وکیل کلاهبرداری در تجریش

وکیل کلاهبرداری در تجریش

وکیل کلاهبرداری در تجریش


امروز با موضوع وکیل کلاهبرداری در تجریش با شما خواهیم بود.

وقوع جرایمی مانند سرقت منزل، کلاهبرداری و جرایم در حکم کلاهبرداری و همچنین کلاهبرداری از دختران جوان، کلاهبرداری از متقاضیان خرید و فروش اینترنتی در مناطق یک تا سه تهران، از جرایم شایع مالی در این مناطق محسوب می‌شوند.

این جرایم توسط وکیل کلاهبرداری در تجریش و همکار گروه وکلای مهر، تعقیب شده و به نتیجه مطلوب رسیده‌اند.

با توجه به اینکه انعکاس موارد کلاهبرداری در تجریش و زعفرانیه، و اخبار مربوط به پرونده‌های کلاهبرداری توسط وکیل کلاهبرداری در تجریش در شبکه‌های اجتماعی گروه وکلای مهر اثرات مثبت و سازنده‌ای داشته است، بر آن شدیم تا مختصری درباره پرونده‌های مهم کلاهبرداری در تجریش و همچنین معرفی بهترین وکیل کلاهبرداری در تجریش را برای عزیزان به رشته تحریر در آوریم.

نکات مهم در معرفی وکیل کلاهبرداری در تجریش

اطلاعات مربوط به پرونده‌های مهم کلاهبرداری در تجریش و پیشگیری از کلاهبرداری چگونه امکان پذیر است؟

ویژگی های بهترین وکیل کلاهبرداری در تجریش چیست و دفتر وکیل کلاهبرداری در تجریش چگونه قابل جستجو است؟

آیا در پرونده‌های کلاهبرداری، نیازی به مشاوره و استخدام وکیل پایه یک دادگستری داریم؟

پرونده‌های مهم کلاهبرداری در تجریش

کلاهبرداری از جمله جرایم علیه اموال است که در آن شخصی با انجام اعمال متقلبانه و غیر واقعی موجب فریب و اغفال افراد می‌شود و در نتیجه مال و اموال افراد فریب خورده را می‌برد.

شرایط گذشت از قصاص چیست؟

در بین پرونده‌های کلاهبرداری در تجریش، کلاهبرداری اینترنتی از فروشندگان لوازم در سایت‌ها، کلاهبرداری از دختران جوان به بهانه ازدواج، کلاهبرداری از طریق ادعای داشتن اختیارات در مراجع قضایی از مراجعین به مجتمع قضایی عدالت در تجریش، از موارد مهم محسوب می‌شوند.

کلاهبرداری اینترنتی در تجریش

درج آگهی فروش لوازم در سایت دیوار، کافی بود تا کلاهبرداران با تماس با مالکین کالا و تنظیم قرار در ساعات غیر اداری و با مراجعه به درب منزل فروشندگان در منطقه یک تهران و با ادعای واریز وجه به حساب فروشنده از طریق درگاه موبایل بانک، رسید جعلی برای فروشنده ارسال نموده و اقدام به کلاهبرداری از مالباختگان نمایند.

کلاهبرداری از دختران جوان و پولدار به بهانه ازدواج

در پرونده دیگری در منطقه تجریش، خانمی پس از رویت آگهی پیش فروش خودروهای خارجی، به دفتر شرکت واقع در جردن مراجعه نمود.

مدیرعامل شرکت کاغذی، پس از تنظیم قرارداد فروش خودروی اپتیما با پنج میلیون پیش پرداخت و با دستیابی به شماره موبایل متقاضی، اقدام به خواستگاری از وی نمود.

با توجه به ادعای فرزند یکی از مسئولین ارشد نظامی و داشتن ارتباطات گسترده در سطح حاکمیت، ابتدا مبلغ ششصد میلیون تومان به بهانه سرمایه‌گذاری در بخش واردات خودرو و سپس چهارصد میلیون تومان به بهانه انجام امور اداری ملکی خانواده دختر نمود.

پس از دریافت این مبالغ به تلفن‌های دختر مالباخته و خانواده نامزد پاسخی نداد و مشخص شد که محل شرکت نیز اجاره‌ای بوده و با اجاره روزانه اتومبیل‌های لوکس اقدام به کلاهبرداری می‌نمودند.

البته در پرونده فوق، کلاهبردار و همدستان وی دستگیر شده و به موارد دیگری از کلاهبرداری نیز اعتراف نمودند.

وکیل خوب در تویسرکان

کلاهبرداری از متقاضیان دریافت وام

یکی دیگر از پروند‌های مهم کلاهبرداری، درج آگهی دریافت وام بدون ضامن در روزنامه‌هاست.

یکی از ارکان تحقق جرم کلاهبرداری، غیرواقعی بودن ادعاهای کلاهبردار می‌باشد.

در این روش قربانیان به محل شرکت‌های صوری (غیرواقعی) که عمدتا در مراکز مرفه شهر تاسیس شده‌اند، کشانده شده و مبالغی بین سه تا پنج میلیون تومان برای ثبت نام وام به شرکت‌های کلاهبردار پرداخت می‌نمودند.

کلاهبرداری از مراجعین به دادسرا و دادگاه در تجریش

شیوه دیگر کلاهبرداری در تهران و به ویژه درب ورودی دادگاه‌ها، پخش کارت و تراکت با عنوان دفتر وکیل کلاهبرداری در تجریش، دفتر وکیل طلاق توافقی در تجریش، دریافت حق الوکاله در پایان کار، وکالت تضمینی در پرونده‌ها، طعمه‌های خود را انتخاب نموده و با کشاندن آنها به موسسات حقوقی غیرمجاز و عقد قرارداد با دلالان و کارچاق کن‌ها، اقدام به کلاهبرداری از آنها می‌نمایند.

مزایای داشتن وکیل در پرونده کلاهبرداری

در صورتی که تحت هر یک از عناوین فوق و یا موارد مشکوک، با اشخاصی که با ظاهری فریبنده و شیک، اقدام به خریدهای اینترنتی و ادعای واریز وجه به صورت اینترنتی و یا پرداخت بعد از ارسال کالا می‌نمایند، با وکیل کلاهبرداری در تجریش و تهران مشاوره فرمایید.

در موارد بالا و در بررسی پرونده‌های مهم کلاهبرداری در تجریش ملاحظه فرمودید که کلاهبرداران، خیلی از شیوه‌های عجیب و فریب استفاده نکردند و کمی دقت در برخورد با افراد، امکان پیشگیری از مورد کلاهبرداری واقع شدن را داریم.

اما در هر صورت، در مواقعی که نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل متخصص کلاهبرداری، جهت طرح پرونده داریم، حضور وکیل می‌تواند در روند تسریع در پیگیری شکایت کلاهبرداری در مراجع قضایی و انتظامی مفید فایده باشد.

وکالت در دادسرا و دادگاه های نظامی

خدمات موسسه حقوقی مهر پارسیان در معرفی وکیل کلاهبرداری تجریش

جهت انتخاب و معرفی وکیل کلاهبرداری در تجریش، وکیل و مشاور حقوقی خوب در تجریش، وکیل طلاق توافقی در تجریش، مشاوره با وکیل تلفنی تجریش، مشاوره با وکیل کیفری آنلاین، در ساعات اعلامی با شماره های موسسه حقوقی مهرپارسیان تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

دپارتمان حقوق کیفری گروه وکلای مهر

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *