ویزای سرمایه‌گذاری چیست؟

ویزای سرمایه‌گذاری چیست؟

ویزای سرمایه‌گذاری چیست؟


امروز با موضوع ویزای سرمایه‌گذاری چیست؟ با شما خواهیم بود

یکی از طرق مهاجرت، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری است. اینکه ویزای سرمایه‌گذاری چیست و چه شرایطی دارد، نیازمند بررسی مورد قوانین کشورهاست؛ با این حال به طور کلی افراد با ویزای سرمایه‌گذاری وارد کشور مورد نظر می‌شوند و اقدام به راه‌اندازی کسب و کار تازه یا کار با سرمایه خود می‌نمایند، در پی پرسش‌های شما عزیزان در خصوص ویزای سرمایه‌گذاری کانادا و آلمان بر آن شدیم در این خصوص توضیحاتی ارایه دهیم.

دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل طلیعه عدالت و مهر پارسیان مفتخر است، با حضور کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل و مجرب در امر مشاوره حقوقی مهاجرت و حقوق بین‌الملل، آخرین قوانین را در قالب توضیحات کامل در خصوص اخذ ویزای سرمایه‌گذاری، به همراهان خود ارایه دهد.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص ویزای سرمایه‌گذاری چیست

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

شرایط اخذ ویزای سرمایه‌گذاری چیست؟

مزایای ویزای سرمایه‌گذاری چیست؟

ویزای سرمایه‌گذاری کانادا چه شرایطی دارد؟

ویزای سرمایه‌گذاری شامل اعضای خانواده‌ی سرمایه‌گذار نیز می‌گردد؟

ویزای سرمایه‌گذاری آلمان چه شرایطی دارد؟

[/stextbox]

 

شرایط اخذ ویزای سرمایه‌گذاری کانادا چیست

با بسته شدن برنامه‌ی سرمایه‌گذاری کانادا، در حال حاضر تنها راه اخذ ویزای سرمایه‌گذاری کانادا از طریق استان کبک می‌باشد؛ که البته شرایط مشابه با برنامه‌ی فدرال سابق می‌باشد.

شما با اخذ ویزای سرمایه‌گذاری کانادا از طریق استان کبک، می‌توانید به اقامت دایم بدون قید و شرط کانادا برسید.

برای اخذ ویزای سرمایه‌گذاری کبک لازم است:

حداقل مبلغ 160000 دلار کانادا دارایی خالص که به طرق قانونی به دست آمده، داشته باشید

مبلغ سرمایه‌گذاری کبک 800000 دلار کانادا با تضمین دولت در طول 5 سال برای بازگشت

تحصیل پزشکی در هنگ کنگ

مبلغ 800000 سرمایه‌گذاری شده، پس از 5سال عیناً و بدون سود بازگردانده خواهد شد

در حالتی که تمایلی به از دست دادن اموالتان برای رسیدن به مبلغ مورد نظر سرمایه‌گذاری نداشته باشید می‌توانید با مبلغ کمتری ولی بدون تضمین بازگشت برای اخذ ویزای سرمایه‌گذاری اقدام نمایید؛

شما با پرداخت 220000 دلار کانادا می‌توانید ویزای سرمایه‌گذاری اخذ نمایید؛ البته بدون بازشگت سرمایه

همچنین لازم است مبلغ مورد نظر ظرف مدت 110 روز پس از قبول ویزای سرمایه‌گذاری به صورت یکجا پرداخت شود.

برای اخذ ویزای سرمایه‌‌گذاری کبک لازم است که شما هنگام درخواست، در 5 سال گذشته مدت 2 سال تجربه تمام‌وقت مدیریت تجاری داشته باشید.

علاوه بر موارد فوق مواردی چون سن، تحصیلات، دانش زبان، مهارت سازگاری با فرهنگ کانادا متقاضی اخذ ویزای سرمایه‌گذاری بررسی خواهد شد.

مزایای ویزای سرمایه‌گذاری کانادا چیست؟

مبلغ سرمایه‌گذاری کبک تنها پس از قبول شرایط شما پرداخت می‌گردد، لذا ریسک از دست دادن پول در فرآیند اخذ ویزای سرمایه‌گذاری وجود ندارد.

ضمن اینکه ویزای سرمایه‌گذاری شامل اعضای خانواده‌ی متقاضی هم می‌گردد، این افراد می‌توانند در هر شهری از کانادا اقامت نمایند.

علاوه بر این کبک به عنوان استان زنده و پرجنب‌وجوش و بزرگترین شهر آن، مونترال هم شهری پرجمعیت با امکانات رفاهی بسیار است که گزینه‌ی مناسبی برای زندگی و تحصیل اعضای خانواده‌ی سرمایه‌گذار خواهد بود.

شرایط اخذ ویزای سرمایه‌گذاری آلمان چیست؟

آلمان یکی از ثروتمندترین کشورهای اتحادیه اروپا و محل برگزاری نمایشگاه‌های تجاری است. آلمان کشوری با زیرساخت‌های توسعه‌یافته، سطح پایین فساد، پیشرفته در حوزه صنایع می‌باشد. لذا آلمان یکی از بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری و اخذ اقامت می‌باشد.

آیا نداشتن مهریه زندانی دارد؟

حداقل مبلغ لازم برای اخذ ویزای سرمایه‌گذاری آلمان مبلغ 200000 یورو می‌باشد.

فرآیند اخذ ویزای سرمایه‌گذاری آلمان چیزی در حدود یک ماه خواهد بود

با اخذ ویزای سرمایه‌گذاری آلمان شما پس از 5 سال اقامت دایم آلمان را کسب می‌نمایند؛ و پس از 8 سال می‌توانید تابعیت آلمان را کسب نمایید.

وکیل مهاجرت از راه سرمایه گذاری

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و حضور گروه وکلای مهر، با همکاری وکلا و موسسات مهاجرتی بین‌المللی در سراسر دنیا، آماده ارایه مشاوره تخصصی و حقوقی در زمینه مهاجرت از طریق اخذ ویزای سرمایه‌گذاری و دیگر امور مهاجرتی به هموطنان عزیز در سراسر ایران و سایر کشورها می‌باشد. برای اخذ مشاوره تخصصی با کارشناسان ارشد در دپارتمان مهاجرت در تماس باشید.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای دریافت مشاوره حقوقی مهاجرت با کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل و عضو گروه وکلای مهر، همه روزه از ساعت‌های 19 الی9 و پنجشنبه‌ها15 الی9 با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

09120067665

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل طلیعه عدالت و مهر پارسیان

 

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *