ویزای سرمایه‌گذاری کانادا

نظام حقوقی کانادا و مهاجرت به ان

ویزای سرمایه‌گذاری کانادا


امروز با بررسی ویزای سرمایه‌گذاری کانادا با شما هستیم.

کشور کانادا با اهداف متعددی از جمله رشد و توسعه اقتصادی و بهبود بازار کار داخلی و خارجی هرساله اقدام به جذب سرمایه‌گذار از سراسر دنیا می‌نماید.

برنامه‌های سرمایه‌گذاری کوتاه مدت و بلند مدت در دستور کار اداره بازرگانی کانادا قرار می‌گیرد و تجار و مدیرانی که شرایط سرمایه‌گذاری در کانادا را داشته باشند می‌توانند علاوه بر سرمایه‌گذاری و کسب درآمد عالی، اقامت و تابعیت کانادا را اخذ نمایند.

از همین رو وکیل موسسه حقوقی مهر پارسیان همکار گروه وکلای مهر با تهیه نوشتاری به بررسی شرایط ویزای سرمایه‌گذاری کانادا، اخذ اقامت و تابعیت از طریق سرمایه گذاری در کانادا و بررسی مدارک و مبالغ سرمایه‌گذاری کانادا پرداخته است.

سوالات متداول در خصوص ویزای سرمایه‌گذاری کانادا

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

بهترین نوع سرمایه‌گذاری کانادا جهت اخذ اقامت و تابعیت چیست؟

آیا کانادا کشور امنی برای سرمایه‌گذاری می‌باشد؟ مزایای سرمایه‌گذاری در کانادا چیست؟

بهترین روش مهاجرت به کانادا و اخذ تابعیت کانادا چیست؟

تفاوت ویزای کارآفرینی و ویزای سرمایه‌گذاری در چیست؟

خدمات گروه وکلای مهر در خصوص معرفی وکیل سرمایه‌گذاری در کانادا چیست؟

[/stextbox]

برنامه‌های متنوع سرمایه‌گذاری کانادا

برنامه‌های سرمایه‌گذاری کشور کانادا با توجه به اینکه نیاز به جذب سرمایه‌گذار در بخش‌های صنایع، کشاورزی و هنر در استان‌های مختلف دارد هر ساله از طریق وضع قوانین استانی شرایط سرمایه‌گذاری را در سایت اداره مهاجرت قرار می‌دهد.

کشورهای آسیایی به ویژه چین، ایران و ویتنام بیشترین متقاضیان سرمایه گذاری در کانادا و اخذ تابعیت کانادا هستند. برنامه سرمایه‌گذاری در استان‌های کانادا بسته به نوع سرمایه‌گذاری، روش سرمایه‌گذاری و مبالغ مورد نیاز متفاوت است که در این نوشتار به برخی از سرمایه‌گذاری‌ها اشاره می‌شود.

منظور از برنامه مهاجرت استانی کانادا چیست؟

مهاجرت به کبک از طریق سرمایه‌گذاری

کبک یکی از استان‌های کانادا است که مرکز آن شهر کبک است و بزرگترین شهر استان کبک، مونترال می‌باشد.

استان کبک برنامه ای برای سال 2019 به تصویب نرسانده است اما برنامه سرمایه‌گذاری سال 2018 که در ماه مارچ اجرایی شده است به شرح ذیل می‌باشد:

مجموع دارایی متقاضی سرمایه‌گذاری در استان کبک باید حداقل دو میلیون و دویست هزار دلار کانادا باشد و سرمایه‌گذار مبلغ یک میلیون و دویست هزار دلار را نزد دولت کبک به مدت پنج سال میلادی سرمایه‌گذاری نماید.

پس از پنج سال اصل مبلغ سرمایه‌گذاری به متقاضی بدون هیچ سودی مسترد خواهد شد. در این برنامه همچون گذشته امکان استفاده از تسهیلات برای سرمایه‌گذار وجود دارد و با افزایش پنجاه درصدی مبلغ سرمایه‌گذاری نسبت به سال 2017 تسهیلات نیز افزایش خواهد یافت.

ویزای سرمایه گذاری کانادا ( استان مانیتوبا )

از دیگر استان‌های کانادا، استان مانیتوبا است که مرکز آن وینی پک می‌باشد. به موجب سرمایه‌گذاری مانیتوبا، افراد می‌توانند با داشتن امتیازات لازم، صدهزار دلار کانادا به عنوان وثیقه نزد دولت مانیتوبا سپرده و پس از آن وارد مانیتوبا شوند. سرمایه‌گذار پس از ورود به کانادا اقامت پنج ساله خود و خانواده خود را دریافت می‌دارد و باید در دوسال اول ورود مبلغ دویست و پنجاه هزار دلار کانادا در بخش کشاورزی و یا خرید مزرعه سرمایه‌گذاری نماید و از شرایط اخذ اقامت دایم این است که بتواند کارآفرینی نیز نماید.

چنانچه سرمایه‌گذار پس از دو سال از ورود اقدام به خرید مزرعه ننماید، صدهزار دلاری که به عنوان وثیقه سپرده بود به وی مسترد نخواهد شد. برای محاسبه امتیازات خود با کارشناسان موسسه حقوقی مهر پارسیان مشاوره تلفنی یا حضوری داشته باشید.

جمعیت سوئد

سرمایه‌گذاری در استان بریتیش کلمبیا

استان بریتیش کلمبیا غربی‌ترین استان کانادا می‌باشد که شهر ونکوور به عنوان سومین شهر بزرگ کانادا در این استان قراردارد. بریتیش کلمبیا تنوع فرهنگی قابل توجهی دارد و همین موضوع موجب رشد اقتصادی این استان به خصوص در فعالیت‌های معدن، صنعت چوب و تجهیزات پزشکی شده است.

سرمایه‌گذاری در بریتیش کلمبیا نیز سیستم امتیازبندی دارد. مزیت این سرمایه‌گذاری این است که هیچ محدودیت سنی ندارد و در هنگام ثبت‌نام متقاضی نیاز به داشتن مدرک زبان انگلیسی ندارد اما در زمان اخذ اقامت متقاضی باید مدرک زبان آیلتس 6 ارایه دهد. جهت اطلاع از امتیازات و شرایط و مدارک سرمایه‌گذاری در بریتیش کلمبیا با مشاوران و کارشناسان موسسه حقوقی مهر پارسیان مشاوره تلفنی یا حضوری داشته باشید.

ویزای سرمایه گذاری کانادا از طریق برنامه استانی یوکان

برنامه تجاری استان یوکان واقع در غرب کانادا این امکان را به متقاضیان سرمایه‌گذاری خواهد داد که اقامت کانادا را اخذ نمایند. متقاضی باید دارای 250 هزار دلار دارایی باشد و از این دارایی، 150 هزار دلار را به خرید شرکت یا ثبت شرکت سرمایه‌گذاری نماید. علاوه بر این، متقاضی باید حداقل یکبار از استان یوکان بازدید کرده و آیلتس 5 داشته باشد.

خدمات گروه وکلای مهر در خصوص ویزای سرمایه گذاری کانادا

سرمایه گذاری در کانادا به هزینه‌های بسیار بالایی نیاز دارد و همین موضوع ایجاب می‌نماید متقاضی با اطلاع و آگاهی از شرایط سرمایه‌گذاری اقدام به این امر نماید.

مشاوره حقوقی با وکیل مجرب در خصوص سرمایه‌گذاری کانادا می‌تواند به پرونده متقاضی کمک نماید. موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با همکاری گروه وکلای مهر در تمامی پرونده‌های سرمایه‌گذاری کانادا مشاوره حقوقی به صورت حضوری و آنلاین ارایه می‌نمایند.

افزایش مهاجرت بین المللی در کانادا

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان، متشکل از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری، قضات بازنشسته و اساتید برتر حقوق در ایران، آماده پذیرش کلیه دعاوی عزیزان در پرونده های خانواده، کیفری، حقوقی و ثبتی می باشد.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت انتخاب بهترین وکیل مهاجرتی در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 14 با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

021-88795408

021-88796143

09120067665

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *