وکیل کلاهبرداری شیراز

وکیل کلاهبرداری شیراز

وکیل کلاهبرداری شیراز


امروز با موضوع وکیل کلاهبرداری شیراز با شما هستیم.

جستجوی وکیل پایه یک دادگستری در شیراز، موضوعی است که کاربران شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های گروه وکلای مهر و موسسه حقوقی مهر پارسیان، از مشاورین و کارشناسان ارشد ما به کرات پرسیده‌اند.

با توجه به سیاست توسعه موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان در موضوعات معرفی وکیل مهاجرت در شیراز، معرفی وکیل کلاهبرداری در شیراز، معرفی وکیل خانواده در شیراز و معرفی وکیل متخصص امور ملکی در شیراز، دفتر همکار گروه وکلای مهر در شیراز، آماده خدمات رسانی به شهروندان عزیز شیرازی شده است.

ارکان و شرایط جرم کلاهبرداری در سایر مقالات موسسه حقوقی مهر پارسیان تشریح شده و در این نوشتار سعی بر این شده است تا با مشاوره با وکیل کلاهبرداری شیراز، به پرونده‌های مهم کلاهبرداری در شیراز و راههای پیشگیری از کلاهبرداری در شیراز بپردازیم.

نکات مهم در موضوع معرفی وکیل کلاهبرداری شیراز

 

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جستجوی وکیل کلاهبرداری شیراز با چه کلید واژه‌ای امکان پذیر است؟

آیا دادسرای جرایم پزشکی شیراز، دادسرای امور جنایی شیراز، دادسرای جرایم رایانه‌ای شیراز، دادسرای ویژه سرقت شیراز و دادسرای جرایم اقتصادی شیراز از یکدیگر تفکیک شده‌اند؟

نحوه طرح شکایت کلاهبرداری در شیراز چگونه است؟

پرونده‌های مهم کلاهبرداری در شیراز که توسط وکیل کلاهبرداری شیراز و همکار گروه وکلای مهر انجام شده است کدامند؟

[/stextbox]

 

پروند‌ه‌های مهم کلاهبرداری در شیراز

کلاهبرداری در اراضی اطراف شیراز با سوء استفاده از دفتر امام جمعه شیراز

در سال 1391، پرونده‌ای به وکیل کلاهبرداری شیراز پیشنهاد شد که شکات پرونده مدعی بودند فرد جوانی با حمایت عموی خود که سابقا در دفتر امام جمعه شیراز سمتی داشته، اقدام به کلاهبرداری گسترده در شیراز از طریق فروش سکه و خرید آن نموده است.

شکایت از کارشناس رسمی در پرونده بانکی

شگرد کار این متهم به این شکل بود، که با خرید سکه از مردم، به جاری پرداخت وجه نقد، آنها را در سود خرید و فروش سکه شریک می‌نمود و از طریق پرداخت سودهای کلان، از محل وجه همان سکه‌ها، در چندین ماه مبالغ زیادی از مردم برده بود.

پس از دستگیری متهم در تهران و انتقال وی به شیراز، مشخص شد، که همه وجوه را به عموی خود که سابقا دارای سمتی در دفتر امام جمعه شیراز بوده، پرداخت نمود.

این وجوه طبق اطلاعات واصله از سوی وکیل کلاهبرداری شیراز،در پروژه‌های ساختمانی در دماوند و بندر انزلی سرمایه گذاری شود.

حکم دستگیری

حکم دستگیری عموی وی نیز صادر و در تهران دستگیر و به شعبه 20 دادسرای ویژه جرایم اقتصادی شیراز منتقل شده و پس از آن در اختیار اداره آگاهی شیراز قرار گرفت.

در این مرحله مشخص شد که وجوه دریافتی از مردم، به پرداخت بدهی‌های قبلی و خرید ملک و اتومبیل اختصاص یافته و هنوز هم این پرونده برای شکات به نتیجه قطعی و وصول مطالبات نرسیده است.

در خلال این پرونده مشخص شد، عموی متهم، قبلا با استفاده از سمت خود در دفتر امام جمعه وقت شیراز، به بهانه آباد نمودن اراضی بایر اطراف شیراز، اقدام به فروش  املاک منابع طبیعی و بیت المال نموده بود.

ماباختگان مدعی بودند که متهم، از هر کدام از خریداران مبالغی از ده تا بیست میلیون تومان دریافت کرده بود که حکم محکومیت وی بابت کلاهبرداری از طریق زمین خواری هم صادر شده و منتظر تحمل کیفر هستند.

کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت در شیراز

در سالهای اخیر فردی که خود را وکیل پایه یک دادگستری معرفی نموده و با تاسیس موسسه حقوقی در ایران، از کشور متواری و در اتریش ساکن شده، اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت در شیراز نموده است.

دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم پزشکی

هر چند دفتر نمایندگی این موسسه که با نام موسسه مهاجرتی در اتریش و موسسه حقوقی در ایران فعالیت می‌کند، پلمپ شده و پرونده کلاهبرداری این شخص و افراد خانواد وی در شعبه اول بازپرسی دادسرای جرایم رایانه ای تهران مفتوح رسیدگی است، اما همچنان با برنامه های لایو در اینستاگرام و از طریق انتقال سرورهای سایت خود به خارج از کشور از دست پلیس فتا گریخته  و مشغول کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت در شیراز و سایر شهرهای کشور است.

پیشگیری از کلاهبرداری در شیراز

به نظر وکیل کلاهبرداری شیراز، راه آسانی برای پیشگیری از کلاهبرداری وجود دارد، به عنوان مثال در برخورد با موسسه حقوقی مهاجرتی غیرمجاز و درخواست واریز وجه به حساب افراد دیگر به این بهانه که در ایران حسابی ندارند و یا افراد معرفی شده همکار آنها هستند، یکی از عوامل کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت شیراز بوده که توسط وکیل کلاهبرداری شیراز پیگیری شده است.

یا خرید ملک و سکه و دلار بدون توجه به تبعات ان و بدون مشاوره با وکیل کلاهبرداری و وکیل متخصص کیفری در شیراز قطعا عاقبتی جز تلف شدن اموال مردم ندارد.

معرفی وکیل کلاهبردرای شیراز و همکار گروه وکلای مهر

جهت دریافت خدمات مشاوره کلاهبرداری در شیراز و معرفی وکیل کلاهبرداری شیراز، راههای ارتباطی با موسسه حقوقی بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان در ادامه همین نوشتار خواهد آمد.

در صورت شکایت از موسسات مهاجرتی کلاهبردار در شیراز با توجه به مفتوح بودن پرونده این اشخاص در دفتر مرکزی موسسه حقوقی مهر پارسیان، با تعیین وقت قبلی نسبت به مشاوره با محمدرضا مهری اقدام فرمایید.

مجازات مزاحمت برای اطفال

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

09120067665

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

5/5 - (21 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *