کار در ترکیه ۲۰۱۸

کار در ترکیه 2018

کار در ترکیه 2018


امروز با موضوع کار در ترکیه ۲۰۱۸ با شما خواهیم بود.

در حال حاضر اقتصاد کشور ترکیه با فراز و نشیب‌هایی همراه است، اما با رشد اقتصادی اخیر موجب شده تا سرمایه‌گذاران ترکیه را جزو گزینه‌های مهاجرت خود قرار دهند؛ که این امر موجب شده است تا ترکیه برنامه‌ی مهاجرتی را برای کسانی که تمایل به کار کردن در کشور دیگر را ندارند، فراهم کند، لذا لازم دانستیم تا شرایط کار در ترکیه ۲۰۱۸ را بررسی نماییم.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری با تربیت کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل در آکادمی مهاجرت و حقوق بین‌الملل، آماده ارایه مشاوره حقوقی در زمینه شرایط کار در ترکیه ۲۰۱۸ می‌باشد.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص کار در ترکیه ۲۰۱۸

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

شرایط کار در ترکیه ۲۰۱۸ به چه صورت است؟

چه مشاغلی در ترکیه مورد نیاز است؟

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار در ترکیه ۲۰۱۸ چیست؟

موسسه حقوقی مهر پارسیان چه خدماتی را در حوزه ویزای کار در ترکیه ارایه می‌دهد؟

[/stextbox]

 

بازار کار در ترکیه ۲۰۱۸

در مجموع مشاغل متعددی در ترکیه وجود دارد، اما از میان این مشاغل برخی از رونق یبشتری در اقتصاد ترکیه برخوردار هستند، برای مثال صنعت گردشگری با توجه به جاذبه‌های گردشگری طبیعی، سنتی، فرهنگی و سازه‌های انسانی در سال‌ های اخیر تاثیر به سزایی در گردش اقتصاد ترکیه بر جای گذاشته است؛ تا جایی که ترکیه در سال ۲۰۱۸ در صدر کشورهای توریستی قرار گرفته است.

وکیل رابطه نامشروع نیاوران

از دیگر صنایع پررونق در ترکیه صنعت ساخت و ساز و معماری است. با توجه به اینکه یکی از طرق مهاجرت به کشور ترکیه و اخذ اقامت موقت این کشور خرید ملک می‌باشد، بنابراین شاهد رشد صنعت ساخت و ساز در سال‌های اخیر در ترکیه بوده‌ایم. همچنین قوت صنعت پارچه، مبلمان و مد و فشن در ترکیه بر همگان واضح و مبرهن است.

لیست مشاغل ترکیه ۲۰۱۸

ساخت و ساز

نساجی

چرخ کار تولیدی لباس

خیاط لباس عروس

گردشگری

محیط زیست

رزرو هتل و آپارتمان

خدمات پذیرایی برای صنعت حمل و نقل هوایی

فست فود

لوله‌کشی تاسیسات

رویه کوب مبل

و … .

نحوه اخذ ویزای کار در ترکیه ۲۰۱۸

اتباع خارجی برای کار و اقامت در ترکیه می‌بایست ضمن اخذ مجوز ورود به کشور ترکیه، مجوز اقامت در این کشور را نیز اخذ نمایند. از شرایط اخذ ویزای کار ترکیه داشتن قرارداد کاری با کارفرمای مجاز در ترکیه می‌باشد.

بنابراین ایرانیان برای کار در ترکیه دو راه دارند: مراجعه به سفارت ترکیه در ایران و درخواست ویزای کار ترکیه یا حضور در کشور ترکیه و مراجعه به وزارت کار و تامین اجتماعی ترکیه برای دریافت اقامت کاری ترکیه. برای دریافت ویزای کار ترکیه ارایه مدارکی ضروری است.

مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت کاری ترکیه

پاسپورت متقاضی

مدارک شناسایی

مدارک تحصیلی

رزومه و سوابق شغلی

قرارداد کاری با کارفرما در ترکیه

مدارک مربوط به محل اقامت در ترکیه

سند ازدواج، طلاق و یا فوت همسر

مدارک مربوط به دانش زبان ترکی استانبولی

اقامت کاری در ترکیه

مدت اعتبار مجوز اقامت کاری در ترکیه متناسب با مهلت قرارداد کاری با کارفرما در ترکیه است. در صورت  استمرار قرارداد کاری اقامت نیز قابل تمدید است. بنابراین جهت تمدید اقامت کاری در ترکیه در حدود ۲ ماه پیش از اتمام اعتبار مجوز اقامت در ترکیه، باید نسبت به تمدید اقدام نمود.

وکیل انحصار وراثت ایرانیان خارج از کشور

وکیل مهاجرت به ترکیه در ایران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و با حضور گروه وکلای مهر، همراه شما در تمامی مراحل مهاجرت کاری به ترکیه، اخذ ویزای کار ترکیه و دیگر امور مهاجرتی می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره حقوقی تخصصی در زمینه مهاجرت کاری به کشور ترکیه با کارشناس مهاجرتی، با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

موسسه حقوقی مهر پارسیان

[/stextbox]

 

۵/۵ - (۱۲ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *