وکیل کلاهبرداری اهواز

وکیل کلاهبرداری اهواز

وکیل کلاهبرداری اهواز


امروز با موضوع وکیل کلاهبرداری اهواز با شما هستیم.

هر شخصی در مواجهه با موقعیت خطیری که در آن قرار می‌گیرد، بنا به تناسب آن عکس العملی از خود بروز داده و تصمیم مناسب موقعیت پیش آمده اتخاذ خواهد نمود.

فرض کنید یکی از دوستان یا بستگان شما، حین خروج از مرز، با ارائه برگ جلب سایر توسط پلیس فرودگاه و اعلام ممنوع الخروجی، دستگیر و به بازداشتگاه منتقل شده و در آن ساعت از شب یا روز، فقط توانسته با شما تماس بگیرد و موضوع را بیان کند.

به عنوان مثال برای راهنمایی وی که در فرودگاه اهواز دستگیر شده است، با کمک موتور جستجوی گوگل، عبارت وکیل کلاهبرداری در اهواز، با فرض اینکه موضوع دستگیری وی اتهام کلاهبرداری باشد، را جستجو نموده و اشخاص مختلفی به عنوان وکیل کلاهبرداری اهواز برای شما نمایش داده خواهد شد.

حال با تعدد به وجود آمده به دنبال انتخاب بهترین وکیل کلاهبرداری اهواز هستید و با مطالعه سوابق و تجربیات وکلای معرفی شده اقدام به انتخاب وکیل پایه یک دادگستری و متخصص جرم کلاهبرداری خواهید بود.

معیارهای انتخاب وکیل کلاهبرداردی اهواز و ایران، توسط گروه وکلای مهر، همکار موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، برای عزیزان درج خواهد شد تا در مواقع اضطراری، انتخاب وکیل کلاهبرداری اهواز و سایر شهرهای ایران برای شما آسان شود.

مشاوره حقوقی واخواهی از رای غیابی

نکات مهم معرفی وکیل کلاهبرداری اهواز

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جستجوی وکیل کلاهبردرای اهواز چگونه انجام می‌شود؟

کانون وکلای دادگستری استان خوزستان در کدام شهر واقع شده و راه انتخاب وکیل از لیست کانون وکلای دادگستری اهواز چگونه است؟

خدمات موسسه حقوقی مهر پارسیان جهت معرفی وکیل کلاهبرداری اهواز چیست؟

[/stextbox]

 

تفاوت کلاهبرداری با تحصیل مال نامشروع

قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام، با رویکردی که در زمان تصویب این قانون قرار داشت، تحصیل هرگونه مال از طریق نامشروع را جرم انگاری نموده است

متاسفانه در موارد بسیاری هم دیده شده که بدون وجود ارکان تشکیل دهنده جرم، در واقع صرف اطلاق قانون، اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع به متهم تفهیم شده و بر اثر دفاع نادرست در دادسرا و دادگاه، محکومیت هم حاصل شده است.

ارکان تشکیل دهنده جرم کلاهبرداری، جرایم در حکم کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع، تفاوت های عمده و اساسی با یکدیگر دارند که در بخش های مربوط به هر مقاله در سایت موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، قابل مطالعه هستند.

آیا همراه داشتن ارز خارجی بیش از ده هزار دلار کلاهبرداری است؟

متاسفانه گاهی از بعضی از وکلای دادگستری شنیده می‌شود که همراه داشتن بیش از مقادیر مجاز ارز خارجی هنگام خروج از کشور را در حکم کلاهبرداری معرفی نموده اند.

با توجه به اینکه قاچاق کالا و ارز و خروج غیر مجاز ارز خارجی از کشور، مشمول قوانین خاص هستند، بنابراین نمی‌توان از این جرم، به عنوان جرایم در حکم کلاهبرداری یاد کرد و مصادیق جرایم کلاهبرداری، به شرح نوشته دیگری در سایت گروه وکلای مهر قابل مطالعه است.

خدمات گروه وکلای مهر جهت معرفی وکیل کلاهبرداری اهواز

وکلای همکار گروه وکلای مهر، در تمامی شهرهای ایران و مراکز استانها، آماده ارائه مشاوره حقوقی درباره جرایم مالی و به ویژه کلاهبرداری هستند.

گروه وکلای مهر و موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با همراهی تیم تحقیقاتی و پژوهشی حقوقی در سراسر کشور، آخرین تغییرات قوانین حقوقی و همچنین تغییرات عمده قوانین مهاجرتی را رصد کرده و در اختیار عزیزان قرار خواهند داد.

وکیل در مورد ملک
[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]در صورت نیاز به مشاوره حقوقی و معرفی وکیل کلاهبرداری اهواز و سایر شهرهای ایران، با شماره های ۸۸۶۶۳۹۲۷- ۸۸۶۶۳۹۲۶- ۸۸۶۶۳۹۲۵ دفتر مرکزی گروه وکلای مهر در تهران تماس بگیرید تا در صورت ضرورت نسبت به معرفی وکیل کلاهبرداری در اهواز اقدام شود.[/stextbox]

دپارتمان حقوق کیفری گروه وکلای مهر

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *