای وکالت می‌باشد.

با مقدمه ذکر شده، پاسخ به این سوال منفی است.

تضمین نتیجه پرونده کلاهبرداری یا هر پرونده دیگری به طور حتم تخلف و جرم از سوی وکیل پایه یک دادگستری است.

حال اگر تضمین نتیجه پرونده کلاهبرداری یا هر پرونده حقوقی دیگری از جانب اشخاص غیر وکیل و موسسات حقوقی کلاهبردار انجام شود، علاوه بر تظاهر و مداخله در امر وکالت، خود نیز مرتکب کلاهبرداری شده اند.

چرا که تصمیم گیرنده در پرونده شخص قاضی رسیدگی کننده به پرونده است.

تضمین وکیل به پیگیری صحیح پرونده از طریق مجاری قانونی، امری پسندیده است و حتی می‌توان گفت از وظایف وکیل پایه یک دادگستری می‌باشد. ولی امکان تضمین نتیجه پرونده از نظر قانونی وجود ندارد.

آیا مشروط کردن اخذ حق الوکاله در صورت حصول نتیجه در پرونده کلاهبرداری جرم یا تخلف است؟

در بسیاری از موارد، طبق قرارداد بین وکیل و موکل، شرطی قید می‌شود که در صورت صدور حکم به نفع موکل، حق الوکاله وکیل پرداخت شود و در غیر این صورت حق الزحمه ای به وکیل تعلق نخواهد گرفت.

این موضوع منافاتی با قانون نداشته و اشکالی بر آن مترتب نیست. اما اگر وکیل در محکوم به (مالی که شخص نسبت به پرداخت آن محکوم شود) و مالی که از پرونده به دست خواهد آمد، شریک شود، مرتکب تخلف شده است و از نظر قانون ممنوع است.

وکیل در پرونده فروش نوزاد

ممکن است شرطی نیز در قرارداد پیش بینی شود که در صورت عدم اخذ نتیجه مطلوب و به نفع موکل، مابقی اقساط حق الوکاله از وی دریافت نشود. این شرط به انصاف و عدالت نزدیکتر است.

جهت شکایت از دلالان و به اصطلاح کار چاق کن ها به چه مرجعی باید مراجعه کنیم؟

در صورتی که اشخاص یا موسسات حقوقی با عبارت وکیل تضمینی کلاهبرداری، وکیل تضمینی چک و وکیل تضمینی طلاق توافقی یا موارد مشابه برخوردید، می‌توانید با نمایندگی حفاظت اطلاعات قوه قضاییه مستقر در همان مجتمع قضایی مطرح نمایید و یا با طرح شکایت در محل وقوع جرم موضوع را از طریق دادسرای محل پیگیری کنید.

دفتر وکیل کلاهبرداری تضمینی

وکلای همکار گروه وکلای مهر، نتیجه هیچ پرونده های را تضمین نخواهند کرد.

حتی در پرونده هایی که نتیجه آن از قبل مشخص است، مانند پرونده اخذ گواهی انحصار وراثت و یا تقسیم ارث، و یا حتی پرونده طلاق توافقی، امکان تضمین نتیجه وجود ندارد.

وکیل کلاهبرداری تضمینی عضو گروه وکلای مهر، عملکرد وکلای خود را در طرح درست پرونده و همچنین پیگیری مستمر پرونده تضمین خواهد نمود و در صورتی که بنا به هر دلیلی در پرونده نتیجه مطلوب موکل حاصل نشود، از دریافت مابقی حق الوکاله خودداری خواهد نمود.

در صورت نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل متخصص کلاهبرداری در ایران با شماره های 8863927- 88663926- 88663925، دفتر مرکزی موسسه حقوقی مهر پارسیان و در موارد اضطراری و تعطیل با شماره همراه 09120067665 تماس بگیرید.

دپارتمان حقوق کیفری گروه وکلای مهر

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *