وکیل کلاهبرداری کرمانشاه

وکیل کلاهبرداری کرمانشاه

وکیل کلاهبرداری کرمانشاه


امروز با موضوع معرفی وکیل کلاهبرداری کرمانشاه با شما خواهیم بود.

قرار گرفتن شهر کرمانشاه در نقطه حساس و استراتژیک در غرب کشور و امکان دسترسی از این استان زرخیز به کشور عراق، همواره مورد توجه تجار و بازرگانان ایرانی و عراقی بوده و هست.

ارائه خدمات حقوقی گروه وکلای مهر، به هم وطنان عزیز کرمانشاهی، از سالهای آغازین فعالیت موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان، شروع شده و همچنان ادامه دارد.

به نتیجه رساندن و توفیق در پرونده های مالی سنگین در این استان توسط وکیل کلاهبرداری در کرمانشاه و همکار گروه وکلای مهر، ما را بر آن داشت تا درباره موضوع پرونده های مطرح کلاهبرداری در کرمانشاه که با مشاوره وکیل کلاهبرداری کرمانشاه تهیه و تدوین شده، مطالبی را به رشته تحریر در آوریم.

مباحث مهم در موضوع معرفی وکیل کلاهبرداری کرمانشاه

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

آیا امکان تعیین وکیل کلاهبرداری کرمانشاه از بین وکلای متخصص کلاهبردرای تهران وجود دارد؟

چگونه می‌توان مشاوره حقوقی مناسب از وکیل کلاهبرداری کرمانشاه اخذ نمود؟

مزایای داشتن وکیل کلاهبرداری در کرمانشاه در پرونده های سنگین چیست؟

خدمات گروه وکلای مهر جهت معرفی وکیل کلاهبرداری کرمانشاه چیست؟

[/stextbox]

 

پرونده های مهم وکیل کلاهبرداری در کرمانشاه

وجود رکود اقتصادی در سالهای اخیر، باعث ورشکستگی تعداد زیادی از شرکتهای بازرگانی و تولیدی در کرمانشاه و سراسر ایران شده و این امر دامنگیر بسیاری از تجار در کرمانشاه نیز شده است.

وکیل خیانت در امانت منطقه سه تهران

مهم ترین پرونده کلاهبرداری در کرمانشاه در سالهای اخیر پرونده موسوم به سلطان گلیم و گبه در کرمانشاه بوده و بنا به اظهارات وکیل کلاهبردرای کرمانشاه، متهم با این شیوه که با دریافت وجوه نقد از مردم، اقدام به سرمایه گذاری شخصی نموده و سود اندکی از محل اصل سپرده ها و سرمایه گذاری مردم کرمانشاه که بالغ بر ۱۳ هزار نفر بوده اند، به آنها پرداخت می‌کرد تا کسی از وی شکایتی مطرح ننماید.

پرونده بعدی مهم کلاهبرداری در کرمانشاه، اعلام ورشکستگی دروغین تعدادی از شرکت های ثبت شده در این استان جهت فرار مالیاتی و فرار از پرداخت تعهدات به بانک است که تعدادی از شکات پرونده های مذکور، گروه وکلای مهر و وکیل کلاهبرداری کرمانشاه، همکار این گروه را به عنوان وکیل خود برگزیدند.

از جمله جرایم در حکم کلاهبرداری که در قانون به صورت خاص آمده است، پرداخت سود موهوم به سهامداران شرکت هاست که متاسفانه این نوع کلاهبردارینیز در کرمانشاه بسیار دیده شده و مورد شکایت سهامداران قرار گرفته است.

خدمات گروه وکلای مهر در معرفی وکیل کلاهبرداری کرمانشاه

با عنایت به عقد قرارداد با وکلای متخصص کلاهبرداری در بسیاری از شهرهای کوچک و بزرگ ایران، موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان مفتخر است که با تکیه بر اعتماد موکلین و معرفی این گروه حقوقی به یکدیگر، گوی سبقت را در رقابت سالم از رقبای خود ربوده و در حکم برترین و مطمئن ترین موسسه حقوقی ایران قرار گرفت.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره حقوقی و معرفی وکیل کلاهبرداری کرمانشاه، گروه وکلای مهر با شماره های ذیل آماده ارائه خدمات حقوقی برتر است.

شکایت از مدیر مسئول سایت

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

[/stextbox]

 

دپارتمان حقوق کیفری گروه وکلای مهر

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *